X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox live, Burnout Revenge


Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 22/09-05 19:48, rettet 22/09-05 22:36 
Er der nogen der har hoppet på xbox live med revenge, har selv prøvet i går og i dag, og den fryser desværre når den skriver logging på xbox live, men det mærkelige er at den ikke fryser helt, fordi den lille cirkel der drejer rundt bliver ved med at dreje rundt (fryser = plejer at betyde hele skærmen fryser), men har prøvet at lade den stå et par minutter men der sker intet, any hints?.

Edit:Når nu har jeg prøvet 27 gange og den kan ikke logge på live(eneste spil jeg har prøvet det med) og det væreste er at jeg er nød til at genstarte hver gang da den fryser når jeg logger på live.
are you CHICKEN?
juventus champjuventus champSkrevet 23/09-05 05:13 
jeg er klar idag
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
JloweJloweSkrevet 23/09-05 18:33 
Du må vist ikke starte spillet med xbox communicatoren sat i. Det var noget lignende det samme problem som på det nye Ghost Recon.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/09-05 23:20, rettet 23/09-05 23:31 
prøver lige.

Edit:Øv håbede lige det kunne virke men desværre nej.
Kunne det være pga dvd skiven? Har nemlig aldrig oplevet det på andre live spil.
Ret irriterende at jeg ikke komme på live :^(
are you CHICKEN?
lightyear dklightyear dkSkrevet 29/09-05 16:37 
Nu bliver jeg sku sur:^(, kan stadigvæk ikke komme på xboxlive med burnout revenge, er aldrig sket med andre spil tror sku det har noget at gøre med uduelige EA.

Er der nogen der kan foretælle om de har joined xbox live med revenge.
are you CHICKEN?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/09-05 11:13 
Flere gange - uden problemer
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
lightyear dklightyear dkSkrevet 03/10-05 17:31 
Når fik byttet spillet og hvad skete der, endelig kunne jeg hoppe på xbox live, så nu ved folk ihvertfald at der KAN være fejl på dvden som gør at man ikke kan hoppe på live, ihvertfald min konklusion.
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig