X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Beskedsystemet?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 18:21 
gemmer serveren de beskeder der bliver sendt frem og tilbage mellem brugerne? Det synes i hvert fald at den skulle og at brugerne skulle have mulighed for at læse deres gamle beskeder.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/03-03 18:23 
Det har de/du også ;)

- se hvad der sker med den besked jeg lige har sendt til dig.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 03/03-03 18:26 
Prøv at trykke Gamle beskeder under Privat :)

Det smarte er, at du kan se, om modtageren har læst de beskeder, du har sendt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 18:30 
RJK >
Prøv at trykke Gamle beskeder under Privat :)

Det smarte er, at du kan se, om modtageren har læst de beskeder, du har sendt.

dejligt, så er det jo bedre end e-mail.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 03/03-03 19:10 
Hvad med om der der var et link til at sende en person en besked, når man er inde på deres profil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/03-03 19:15 
Hvis man trykker på Besked-knappen mens man ser på en profil, så bliver modtageren nu automatisk sat til profilen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/03-03 19:17 
Lækkert!

Forsvinder listen når der kommer "for mange" brugere - og hvordan gør man så hvis man vil sende en besked, andet end det åbenlyse at søge efter modtageren?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RitesRitesSkrevet 03/03-03 19:17 
Måske et halvdumt spørgsmål, men vil dropdown listen med modtagere ikke blive alt for uoverskuelig som der kommer flere brugere?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 03/03-03 19:19 
RJK >
Hvis man trykker på Besked-knappen mens man ser på en profil, så bliver modtageren nu automatisk sat til profilen.

Er det noget du lige har gjort? Syntes ikke den gjorde det før.

Rites >
Måske et halvdumt spørgsmål, men vil dropdown listen med modtagere ikke blive alt for uoverskuelig som der kommer flere brugere?

Jeg tror ikke det vil blive et problem. Du kan jo bare indtaste de første bogstaver i et brugernavn, så vil listen selv hoppe derhen (i hvert fald i Windows)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/03-03 19:20 
Sumez >
Er det noget du lige har gjort?

Ja :)

Jeg tror ikke det vil blive et problem. Du kan jo bare indtaste de første bogstaver i et brugernavn, så vil listen selv hoppe derhen (i hvert fald i Windows)

Enig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fumfumSkrevet 04/03-03 21:45 
Det ser ikke ud til at besked-systemet lige virker. Får parse error og sql-fejl
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
fumfumSkrevet 04/03-03 21:53 
Aha, det var tilsyneladende fordi jeg valgte at online topicet skulle være mindre fremhævet. Så fuckede alt?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RJKRJKSkrevet 04/03-03 21:54 
Jeg tror ret sikkert at det var fordi, at jeg lige var ved at lave en lille opdatering ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 04/03-03 22:29, rettet 04/03-03 22:31 
M.h.t den der drop-down liste. Kan i ikke erstatte den med noget mere praktisk f.eks. et textarea, med selection options, som der jo bare kan scrolles i? Det ville jeg i hvert fald mene er en mere overskuelig løsning på lang sigt, men det er også bare min mening :)

EDIT: Ahh glem det, kan se at der ER scrollbar på i forvejen. Det er endda smartere end det jeg foreslog synes jeg :)
I win, you loose
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig