X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det her er lidt galt...


Svar
DarkenDarkenSkrevet 27/09-05 17:38 
..selvom det ikke er på et dancepad:
http://www.stuntcook.com/index.php?p=f&i=6906
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 27/09-05 18:18 
Hold da kæft.. 0.o
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/09-05 18:22 
Den er da helt gal. Lyd og billede er da unaturligt speedet op.
dRxLdRxLSkrevet 27/09-05 18:29 
note: for mig virkede det kun i IE.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 27/09-05 18:47 
Virker fint her i Firefox. Det er dog kun version 1.0.7. Politikens video-halløj virkede lige pludselig også her forleden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CutePuppyCutePuppySkrevet 27/09-05 19:12 
King Chaos>
Den er da helt gal. Lyd og billede er da unaturligt speedet op.

Korrekt, men det er også fordi at du næppe gad at se det hele hvis det var i normal hastighed, lige inden start står der hvilke settings der er brugt.

Forhørte mig lige hos en anden stepmania freak, og han siger at Arch0wl er fuldtstændigt vild til stepmania, og det skal siges at jeg har set den pågældende freak i aktion, og bare af at kigge på det får man sved på panden.
//Cutepuppy
nerosnerosSkrevet 27/09-05 20:13 
Det er fup! Læg mærke til hvor hurtigt det skifter fra hurtig til langsom. Jeg tror ikke på det ihvertfald kun hvis jeg en dag ser grønne grise flyve.
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 27/09-05 22:20 
Det ser i hvertfald en anelse fake ud, eller også er det fordi der er en ringe optagelse. Fingerhastigheden kan jeg godt gå med til, men jeg kan ikke tro man kan nå at registrere den "hutige mode", alle de oplysninger som forsvinder væk på mindre end et sek.

Man skal nok prøve det selv, men imponerende ser det da ud.
Spiller nu: Halo 3
FourDFourDSkrevet 27/09-05 22:29 
Så har man for meget fritid!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KTCKTCSkrevet 27/09-05 23:41 
Hvis det er speedet op, er det hele videoen, da man kan følge scanlinien på skærmen igennem hele klippet, og her ville dens bevægelser også have ændret sig hvis selve klippet ændrede fart.
Vildt ser det da ud :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 27/09-05 23:43 
Bortset fra det kan det jo sagtens lade sig gøre. Han har jo bare trænet sine fingre til at følge mønsteret - det ser ikke ud til at være vildt varierende ifølge videoen. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
happyEDhappyEDSkrevet 28/09-05 00:54 
Selvfølgelig er det ikke fake. Jeg har haft en tilsvarende video med en japaner på pen fuld size arcade maskine, hvor man trykker med hele hånden. hvor det går minst lige så hurtig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
jaesjaesSkrevet 28/09-05 01:08, rettet 28/09-05 02:13 
Her er lidt i samme ånd. En japaner, som spiller spilmusik på klaver, nogle sange med bind for øjnene og andre lynhurtigt. Jeg tror ikke, filmene har været postet før:
http://videogamepianist.com/

EDIT: Det var vist samme klip i to forskellige opløsninger, men jeg fandt hans personlige hjemmeside med mange forskellige klip.

EDIT 2: Gå ikke glip af hans mange, gode MP3-filer!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/09-05 11:27 
Nerosretro>
Det er fup! Læg mærke til hvor hurtigt det skifter fra hurtig til langsom. Jeg tror ikke på det ihvertfald kun hvis jeg en dag ser grønne grise flyve.


Er det ok?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 28/09-05 21:25 
jaes>
Her er lidt i samme ånd. En japaner, som spiller spilmusik på klaver, nogle sange med bind for øjnene og andre lynhurtigt. Jeg tror ikke, filmene har været postet før:
http://videogamepianist.com/

Han var iøvrigt på E3 - Han er ret god til det :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 02/10-05 11:23 
Se lige ham her spille Ikaruga!

Vildt!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BaggyBaggySkrevet 02/10-05 12:03, rettet 02/10-05 12:37 
Vilde motoriske evner.. men han har jo intet liv!
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
psychomantispsychomantisSkrevet 02/10-05 12:36 
Vanvittigt med den Ikaruga spiller, simpelthen vanvittigt.
dRxLdRxLSkrevet 02/10-05 13:05 
pfff han dør jo ved bossen. Med begge fly!


;-p

Jeg kan ikke spille så godt med 1 fly ... :(
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BaggyBaggySkrevet 02/10-05 15:42 
han dør 1 gang ved bossen ( begge fly) men går så helt amok igen jo.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KeenKeenSkrevet 02/10-05 18:49 
Det var da vildt!
FourDFourDSkrevet 02/10-05 22:09 
De Ikaruga skills må sgu da kunne udnyttes til en eller anden form for super lønnet arbejde!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
OmenOmenSkrevet 03/10-05 00:13 
Hvis det virkeligt er reelt, er det noget af det mest rablende gale spil skills jeg nogensinde har set. Science ficton.
Vote Ficus!
SumezSumezSkrevet 03/10-05 19:18 
Hehe, og jeg vidste ikke engang at man kan flyve mellem kasserne ved bossen.

Nogen der kan se hvad hans max combo er på?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 08/10-05 16:40 
Ser først dette nu...

Hvad angår de Ikaruga-skillz så tager det sgu da modet fra os andre :(

Vil fremover stick'e til 2D-fighter's. Har (efter hvad jeg kan se) ingen fremtid med shmup's.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 16/10-05 08:50, rettet 16/10-05 08:51 
Lad mig lige starte med at sige at jeg synes det er ærgerligt at denne tråd http://playright.dk/forumemne.php?id=18805 er blevet låst af en overemsig modelator, da jeg mener at det giver god mening at skelne mellem rytmespil og Ikaruga.

Når det er sagt så vil jeg bare lige henvise til http://ikaruga.co.uk hvor man finder flere (og vildere) ikaruga videoer, blandt andet også 1 player 2 fly's spilninger af de andre af spillets baner.

edit: fordi folk har linket til deres videoer fra diverse fora, har de åbenbart i går taget netop disse film ned indtil begyndelsen af næste måned.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig