X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony laver "virtual boy"


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 25/09-05 22:32 
Ja i hørte rigtig.. sådan da men det virker lidt på samme måde..
Det skal bruges til det nye metal gear acid. Men de regner med at lave flere spil der understøtter det.

link:
http://www.gamespot.com/news/2005/09/14/news_6133218.html?tag=lastword_psp_image
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
AmbyAmbySkrevet 26/09-05 11:39 
Det virker underligt og mest som en gimmick. Jeg gider ikke sidde i bussen med sådan en.

Derudover har jeg affundet mig med det. Mest af alt fordi nyheden er 12 dage gammel :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KilroyKilroySkrevet 26/09-05 15:30 
Jeg kan allerede se reklamekampagnen for mig.

"Udstyret til dig, der vil få dine medpassagerer til at gå '!'"
Kilroy Was Here
RJKRJKSkrevet 28/09-05 17:48 
Fungerer den ved skiftevis at blokere for det ene og det andet øje, så hvert øje ser hver anden frame?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 28/09-05 21:53 
Man må vel formode at den viser et forskelligt billede i hvert øje, lidt forskudt i forhold til hinanden?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 28/09-05 22:01 
Jo, jo, men det er jo bare softwaren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 28/09-05 22:06 
Hvis softwaren ikke understøtter det (evt. bare firmwaren), er der i hvert fald næppe meget fedt over brillerne. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig