X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPod pause problem


Svar
FourDFourDSkrevet 18/06-05 18:10, rettet 18/06-05 18:14 
Ja jeg har så købt mig en iPod, men har et lille problem.
Den nye iPod (click-wheel versionen) har en ny funktion som virker umiddelbart smart, meeeen..

Når man tager mini-jack stikket ud af iPod'en så pauser den automatisk. Men mit problem er så at min iPod hele tiden opfatter det som om at stikket bliver taget ud, hvilket gør at den hele tiden pauser hvilket er totalt irreterende, for den starter ikke igen hvis man putter stikket bedre i.

Kan man slå denne funktion fra på nogen måde?

(Kommentarer som "Du skulle have købt en Creative Zen" hjælper mig ikke så meget)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
DommergaardDommergaardSkrevet 18/06-05 18:17 
Det kunne også være dit stik som der er noget galt med? Prøv at låne et af en ven, så kan du i det mindste udelukke det!
FourDFourDSkrevet 18/06-05 18:19, rettet 18/06-05 18:36 
Tja.. Det kan sagtens være men jeg har lige givet 250 kr for de her høretelefoner og har ikke tænkt mig at anskaffe mig nogle nye lige med det samme..
Så vil hellere bare tage funktionen fra.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/06-05 19:02 
Det er helt klart en feature.

Men hvorfor tager du også stikket ud hele tiden?
Selv har jeg købt hovedtelefoner med fjernbetjening, så er det ikke så svært at trykke play igen :-)

Men før det brugte jeg faktisk auto-pause med vilje.
Det er meget hurtigere lige at trække jackstikket ud, end at hive iPodden ud af tasken, slå låsen fra og trykke pause.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
FourDFourDSkrevet 04/07-05 16:44 
Jeg trækker ikke stikket ud?
Min iPod opfatter det bare sådan >_>
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
salsalSkrevet 07/07-05 13:47 
Det er et ret almindeligt problem med iPods, hvis man ikke bruger de medfølgende høretelefoner. Du skal prøve at sætte et stykke plastik ind mellem metallet på indgangen og metallet på mini-jacken, og så lige 'prikke hul', så selve stikket kan komme ind. Ellers skabes der nogle elektriske spændinger.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig