X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste kommende konsol-design?


Svar
WikzoWikzoSkrevet 11/08-05 17:11 
(Hvis dette emne allerede eksisterer, så beklager jeg... Bare slet/luk det, hvis dette er tilfældet)

Hvilken af de tre kommende konsoller(Revolution, PlayStation 3 og Xbox 360)har det bedste ydre design efter din mening?

Synes helt klart at PS3 har det grimmeste, men er lidt i tvivl med Revo og Xbox 360 :/
Tror jeg siger Revolution... :)
61 emne(r).
« < 1 2

Svar
WehnerWehnerSkrevet 31/03-07 13:28 
Beano>
Den blanke sorte overflade og sølvtrim får den til at se dyr og stilfuld ud - specielt stående oprejst.

Jeg minder om at emnet er konsoller :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/03-07 13:33 
Hæ!
millenniummillenniumSkrevet 31/03-07 13:38 
Taler vi stadig om konsoller...?

:D
The medium is the message.
ChronoChronoSkrevet 31/03-07 13:52 
Jeg synes den flotteste er Wii'en, og de grimmeste 360 Elite og PS3. Sort er alt for kedeligt og last-gen. PS3'en har også en grim form, og ser klodset ud. 360 forsøger i det mindste at trække maven lidt ind :)

Wii'en er lille og har markante og flotte detaljer, samt nogle fine controllers (der også er lidt sjovere at spille med). Bare synd at nun-chuck'en ikke er trådløs - über moves i SSX Blur kan jo potentielt føre til strangulering.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 31/03-07 14:14 
Chrono>
360 forsøger i det mindste at trække maven lidt ind :)

Nej, den har fået fjernet nogle af tarmene og lagt dem i en stor kasse man så kan forsøge at gemme af vejen ;)
KLTKLTSkrevet 31/03-07 16:40 
1 : Xbox 360 - Specielt i sort!
2 : PS3
3 : Wii

Men mener ikke der er nogle af de 3 der falder helt ved siden af, i sidste generation mener jeg fx personligt GC faldt helt ved siden af da jeg slet ikke kunne se noget fedt ved denne konsols design.
9/11 Was An Inside Job
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-07 20:12, rettet 31/03-07 20:46 
Xbox 360/PS3 - Ingen af maskinerne er særligt kønne. Og PS3en er kun acceptabel hvis den står på højkant.

Wii'en er næsten ligeså fantasiløs som Gamecuben*. Den er hverken grim eller køn. Designet er dog alligevel utroligt dårligt, hvis man skal bruge GCN controllers eller memo kort så skal man åbne for lågerne i toppen, hvilket gør den ufattelig grim. Disse porte burde ha' siddet på fronten eller på bagsiden.
Det blir en anelse pænere hvis den ligger ned, men her kan lågerne så ikke åbnes helt... Flot.

*EDIT: Dermed ikke sagt at Gamecuben er flot. For den er virkelig grim :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 01/04-07 11:49 
GC'en kunne have været fed, hvis de bare havde tænkt mere på overfladen end på formen. Cube-formen er simpel og god (selvom den ikke er HELT cube'et), men overfladen er billigt plastik, med lilla-farvet standard og grå områder. For meget legetøj-udseende og snes-generation. Wii'en ligner da i det mindste ikke noget fra hylden i Toys'r'us.
The medium is the message.
WikzoWikzoSkrevet 01/04-07 12:17 
Wauw, gammelt emne :P

Har stort set ikke ændret mening siden sidst. Wii'en er klart den flotteste, IMO, og PS3 og Xbox 360 ligger meget tæt på hinanden. Har kun set dem i butikkerne (hvor man ikke har særlig stor mulighed for at kigge på fx bagsiden mm.), men jeg synes bestemt ikke om den sorte Elite-udgave af Xbox'en. PS3'en er ret blæret med sine varmesensorer(?)knapper.
SumezSumezSkrevet 01/04-07 13:38 
Efter jeg har haft en 360'er stående i et par måneder, må jeg konkludere at den er endnu grimmere end mit første indtryk. Den passer virkelig ikke ind nogen steder, og designet er for åndssvagt til at tage seriøst. Til gengæld kan jeg godt lide looket på controllerne (som egentlig kun skal høre for deres elendige d-pads), som heldigvis er dem man ser mest til, mens maskinen kan gemmes godt af vejen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 01/04-07 13:53, rettet 01/04-07 13:54 
1: Wii - Lille og ukompliceret. Fantastisk lækkert slot-in drive. Vinklingen med standeren sætter prikket over i'et.

2: PS3 - Et ordentligt lokum, men på den anden side føler man virkelig man får noget hardware for pengene. Flot finish med touchpanel og blank overflade. På den bekostning er den desværre en slem støvsamler.

3: Xbox360 - Decideret grim. Ja, den er hvid, men formen og den ikke integrerede HDD, der strider imod symetrien, skær i øjnene. Cromdrevet er også hæsligt.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
61 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig