X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania: Aria of Sorrow


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/05-03 16:04 
Hvad man kunne forvente og hvad jeg frygtede: Har været i adskillige butikker (Sjælland og Lolland), men endnu ikke fundet det nye C:AoS til GBA. Flere sites og bladmagasiner oplyser udgivelsesdatoen som d. 9. maj 2003 - altså i fredags.

Gameshop.dk er garanteret de eneste i DK, der er vågne nok til at ligge inde med spillet, men jeg har ikke været derinde eller kontaktet Søren (indehaveren) endnu. Men det da belastende med de amatør-agtige leverandører, eller butiksindehavere som ikke fatter *noget*, og bare står og siger "Castle-hvad??? - Mener du 1'eren eller 2'eren?". NEJ, "3'eren" sgu! (EBGames).

Skal det virkelig være nødvendigt at finde en udenlandsk shop som f.eks. Gameplay.com for at få fat i dette spil nu og her? Det er sgu det danske markeds egen skyld, at man alt for ofte er nødsaget til at ty til parallelimport...

Hvis nogen har set det på en dansk webshop, vil jeg meget gerne lige høre hvilken, ellers bliver det Gameplay.com
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SumezSumezSkrevet 12/05-03 16:21 
Hvis jeg ikke havde en masse rod med PayPal, havde jeg forlængst købt det over eBay. Suk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 12/05-03 16:24, rettet 12/05-03 16:25 
Så køb det hos dvdboxoffice.com istedet, ca. 245,- (fri porto)...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JAAJAASkrevet 12/05-03 16:55 
Uanset hvad, så se at få fat i det :) Klart bedre end HoD. Det kræver rent faktisk en lille smule indsats denne gang, selv om det stadig ikke er svært. Togrejser er igen fornøjelige :P
OkottaOkottaSkrevet 12/05-03 17:04 
StrideR >
Hvad man kunne forvente og hvad jeg frygtede: Har været i adskillige butikker (Sjælland og Lolland), men endnu ikke fundet det nye C:AoS til GBA. Flere sites og bladmagasiner oplyser udgivelsesdatoen som d. 9. maj 2003 - altså i fredags.

Det kan meget vel være, at spillet slet ikke er nået til Danmark endnu, og heller ikke gør det lige med det samme.

Konami har ingen dansk distributør herhjemme, i øjeblikket, og det er noget rigtig skidt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ViolatorViolatorSkrevet 12/05-03 17:32 
StrideR >

...men jeg har ikke været derinde eller kontaktet Søren (indehaveren) endnu.

What!?! Ejer Peter ikke forretningen mere?
KoludaKoludaSkrevet 12/05-03 17:39 
Sumez >
Hvis jeg ikke havde en masse rod med PayPal, havde jeg forlængst købt det over eBay. Suk.

Ellers kan jeg da "ordne" betalingen for dig :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig