X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Videntest 2


Svar
enfenenfenSkrevet 13/05-03 00:49, rettet 13/05-03 00:51 
Nu skulle jeg selvfølgelig lige tage testen. Ja, det blev jo ikke den bedste score, men jeg er fandme da også pissed over, at jeg ikke vidste at den var på tid :(

Jeg sad og så 24 timer i mellemtiden og svarede en gang imellem på spørgsmålene, hvilket jo resulterede i den del strafpoint. Bare på den første runde, brugte jeg over 30 min., fordi jeg hoppede over på sofaen igen :(

Det ville jeg jo gerne have vist, inden jeg startede på testen :)

Kan man ikke få nustillet sin score, måske uden mulighed for at tage testen igen? For jeg synes det er lidt synd for mig...
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 13/05-03 00:57 
Det er godt nok også for dårligt da, at ingen har gjort opmærksom på dette.

...

Testen er tidsbaseret, så hastigheden spiller ind, omend det er vigtigere at svare rigtigt end hurtigt. Bruger du under otte sekunder per spørgsmål (to minutter per kategori) får du bonuspoint og bruger du over seksten sekunder (fire minutter per kategori) får du strafpoint. Inden for den normale tidsramme kan man nå at læse spørgsmålet og svarene, tænke tingene igennem og vælge sit svar - man kan ikke nå en søgning på Google... Tælleren starter når du trykker 'Start >>' eller 'Fortsæt >>' og stopper når du trykker 'Færdig!'. Der er pause mellem hver af de fem kategorier.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 13/05-03 01:03 
ja, jeg havde ikke set det, da jeg jo så 24 timer :)

Men shit happens.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 13/05-03 01:36 
Ja, ikke så meget at gøre ved det nu. Det ville være fusk.
Men der kommer jo garanteret flere tests :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 13/05-03 01:42 
Er det egentligt ikke lidt åndsvagt at den test kører på tid? Nogle spørgsmål er ikke helt lette, og derved bliver man straffet fordi man skal til at tænke sig lidt om.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 13/05-03 01:43, rettet 13/05-03 01:44 
Husker nogen "Gæt et Quote"-trådene? Husker nogen, at (næsten) alle snød og brugte Google?

Svar nok...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 13/05-03 01:48 
Vi burde egentlig lave dem igen. Meget hyggelig tidsfordriv. Dog nok en idé at tjekke først at de IKKE kan findes på google (jeg tjekkede et par af mine). Jeg kan også lige være hellig og påstå at jeg ikke snød :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 13/05-03 02:01, rettet 13/05-03 02:01 
RJK >
Husker nogen "Gæt et Quote"-trådene? Husker nogen, at (næsten) alle snød og brugte Google?

Svar nok...?

En ærlig gamer snyder ikke! ;) Ej, jeg kan godt se problemet, men tiden har nu alligevel en al for stor betydning for ens resultat. Hørte noget om, at man kan vinde helt op til 25 % ved at skynde sig og samtidig svare rigtigt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 13/05-03 02:04 
Tallene står der jo. Men altså... Man skal godt nok være hurtig. Du kan jo se på resultaterne for os tre der kunne svarene udenad. Selvom vi rusher den igennem alt hvad vi kan, giver det kun ca. 10-20% oveni.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 13/05-03 02:30 
Ok, det ændrer så lidt på sagen igen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
3of193of19Skrevet 13/05-03 10:54 
RaGe >
Er det egentligt ikke lidt åndsvagt at den test kører på tid? Nogle spørgsmål er ikke helt lette, og derved bliver man straffet fordi man skal til at tænke sig lidt om.

Hvis den ikke kørte på tid kunne man jo bare hoppe på Google og finde svarene.
StarmanStarmanSkrevet 13/05-03 11:32 
Jeg har roddet lidt rundt, hvor er det lige man finder denne videnstest?? :-))
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-03 11:37 
Kig

her.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 13/05-03 11:55, rettet 13/05-03 11:56 
Men jeg synes stadig, at det synd for mig. Jeg kunne selvfølgelig bare have læst hvad der stod, inden jeg startede testen, men jeg var altså for optaget af "24" :)
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig