X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stranglehold


Svar
CoreCoreSkrevet 20/08-05 23:38 
Sad lige i længsel, og tjekkede op på hvad min bedste ven i verdenen, John Woo render og laver og faldt over det her:

Stranglehold, udgives til Playstation 3 & Xbox 360 af Midway. Instrueret af John Woo, og med Chow Yun Fat i hovedrollen som Inspector Tequila. Desværre først med release til efteråret 2006.

Jeg har lige siddet og savlet over traileren, der desværre ikke v... Se hele indlægget


Tequila fyrer den af
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
71 emne(r).
1 2 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 20/08-05 23:38 
Sad lige i længsel, og tjekkede op på hvad min bedste ven i verdenen, John Woo render og laver og faldt over det her:

Stranglehold, udgives til Playstation 3 & Xbox 360 af Midway. Instrueret af John Woo, og med Chow Yun Fat i hovedrollen som Inspector Tequila. Desværre først med release til efteråret 2006.

Jeg har lige siddet og savlet over traileren, der desværre ikke viser noget in-game. Men jeg har svært ved at forestille mig at det her ikke skulle kunne blive det fedeste spil, jeg aldrig har spillet.

Det har vist været vist frem på E3, så hvis der er nogen der har set/hørt noget, som vi andre bør vide, kunne det være rigtig rart med noget info.

Jeg må ha' det, og jeg skal spille det hver dag i resten af mit liv (i hvert fald indtil der kommer en 2'er).

Jeg ved at der er andre herinde der har det som mig, hvad angår Woo, så lad os glæde os for vildt, sammen ;)

Derudover, har han ifølge IMDB også planer om at lave en He-Man film (er stadig lidt i tvivl, om hvorvidt jeg mener at det er en god idé).

Tequila fyrer den af
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/08-05 00:31 
Når fanboy-meteret når det niveau du nu har presset det op på, tror jeg desværre ikke helt jeg kan være med :)

Men ja, lad der da ikke være den mindste tvivl om at det her skal både prøves og skamspilles. Er dog lidt bekymret for, om det måske kommer til at ligne Dead to Rights for meget. Et spil jeg ikke var så vild med, selvom det havde et godt potentiale.

He-Man filmen... "He-Man filmen", 'nuff said :)
jaesjaesSkrevet 21/08-05 00:47, rettet 21/08-05 00:48 
Core>
Desværre først med release til efteråret 2006.

I mellemtiden kan du så evt. spille Total Overdose, som ser ud til at blive non-stop-no-brainer-guitarkasse-woo-action på den rigtig gode måde. Det udkommer i september.
http://www.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=63900
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1540

EDIT: Instrument rettet :)
CoreCoreSkrevet 21/08-05 01:19, rettet 21/08-05 16:18 
Ja, det ser også ud til at blive en fed omgang. Og så behøver man ikke engang at købe ny konsol for at spille det ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/08-05 11:53 
Det bliver meget rart med en pause fra de realistiske og taktiske spil... "If I wanted realism, I wouldn't be playing video games, now would I?" ;)
CoreCoreSkrevet 17/07-06 20:10 
En smule OT, og så alligevel ikke.

Om det er en identitetskrise eller om han er begyndt at indse at Hollywood ikke vil lade ham lave gode film, er ikke godt at vide, men jeg klager bestemt ikke.

Seven Brothers
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 17/07-06 20:14, rettet 17/07-06 20:15 
CBR>
Yoshitaka Amano will be painting original cover art for each of the Seven Brothers comics. Mr. Amano is best known for his work illustrating the best selling Vampire Hunter D graphic novel series and the Final Fantasy video games.

Og den længere, mere detaljeret artikel, og den endu større nyhed...

Det bedre link
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 17/10-06 17:20 
Ny flot gameplay film fra Stranglehold... ser ikke helt kedeligt ud ;)

Link
KalicolaKalicolaSkrevet 17/10-06 20:40 
seneste klip fra gamespot ser overdrevet fedt ud. På tide der kommer noget med noget seriøs destruktion. Det bliver nok et af dem jeg køber, mens jeg venter på Black 2
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 17/10-06 21:53, rettet 17/10-06 21:53 
I LOOOOOOOVE IT!!!

Værsgo: Hav jeres Halo & Banjo Kazooie 3, Zelda: TTP, Metal Gear 4 o.s.v.

Der er intet spil jeg glæder mig mere til end Stranglehold.

At det så endda ser ud til også at være et godt spil, uden fanboyforbehold er jo en ekstra bouns ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 02/06-07 23:33, rettet 02/06-07 23:33 
Just for the record, resumé:

Stranglehold Collectors edition til PS3 indeholder Hardboiled på Blu-Ray YAY!

Da Bede-x broke the news...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 20/06-07 17:34 
Så kom infoen på 360´s LE version.

"• Poetry In Slow Motion - Behind-the-scenes documentary on Midway bringing the style of John Woo to video games.
• Extended Cinematic Sequences - Extended scenes which didn't make it into the final game.
• MTV Studio Visit - Follow MTV visit with the game team during crunch time.
• The Vision of Stranglehold - See the progression from concept art to final game.
• The Sound of Stranglehold - An insiders look at sounds design."

Stranglehold 360 LE info
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 18:03 
Whatever - PS3 versionen indeholder Woo's Hard Boiled! :-D
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 20/06-07 18:58, rettet 20/06-07 19:33 
Ja, Hardboiled på Blu-Ray er svært at toppe, men jeg håber da at PS3-versionen også vil rumme noget af det nævnte. hvis ikke må jeg bare have begge versioner. Når det kommer til Woo, er jeg manden der bare ikke må gå glip af noget...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 20/06-07 19:03 
håbede lige på 360 version ved for noget i samme stil med. :(

Nå ja, køber nok stadig LE version. Selvom den lyder lidt kedelig iforhold til hel film. ><

nå ja, Core hvorfor skulle du enlig nævne dette spil i en anden tråd. allerede dyrt nok for mig i år :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 20/06-07 19:19 
Ret fedt at Hard Boiled er inkluderet på Bluray skiven sammen med PS3 spillet, men håber kvaliteten er meget bedre end den som vises i traileren der er at finde på PSN, for der ser billedkvaliteten elendigt ud.
CoreCoreSkrevet 20/06-07 19:36 
dpl>
nå ja, Core hvorfor skulle du enlig nævne dette spil i en anden tråd. allerede dyrt nok for mig i år :p

Fordi at Woo er action-kongen og alle bør vide det ;)

Beano>
håber kvaliteten er meget bedre end den som vises i traileren der er at finde på PSN, for der ser billedkvaliteten elendigt ud.

Snakker vi film eller spil nu? For jeg kunne godt forestille mig at filmens kildematerialet kan tilskrives et knap så kønt ydre.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 20/06-07 19:44 
Core>
Snakker vi film eller spil nu? For jeg kunne godt forestille mig at filmens kildematerialet kan tilskrives et knap så kønt ydre.

Jeg snakker om Hard Boiled (filmen). Kvaliteten af filmklippene i PSN traileren ligner en elendig DVD version.
RooneyRooneySkrevet 02/07-07 23:16, rettet 02/07-07 23:20 
http://media.ps3.ign.com/media/749/749071/vids_1.html

Lidt nye film på IGN.

Altså - det _ligner_ Hardboiled som et spil, men vedkommende der spiller det, er enten ret dårlig til det, eller så kan man bare ikke spille det, så det bliver ligeså lækkert at se på som filmen. Ser ud til at man kan lave de samme moves osv, men det ser bare kluntet ud, og slet ikke i nærheden af lige så stilfuldt som det gøres i filmen; I stedetfor at se legende let og lækkert ud, så ser det bare lidt kejtet og påtaget ud.

Men måske spiller vedkommende der spiller det, bare enormt dårligt.

Umiddelbart ligner det bare en lidt pænere udgave af Dead To Rights.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 02/07-07 23:56 
Rooney>
Men måske spiller vedkommende der spiller det, bare enormt dårligt.

Lad os satse på det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 03/07-07 00:29, rettet 03/07-07 00:30 
Jeg har lige set Gamespots seneste "on the spot" og der så det lidt gimmick-agtigt ud. Det første indtryk var faktisk godt, da de forskellige skuddueller så ret kølige ud. Desværre så det ikke ud til, at man havde ret mange bevægelser at trække på. De samme Max Payne hop blev gentaget igen og igen, kombineret med et glide move, når man går forbi(henover) borde eller ligende.

Forhåbentlig var det bare en dårlig demonstration, for selve spille virkede solidt nok. Det kørte fint og det så fedt ud, når man skød diverse ting. Hvis bare der er nok variation i det færdige produkt, kunne det godt gå hen og blive godt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 07/07-07 16:47 
Der er kommet et par nye videoer til Stranglehold på Gametrailers.

http://www.gametrailers.com/player/21323.html
http://www.gametrailers.com/player/21313.html

Desværre virker styringen og animationerne lidt kluntede, og ikke det jeg havde forventet :(
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 07/07-07 16:53 
1UP har bekræftet min egen frygt mht. spillet - at det ikke virker ordentligt, når man _ikke_ bruger slowmotion. Styringen skulle være for dårlig, når man bare suser rundt og skyder osv i "normal motion".

Det ser sgu heller ikke særligt gracefull ud, på videoerne, når man laver gunfights og ikke bruger slowmotion; Det ser ærlig talt noget kluntet ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 28/07-07 01:44, rettet 28/07-07 01:48 
I starten af august kommer der en Stranglehold demo til 360 & PC. Er lidt i tvivl om spillet skal købes, så det er rart, at få chancen for at prøve det selv.

http://news.teamxbox.com/xbox/14099/Stranglehold-Demo-Announced/

Jeg ved ikke om Teamxbox har fat i de rigtige udgivelsesdatoer, men de skriver, at PS3 versionen kommer lidt senere end de andre to.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 08/08-07 20:54 
Endelig kom demoen så.

fik spillet den en del, klaret alt op til hard (næsten igennem hard-boiled). Må da sige jeg nød en demo, bliver nedre og bedre hver gang.

Precision aim styre ><

Nå ja, må heller pre-order den. (Bare lige om skal var LE eller ikke)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 08/08-07 22:06 
Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige. På den ene side så fanger det ret godt Hong Kong actionfilmsstemningen og det virker ganske velpoleret, ikke mindst hjulpet på vej af 60 fps(i SD, har ikke prøvet HD).

På den anden side er det ret simpelt. Der er ikke nok variation/muligheder i kampene, i hvertfald i demoen. Precision aim er ret cool, men kan man bare stå og kigge i det i evigheder, uden fare for at dø? Kan man ikke samle våben op på borde uden at skulle springe ind over dem? Altså uden at skulle langsomt tæt på bordet. Og så ser det altså lidt tåbeligt ud, når man vælter et fuglebur på gulvet, at fuglen bare bliver siddende og hopper på sin pind. Nu bare sidelæns, da buret er væltet :)

Iøvrigt lidt overraskende at se, at der er multiplayer i Stranglehold. Det kan vel næsten ikke fungere optimalt...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 08/08-07 23:01 
samle våben op?
det var da ikke rigtig nødvedig? (lige udover golden guns). det havde jeg nu ingen problemmer med.
Personlig er jeg nu glad for han hopper henover bord og det selv. Tro spillet vil blive dårlig vis man skulle trykke hvergang.

Multi, svær sige hvordan det bliver. Personligt regnet jeg med spillet kun var singelplay.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 09/08-07 04:34, rettet 09/08-07 04:36 
dpl>
samle våben op?
det var da ikke rigtig nødvedig?

Måske ikke så meget i demoen, men i det færdige spil bliver det vel nødvendigt. Ved godt, at det er en lille ting, men det virker lidt tåbeligt, at han slider ind over de hesteskosformede diske for at samle et våben op. Særligt når han ender i midten af dem og så skal slide ud igen.

Tro spillet vil blive dårlig vis man skulle trykke hvergang.

Det tror jeg også. Synes dog stadig, at movet virker lidt gimmicky.

Mit store problem med demoen er stadig, at der ikke er nogen nuancer i kampene. Ingen(rigtig) dybde. De forskellige moves er ikke nok til at gøre kampene strategiske(på en actionspilsagtig måde). Håber der er lidt flere bevægelser af reel værdi i det færdige spil.

Core>
Stranglehold Collectors edition til PS3 indeholder Hardboiled på Blu-Ray YAY!

Vær dog opmærksom på at det kun gælder den amerikanske collectors edition:

http://forums.midway.com/all_things_stranglehold/b10788/27240439/p1/?8
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/08-07 08:43 
Så er det da godt at den bliver regionsfri alligevel ;)
SumezSumezSkrevet 09/08-07 09:43 
Jeg er grundlæggende enig med Bede-X

Hong Kong action-stemningen er næsten perfekt (eneste bagslag her er de umådeligt kedelige områder), men rent gameplaymæssigt, synes JEG I hvert fald hurtigt at spillet bliver ligegyldigt og kedeligt. Jeg gad i hert fald ikke at spille demoen igennem mere end én gang, og ville nok kede mig over det fulde spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 09/08-07 12:22 
Jeg har spillet demoen igennem 4 gange nu, også fordi man hvergang unlocker et nyt move.. Det er udemærket action, men hvor bliver det meget hurtigt ensformigt :-(
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 09/08-07 17:47 
Bede-x>
Vær dog opmærksom på at det kun gælder den amerikanske collectors edition

NOOOOOOOOOOOooooooooooooo de aber! Kan Midway bare ikke gøre noget rigtigt???
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 09/08-07 17:55 
hvad er problemmet core?

Både CE og normal version er region fri nu. (siden folk blev meget skuffet da de sagde den ikke havde).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/08-07 08:42 
Jeg havde absolut ingen forventninger til Stranglehold, for jeg kan ikke huske, hvornår Midway sidst har lavet noget der er værd at spille (hvis nogensinde...).

Men det Stranglehold overraskede mig... I starten virker det bare fjollet, at Tequilla slider hen over alt, men når man ikke støder ind i ting hele tiden og man lærer at bruge omgivelserne, så får man nogle rigtigt fede stilfulde actionsekvenser. Og det er fedt, at stort set alt hvad man ser, kan ødelægges.

Men, som andre skriver, kan man frygte at det går hen og bliver lidt ensformigt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 10/08-07 08:53 
Jeg synes det virker meget ensformigt og lineært.

Der er så vidt jeg kan se kun en vej igennem banerne (kan være anderledes i det fulde spil). Man møder en håndfuld håndlangere, man løber videre og så kommer der en ny flok. For at bryde dette koncept (måske fordi det bliver kedeligt i længden), har man så nogle situationer, hvor man står på stedet og skal undvige en masse kugler i slowmotion. Det giver lidt afveksling, men det reder ikke det lineær gameplay.

Spillet's grafik er baseret på Unreal Engine, men er ikke blandt 360'erens flotteste.

Styringen kunne være lavet bedre. Man skal ikke bevæge pinden meget, før Mr. Hong Kong begynder at løbe. Det havde været rart, hvis man ikke skulle anstrenge sig for kun at gå med Tequila.

Jeg føler også, at man slider over for mange ting, uden at man selv skal gøre noget aktivt. Det havde været bedre, hvis jeg selv kunne kontrollere, hvornår jeg ønskede at bruge de 'seje' moves.

En ting, jeg ikke bed mærke i til at starte med, var den dårlige AI. NPC'erne virker ikke specielt skarpe.
What is the Matrix?
CoreCoreSkrevet 10/08-07 09:06 
dpl>
hvad er problemmet core?

At så er jeg jo nødt til ikke alene at købe det, men også til fuld pris, og online. Det syntes jeg er noget pis.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 10/08-07 09:49, rettet 10/08-07 12:26 
Spillet minder mig en del om Dead To Rights (det første), men det er dog ikke en decideret dårlig ting.
Som I andre nævner, er grafikken ikke den pæneste og styringen halter lidt, specielt når man lader ham bruge omgivelserne med left trigger. Områderne virker for lineære og angrebene er forudsigelige og kedelige i demoen. Tequila bomb moves og de der bullet-dodge situationer gør det lidt mere interessant, men er i store træk bare en gimmick. Så er der det med at man kan ødelægge områderne og bruge sceneriet som våben, der klart er et af spillets bedste kort, og måske kan gøre det interessant nok til et køb.

Med hensyn til demoen, så er den noget at det bedste jeg nogensinde har set. God længde, og detaljen med at man får låst op for forskellige sværhedsgrader og nye tequila bomb moves er langt mere end jeg kunne håbe at få i en demo.
Jeg håber andre kan lære af dette. Specielt mange af Xbox Live Arcade titlernes trial versions er latterligt små og intetsigende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 10/08-07 11:50 
enfen>
Spillet's grafik er baseret på Unreal Engine, men er ikke blandt 360'erens flotteste.

Det synes jeg godt nok heller ikke man kan se. Jeg synes faktisk det er blandt 360'erens grimmeste, jeg har set flottere spil på Xbox1.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/08-07 12:10 
Hold da op! - Din gamle Xbox må være skamtunet...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/08-07 12:15 
Er heller ikke videre imponeret at Stranglehold's grafik, men at sammmenligne det med Xbox 1 grafik er nok liiiiige... ;)
SumezSumezSkrevet 10/08-07 12:37 
PalleJensen>
Hold da op! - Din gamle Xbox må være skamtunet...

Jeg har lige spillet Conker Live & Reloaded på min Xbox360, så det kan man vel i og for sig godt kalde for en skamtunet Xbox.. i hvert fald er det pænere at se på. Vi kan godt komme ud i en lang lang diskussion om det her igen, men jeg forstår ikke hvad der er at diskutere, for jeg synes det burde være tydeligt for enhver.
Figurerne i Strangelhold er flottere, men områderne er virkelig, ja, grimme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/09-07 18:23 
Kommer det på fredag?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 05/09-07 18:34, rettet 05/09-07 18:34 
Først i næste uge, tror jeg.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 15/09-07 14:02 
Jeg fik spillet i går morges med posten! Havde set lidt frem til det efter de videoer og ss jeg havde set af det, og efter små 10 timers gameplay sidder jeg tilbage med en lidt blandet følelse. Ja, jeg har allerede gennemført det.

Grafisk er spillet faktisk rigtig flot. Man kan smadre stort set alt i hele spillet. Der er en masse fede effekter osv., men spillet bliver nok lidt ensformigt i længden. Det ER åbenbart et spil man kan klare på en weekend. Jeg vil anbefale folk at leje det i stedet for, da det, som nævnt, er en kort fornøjlese. Jeg har ikke haft mulighed for at prøve at spille det online endnu, men det vil jeg da prøve nu. Der er en del ekstra ting man kan "købe" efter spillet er gennemført (også før - for den sags skyld): videoer, artwork, MP skins osv.

Det er et helt OK spil, men ikke noget specielt. Havde egentlig forventet lidt mere af det. Vil nok give det 7/10. Andre der har fået spillet?
nerosnerosSkrevet 15/01-11 23:46 
Jeg har lige fundet ud af at jeg SKAL have det her spil!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-11 01:04 
Det var fandeme sent :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 16/01-11 01:16 
Ja jeg ved det :-)

Sidder og genser Hard Boiled med den der fantastiske one take scene til sidst i filmen..Wow!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 16/01-11 09:08, rettet 16/01-11 09:08 
Nu er spillet jo også blevet retro :)
nerosnerosSkrevet 16/01-11 11:00, rettet 16/01-11 11:01 
Nemlig.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 16/01-11 20:51 
Lige for de bagerste rækker: One shot take fra Hard Boiled.

Awesome stuff!

Link...
The medium is the message.
71 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig