X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal I have på Xbox360 launchdagen?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 05/10-05 20:37, rettet 05/10-05 20:38 
Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad folk egentlig har planlagt at købe af spil og tilbehør, når den bliver lanceret.

Jeg selv skal have følgende..

26" LCD TV Samsung

Xbox 360 (den store pakkeløsning med hd osv.) + ekstra trådløs controller

Perfect Dark Zero
Kameo Elements Of Power
Call Of Duty 2
FIFA... Se hele indlægget
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 20/11-05 13:43, rettet 20/11-05 13:44 
Haha, det har jeg ventet længe på. FPS-spilleren clasher med Fighter-spilleren.

Vil DeluxScan bruge Quad-damage? Når Naiera at få en drabelig 36-slags kæde-killer-kombo fyret af?

Følg med i næste indlæg.

Edit: Det gik for stærkt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 20/11-05 13:49 
Jeg fandt det! Selv i Japan ser det sløjt ud.

Dead or Alive 4
FIFA 06: Road to FIFA World Cup
Ridge Racer 6
Every Party
Tetris: The Grandmaster Ace
Need for Speed Most Wanted
Perfect Dark Zero

Er der et par af dem, der ikke når ud, eller er det kun herhjemme RR6 og DoA4 er udsat?

Kilden er Gamespot :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephirothSephirothSkrevet 20/11-05 13:53 
Wrestle Kingdom og Dynasty Warriors kommer vist ud kort tid efter launch og Enchant ARm og Ninety-Nine Nights i begyndelsen af næste år.

Ale japanske 360 konsoller bliver desuden bundle med noget FFXI beta halløj.

Jeg ville til enhver tid bytte Every Party ud med mange af spillene i den vestlige line-up.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 20/11-05 14:17 
DeluxScan>
På hvilken måde?

At Street Fightere (osv.) bestemt kun er hjernedøde hvis man totalt misforstår spillene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 20/11-05 14:21, rettet 20/11-05 14:25 
RE4 må næsten siges at være et perfekt eksempel på uofindsomhed i næsten pinlig grad.

... ok.

DeluxScan>De andre spil du lister har jeg aldrig fundet interessante.

Du aner jo intet om dem, og har sikkert aldrig prøvet nogen af dem, så det er vel ikke så underligt.

Anyway. Enchant ARm og RR6 skulle have været ude ved launch. Så havde jeg virkelig været på.
RJKRJKSkrevet 20/11-05 14:43 
Palmer Eldritch>
Jeg opretter da gerne et emne med titlen "Hvem skal ikke have en Xbox360 på launchdagen?" men det synes jeg netop ikke er særligt konstruktivt.

Efter at have købt DC, PS2, Xbox, GameCube, DS og PSP til launch (eller lige deromkring) så ser jeg også ud til at springe Xbox 360 over i første omgang. Der er mere i det end som så, men faktum er at hvis man ikke lige er hooked på EA Sports, racerspil og FPS'er, så er der kun Kameo tilbage. Det jeg har set af Kameo er ikke lige de der 4.000,- kroner værd for mig lige nu. Mon ikke man kan barbere en del af prisen ved at vente en måned eller to? Sådan kommer det vist til at gå...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 20/11-05 14:47 
Hvad fik egentlig dig til at købe en Xbox på launchen Rune?

(oprigtig nysgerrighed, ingen skumle motiver i mit spørgsmål)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 20/11-05 14:52, rettet 20/11-05 14:55 
Hvornår har Rune kunnet stå for et Microsoft produkt?

Og så selvfølgelig Hal0!!!!11

Kan godt huske hvordan Rune ringede mig op midt om natten og var fuldstændig overgearet efter at have siddet med Halo i 13 timer i træk. Begejstringen ville ingen ende tage. Han blev ved med at snakke om hvor fed første bane havde været, og at han nu glædede sig rigtig meget til at unlocke 2. bane ;-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 20/11-05 14:53 
Det anede mig :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/11-05 14:59 
JAA>
Ikke engang Ridge Racer 6 kunne de piske Namco til at få klar til tiden.

Nu har Microsoft jo ikke noget at gøre med RR6, som i øvrigt er klar til lanceringen i både USA og Japan - bare ikke i Europa, da EA står for udgivelsen og den er sikkert blevet udsat, for at det ikke skulle kollidere med NFS:MW ... There you go...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JAAJAASkrevet 20/11-05 15:05, rettet 20/11-05 15:25 
PalleJensen>
Nu har Microsoft jo ikke noget at gøre med RR6

De snakker nok sammen om udgivelsesdatoer.

som i øvrigt er klar til lanceringen i både USA og Japan - bare ikke i Europa, da EA står for udgivelsen og den er sikkert blevet udsat, for at det ikke skulle kollidere med NFS:MW ... There you go...

There I go? Det gør det da kun endnu mere sørgeligt, at vi skal spises af med NFS, mens de to andre territorier får Ridge Racer 6.
RJKRJKSkrevet 20/11-05 15:26 
Wehner>
Hvad fik egentlig dig til at købe en Xbox på launchen Rune?

Ja, det var ikke launch-spillene, hvis det var det, du hentydede til ;)

Til de nævnte konsoller er Soul Calibur nok det eneste launch-spil, der kunne forsvare køb af konsollen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 20/11-05 16:05 
Og det kom ikke engang på launchdagen...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 20/11-05 16:16 
JAA>
There I go? Det gør det da kun endnu mere sørgeligt, at vi skal spises af med NFS, mens de to andre territorier får Ridge Racer 6.

Tror jeg Palle er helt enig med dig i - men forskellen er at det ikke er MS vi skal takke for det, men EA.
HeroldHeroldSkrevet 20/11-05 16:33 
Før vi maler fanden på væggen, kan man så ikke evt. tænke sig at Namco reelt selv har prioriteret en europæisk udgave af spillet lavere? Det er jo set før, at der går lidt længere tid før spillene når Europa, så det ville da ikke være første gang, og jeg skyder på at Ridge Racer er større i både USA og Japan, så det er vigtigere for dem at lancere der.

EA-scenariet er da også muligt, men jeg synes det er lidt for nemt bare at give dem skylden. :) Med mindre der er nogen der har noget håndfast?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 20/11-05 16:39, rettet 20/11-05 17:09 
Jeg ser det mere som at lægge 2 og 2 sammen. Kan ikke se nogen grund til at Namco udsætter spillet i EU og ikke gøre det i USA og Japan. Derimod ser jeg stor grund til at EA gerne ville have mindre konkurrence til deres NFS og af "strategiske" grunde lancerer RR6 i februar.

Håndfast bevist får man aldrig - du regner vel ikke med en pressemedelelse fra EA der siger at de ikke vil have konkurrence til NFS og derfor udskyder RR6?
HeroldHeroldSkrevet 20/11-05 16:40 
Det er heller ikke umuligt :) Rent forretningsmæssigt er det jo smart for dem, men for Namco er det en bitter pille.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 20/11-05 16:41 
Ja, men når man går i seng med EA må man regne med at få lidt ondt i numsen :!
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/11-05 17:26 
Er det kun mig der synes at ridge racer er lidt kedeligt, okay jeg synes jo også outrun 2 var lidt kedeligt, så mon ikke jeg står alene igen.
are you CHICKEN?
JAAJAASkrevet 20/11-05 17:41, rettet 20/11-05 17:42 
Beano>
Tror jeg Palle er helt enig med dig i - men forskellen er at det ikke er MS vi skal takke for det, men EA.

Ja, det kunne da godt se ud til, at det er dem, der har været tunge at danse med. Bundlinien bliver i alle tilfælde, at vi intet Japansk spil har til launch.

lightyear dk>
Er det kun mig der synes at ridge racer er lidt kedeligt, okay jeg synes jo også outrun 2 var lidt kedeligt, så mon ikke jeg står alene igen.

Jeg kan kun tale for mig selv, men jo :P
Bede-xBede-xSkrevet 21/11-05 10:52, rettet 21/11-05 10:54 
Fra mit synspunkt ser Xbox 360´s lineup udemærket ud. Ikke verdens bedste eller noget i den retning, men bestemt bedre end hvad fx PS2, DC, PSP, DS eller Gamecube præsterede på dag et.

Med dag et snakker jeg selvfølgelig om dag ET, ikke flere måneder efter, når maskinerne udkom i europa. Selv om Xbox360's lineup måske også ville kunne klare den konkurrence ;P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 21/11-05 11:05 
Nu er N64 også umiddelbart den eneste konsol, jeg kan komme på, der virkelig havde et godt lineup på udgivelsen, og det var endda udelukkende pga. Mario 64. SNES følger så i hælene på den takket være Super Mario World. Derudover synes jeg næsten altid launch-titler har været uinteressante, så det er da ikke fordi X360 er under gennemsnittet, nej.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 21/11-05 11:17 
HAr lige en tilføjelse til mine launchkøb:

Geometry Wars: Retro Evolved (Xbox Live Arcade version)
jaesjaesSkrevet 21/11-05 14:22, rettet 21/11-05 14:31 
Joystiq kårer det som det bedste launch-spil ;)

Lige på stående fod, er der ikke nogle af de "primære" launch-titler, jeg synes lyder spændende nok, til jeg vil punge 3200 kr. ud samt prisen af spillene. Måske PDZ eller COD2, men også kun fordi, jeg ikke har spillet forgængerne, og ikke har en pc, der kan trække COD2. Men jeg køber da nok boksen på launch alligevel, om ikke andet for at få lagt en dæmper på mine grafikabstinenser, da det sikkert bliver muligt at anmelde en titel eller to. Der er desuden et par spil til XBL Arcade, jeg sikkert køber. Det er jo nærmest det tætteste, man kommer på en habil arkadehal i dag (hvis man ikke bor i nærheden af Sporup). Et samlet sted for high scores, og tilføjelsen af multiplayer i en pæn slat af spillene, er guf, efter min mening :)

Xboxyde går amok med XBL Arcade-filmklip.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/11-05 16:58 
dRxL>
Jeg ved det ikke, men håber og satser på at de kan finde ud af at smide mig et billede i 1280*768 med sorte kanter oppe og nede.

GameSpot har et billede fra X360 via VGA-kabel i 1024x768 dvs. 4:3, så der er måske stadig håb, hvis man ikke har 16:9?

GameSpot feature
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 22/11-05 17:17 
Hvorfor skulle konsollen/spillene ikke understøtte 4:3? Det er immervæk stadig standard-skærmstørrelse.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/11-05 17:27 
Det kunne da godt tænkes, at HD kun var tiltænkt 16:9 - men jeg håber da du har ret! Det er ikke noget, du ved 100%, vel? :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 22/11-05 17:36 
Nej, og jo mere jeg tænker over det, jo mere kommer jeg i tvivl ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 22/11-05 17:48 
Jeg vil hellere have min højopløsningsgrafik i 16:9 med borders end 4:3. Udviklerne bør ikke skulle tænke deres spil i 4:3 også, synes jeg.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/11-05 17:52, rettet 22/11-05 17:55 
Enig. 16:9 er vejen frem. Men hvis bare der er mulighed for at undgå vild skalering af 16:9 til 4:3 i HD, så er jeg glad.
En mulighed for borders vil jeg hilse velkommen med kyshånd.

EDIT: 16:9 er jo ikke videre udbredt på PC, så det ville da være nærliggende at mene, at VGA-kablet er her netop for at gøre HD i 4:3 mulig...? I dunno...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 22/11-05 18:05, rettet 22/11-05 18:05 
dRxL>
Jeg vil hellere have min højopløsningsgrafik i 16:9 med borders end 4:3. Udviklerne bør ikke skulle tænke deres spil i 4:3 også, synes jeg.

Nu har jeg ikke sat mig ind i det, men mon ikke der er både 4:3 og 16:9 i alle spil? Amerikanerne (tænk bare på at mange bruger RF, som artiklen også nævner) plejer jo at flippe fuldstændigt ud over borders. Det er jo deres skyld at alle større film kommer i Full Screen-udgaver...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/11-05 18:16, rettet 22/11-05 18:17 
Nu bryder jeg lige ind :)
Jeg er ikke i tvivl om, at begge formater understøttes - men i HD 720p (1280x720) kan den jo ikke køre korrekt i 4:3 uden borders.
Skrækscenariet er, at 4:3 kun understøttes i SD - som min søgning på nettet desværre har givet mig kraftige hints af...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 22/11-05 18:46 
DeluxScan>
Skrækscenariet er, at 4:3 kun understøttes i SD

Ja, det var også det, jeg kom i tvivl om tidligere. Det kan man vel sagtens forestille sig. Jeg mener bare, det er jo ikke fordi spiludviklerne skal til at tilpasse alt til 4:3 for dem der bruger VGA-skærme. Det er allerede tilpasset for dem der bruger standard opløsning. Så at man hellere vil have et VGA-signal i letterbox (=16:9+borders) end et VGA-signal i 4:3, det er vel bare fjol... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 22/11-05 20:44 
Har man VGA kabel kan man jo bare vælge en 16:9 opløsning og så sætte skærmen til ikke at skalere. Så er alt ok :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/11-05 07:18, rettet 23/11-05 07:20 
Gamespot:

The system allows you to set your display resolution and aspect ratio depending on the type of video cables you use. VGA cables will give you six different resolution options: 640x480, 848x480, 1024x768, 1280x720, 1280x768, and 1360x768. Component cables will give you 480p, 720p, and 1080i resolution choices. Games are actually rendered internally at 720p, and the ATI video engine scales the video up or down to the desired resolution.

Dermed i hvert fald 1024x768. Excellent, Smithers!

Link
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PlaykidPlaykidSkrevet 23/11-05 18:05 
dRxL>
Jeg vil hellere have min højopløsningsgrafik i 16:9 med borders end 4:3. Udviklerne bør ikke skulle tænke deres spil i 4:3 også, synes jeg.

Jeg synes du er forkert ;)
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 23/11-05 21:59 
Var lige nede i Game i dag for at høre om mine chancer for at få en Premium. Pænt gode, da jeg er nummer 16. De får åbenbart 15% færre premiums end de havde forudbestillinger til. De 15%, der havde forudbestilt er imidlertid ikke på spanden, da Game har valgt at give dem Cores + det ekstraudstyr, der er i premium (HDD, wireless, osv.), til samme pris. God service må man sige.

Jeg håber faktisk næsten, at jeg er blandt de 15%, da remoten erstattes med et ekstra joypad.

Ovenstående gælder selvfølgelig kun dem, der allerede har forudbestilt.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/11-05 22:26, rettet 23/11-05 22:28 
Jeg var i EB Games i dag og ændre min preorder fra en Premium 360 til en Premium bundle inkl. 5 valgfrie spil, 2 wireless controllere, 12 mdr. Xbox Live og Play & Charge sæt.

Spillene som kom med i pakken var
Project Gotham Racing 3
Perfect Dark Zero
Call of Duty 2
Condemned
Kameo

Jeg forudbestilte for 3 mdr. siden og var nummer 54 på listen, men de lovede mig, at der var en maskine til mig d. 2. december - det håber jeg så på!

Nu skal jeg bare bestemme mig for, om HDTV er nødvendigt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 23/11-05 22:30, rettet 23/11-05 22:32 
Uh hvor jeg håber, at vi får den d. 2. og ikke den 16. Blev RET klar på at prøve PDZ efter det video-review på Gamespot. Må hellere lige ringe ad og høre i morgen, hvordan landet ligger.

Men selve bestillingen er:

Premium
Ekstra trådløs controller
Ekstra headset
Kameo
Perfect Dark Zero

Derudover håber jeg på, at få et eller andet til anmeldelse (og hvis det bliver noget af ovenstående, ¨så køber jeg bare noget andet i stedet for), bare så jeg har lidt at vælge i mellem. De andre launch-titler kan vist godt vente, til de kommer på tilbud eller i hvert fald købes på Play el. lign.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 23/11-05 22:33, rettet 23/11-05 23:43 
Argh.. jeg hader konsol-lanceringer ;-)

Jeg går ud fra det på nuværende er helt umuligt at få fingre i et premium system til den 2/12.?

(Hvorfor er jeg så svag?)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PlaykidPlaykidSkrevet 23/11-05 22:40 
Aner det ikke, men jeg køber et system den anden, selvom jeg ikke har gidet forudbestille;)
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 23/11-05 22:47 
dRxL>
Jeg går ud fra det på nuværende er helt umuligt at få fingre i et premium system til den 1. ?

Stil dig i kø udenfor Elgiganten, Electronic World eller Electric City. De modtager ikke forudbestillinger, så det er først til mølle.
CoreCoreSkrevet 23/11-05 23:39 
Jeg er sikker på at der ingen problemer er i finde en d. 2/12. EB & Game er jo ikke de eneste der fører den, og jeg nægter at tro på at samtlige butikker med spil i sortimentet har solgt alle deres på forhånd. Jeg kender i hvert fald til en der med sikkerhed ikke har, og der er helt sikkert flere end den...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KeenKeenSkrevet 24/11-05 15:09, rettet 24/11-05 15:10 
Er det normalt at EBGames sælger ting så som controllers, headphones og den slags, over en uge før en konsol bliver udgivet?!
CoreCoreSkrevet 24/11-05 15:35 
Xbox 360 er vel den første stationære konsol der launcher i EB's levetid, så der er ikke rigtig nogen norm for sådan noget...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 24/11-05 15:35 
Core>
Jeg kender i hvert fald til en der med sikkerhed ikke har, og der er helt sikkert flere end den...

Nu er der en Fona i Storcenter Nord der bliver rushed den 2. ;p Gad vide om jeg får medarbejderrabat nu, haha ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CutePuppyCutePuppySkrevet 24/11-05 16:26 
Tja, nu vandt jeg en Xbox 360 i en EA konkurrence... så jeg får den leveret med kurer eller bud et par dage før launch sammen med 4 EA titler... :)
//Cutepuppy
HeroldHeroldSkrevet 24/11-05 16:35 
Grats :) Og gå så i seng :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 24/11-05 17:02 
Congrats.

Kan ikke vente mere, the waiting time is killing me.
are you CHICKEN?
CutePuppyCutePuppySkrevet 24/11-05 17:30 
Herold>
Grats :) Og gå så i seng :P

Kan du så rette den obskure tekst på boomtown der antyder at jeg var bagud ;)... jeg lå i top fra start til slut...

Desuden... hvis jeg går i seng nu vågner jeg bare i nat... >_>
//Cutepuppy
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig