X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Joanna Darks lejlighed


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 13:37, rettet 14/10-05 13:40 
Hej folkens.

Vi har nogle slots i lejligheden (PR-stunt fra MS) reserveret til ægte Xbox-nørder, og dem finder man jo ikke finere end her på P:R, så jeg laver lige en rundspørge for at høre hvor mange interesserede der mon er?

Så smid lige dit stempel, hvis du er interesseret i at suse til KBH i næste weekend. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
73 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 21/10-05 12:18 
Jep! I dag, fredag d. 21.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 21/10-05 12:41 
Jeg vil også gerne med, hvis der stadigt er plads i dag den 20-2 tid :)
Spiller nu: Halo 3
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 21/10-05 13:39, rettet 21/10-05 13:39 
Jeg krydsforhører lige...
Er der gratis mad og drikke?
Og skal vi angive nogen identitet ved èntre?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
SumezSumezSkrevet 21/10-05 17:24 
Kom tidligt folkens. Jeg har planer om at drikke mig fuld andre steder i aften, så jeg regner med at være der allerede kl 20. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 21/10-05 17:35 
Jeg tror der er sodavand + snacks - og I skal opgive navn ved indgangen. :) Det er af sikkerhedsårsager tror jeg. Jeg tager lige navnene herfra og sender dem ind.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/10-05 17:37 
Kan man nå at komme med på listen ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HeroldHeroldSkrevet 21/10-05 17:39 
Jeg har skrevet Nils Houmann, Morten Riis Svendsen, Tem Vedel Breum, Hauke Fischer, Martin Hansen, Troels Trebbien, Daniel Fairchild, Rasmus Jensen på listen :) Jeg kommer ikke til at være der selv, desværre, så det må blive en anden gang. Enjoy! :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 21/10-05 17:40 
Og Allan D. Pedersen :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/10-05 17:43 
Fedt.. og jeg som lige nåede at tro at det var forsent... da jeg ikke så rettelsen..
(sad ellers fabrilsk og refreshet Listen..)

Jeg er i bil fra Karlslunde af.. så hvis der er nogen der nede fra skal bruge et lift.. så skriv til grillbiller@mac.com inden kl 19.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 21/10-05 17:49 
Jeg kan desværre ikke nå at komme til Kbh i tide nu, havde håbet på at være kommet på listen før, men sådan kan det jo gå.
Spiller nu: Halo 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/10-05 18:12 
jeg tænkte.. lige..
får man yderligere besked.. eller var det nok med at ens navn blev sendt der til?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
3of193of19Skrevet 22/10-05 04:47 
Før jeg endelig smutter i seng ville jeg lige sige et stort tak til Herold for denne unikke mulighed for os almindelige gamere at afprøve 360. Det var et lækkert event!
lightyear dklightyear dkSkrevet 22/10-05 09:59 
Kan vi normale dødelige høre nogen personlige meninger om spillene.
are you CHICKEN?
SumezSumezSkrevet 22/10-05 10:29 
Dead or Alive 4 = Ligesom de andre DoA-spil.
Project Gotham Racing 3 = Ligesom de andre PGR-spil.
Perfect Dark Zero = Ligesom et hav af andre FPS'er
Kameo = Ligesom alle andre platform/eventyrspil (omend det oser af kvalitet)

Jeg var nok mere interesseret i maskinen end spillene, men håber da at den kan præstere lidt mere end det vi så i går. Selvom Kameo godt nok havde nogle virkelig flotte momenter, synes jeg ikke der er SÅ langt ned til f.eks. God of War.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 22/10-05 10:45 
Husk lige at Sumez har en tendens til at være meget skeptisk ;-)

Jeg skal nok skrive lidt mere uddybende om oplevelsen lidt senere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 22/10-05 11:24 
Geometry Wars så meget sjovt ud. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 22/10-05 13:12 
lightyear dk>
Kan vi normale dødelige høre nogen personlige meninger om spillene.


Link...
jaesjaesSkrevet 22/10-05 13:17, rettet 22/10-05 13:59 
Sumez>
Geometry Wars så meget sjovt ud. :)

Øv, det tænkte jeg slet ikke over at spørge om at få lov til at prøve, men jeg troede egentlig også, at det skulle unlockes. NEON huskede jeg heldigvis at få testet. Det var desværre lidt skuffende, men nu kan det have være en tidlig build. Jeg fik heller ikke testet så grundigt igen, om det er muligt at styre den ved at bruge sticks og knapper samtidig.

Ellers enig med Sumez, omend jeg er lidt mere positivt stemt overfor Kameo. [EDIT: PGR3 og PDZ har da også potentiale, men de virker rigtig nok meget konventionelle]. Men fuk, jeg håber ikke strømforsyningen er den endelige, for det er den store klods, der er blevet vist på nettet. Til gengæld er maskinen dejlig stille :)

EDIT: Nu med quote.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 22/10-05 14:07, rettet 22/10-05 14:07 
Jeg må indrømme at PDZ fangede mig meget... Sad alene og spillede Rooftops banen igennem 5 gange, da buildet crashede ved den anden "boss fight":(

Dog synes jeg at våbene virker lidt kedelige... Det eneste specielle våben der var, var laptop gunnen, som der slet ikke lignede en laptop.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
dRxLdRxLSkrevet 22/10-05 15:02 
Jeg har skrevet om mine indtryk her:
http://playright.dk/forumemne.php?id=18873
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/10-05 17:06 
jaes> Men fuk, jeg håber ikke strømforsyningen er den endelige, for det er den store klods, der er blevet vist på nettet. Til gengæld er maskinen dejlig stille :)

Gør det noget? den skal alligevel ligge gemt bag reolen eller noget...
eller har du måske tænt dig at den skal have sin faste plads lige ved siden af konsollen?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
jaesjaesSkrevet 22/10-05 17:22 
Om det gør noget, tjah, jeg er bare træt af bunken af ledninger, adaptere og strømforsyninger bag mit AV-møbel. Set fra siden ligner det lidt et uhyre :)

Det er ok, hvis den er stor, men den er jo ikke bare stor men enorm. På øjemål, og som jeg husker det, ca. 20-22 x 8-10 x 6-8 cm.
BeanoBeanoSkrevet 22/10-05 17:58 
Vedr. strømforsyningen, så lader det heldigvis til at den endelige hardware bruger en mindre strømforsyning end den som er blevet vist tidligere.

Blurry-o-cam
73 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig