X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forslag til forbedringer


Svar Sortering
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-14 23:32 
.webm formatet er ved at blive mere og mere udbredt. Var det muligt at ændrer P:R så den kan vise dem når man bruger IMG tags rundt om et .webm link?
309 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar Sortering
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 13:43 
(der røg vist lige for meget i sletteren)

Nej, det gør der ikke, ikke ved siden af den boks man skriver i.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 03/03-03 13:40 
Så står der da også "Opret emne"...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 03/03-03 12:42 
Rites >
Det med opdelingen af forum på forsiden, var også grunden til at jeg ville skrive et indlæg her.

Dvs. at du er tilfreds med det nuværende?

-Samtidig måtte der også gerne være nogle "kanter" på de beskeder med hvid baggrund(de blå er opdelt af hvide streger, de hvide er slet ikke opdelt).

Okay, det er så en inkompabilitets ting. Jeg har kun nået at teste alting i min egen browser og der er en fin mørkeblå ramme rundt om alle indlæg. Jeg tester lige med NS/IE lidt senere i dag.

-Og måske gennemsigtig baggrund på ikonerne?

Beklager. En af ofringerne for at gå fra 32x32 -> 48x48 var at formatet måtte ændres fra GIF til JPEG, som jo ikke supporterer transparent.

Forklaring:

GIF kan max være 256 farver. 32x32 pixels = 1024. Dvs. at hver farve minimum skal bruges 4 gange. Det går. 48x48 = 2304. Dvs at hver farve minimum skal bruges 9 gange. Det ville være okay til ikoner, men til billedagtige ting bliver det grimt.

Man KUNNE så køre med både JPEG og GIF, men det er i hvert fald ikke noget jeg vil gøre lige nu.

Syntes ikke at "Svar" er den bedste 'overskrift' til selve beskederne, når man skal poste.

Nu hedder knappen jo Svar og så er det vel ret logisk?

Ville også være rart med personens avatar ved hans profil.

Ja. Det kigger jeg på.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 03/03-03 12:37 
dRxL >
Hvad med at gemme det som bliver rettet eller slettet, så der er mulighed for at gå tilbage og se hvad der oprindeligt har stået?

Jeg har ikke lyst til at lave et helt Word-system og jeg synes også man som bruger skal have mulighed for at slette noget, hvis man seriøst får skrevet noget dumt. Derfor synes jeg ikke den slags skal gemmes.

Ikke at det har relevans for dig :) men jeg kan da fortælle, at alle de indlæg som moderatorerne sletter - DE bliver gemt internt i systemet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 03/03-03 11:13, rettet 03/03-03 12:38 
Det med opdelingen af forum på forsiden, var også grunden til at jeg ville skrive et indlæg her.

-Samtidig måtte der også gerne være nogle "kanter" på de beskeder med hvid baggrund(de blå er opdelt af hvide streger, de hvide er slet ikke opdelt).

Ellers er det sgu rigtigt flot!

Rettelser:
-Og måske gennemsigtig baggrund på ikonerne?

Syntes ikke at "Svar" er den bedste 'overskrift' til selve beskederne, når man skal poste.
Ville også være rart med personens avatar ved hans profil.

Det nederste "X Emner fundet" ser også lidt mærkeligt ud, når det kommer lige efter et indlæg med hvid baggrund. Så ser det ud som om det er med i den post.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 08:56 
Hvad med at gemme det som bliver rettet eller slettet, så der er mulighed for at gå tilbage og se hvad der oprindeligt har stået?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 02/03-03 22:49 
Er de relevante? Så er det i orden.

Det betyder ikke rigtig noget for mig, men når nu både ICQ og MSN er repræsenteret :/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/03-03 22:22, rettet 02/03-03 22:23 
Sumez >
1. På forsiden vil jeg gerne kunne se opdeling mellem hver "række".

Jeg siger ikke, at det er godkendt, men hvad siger du til det nuværende?

2. Et valg (bare en lille checkbox på privat-siden eller noget) kan gøre at man får en mail hver gang nogen sender en privatbesked på forummet.

Kommer.

3. Når nu vi har ICQ og MSN Messenger, hvorfor så ikke også tage Yahoo og AIM med i profilen?

Er de relevante? Så er det i orden.

4. PS2-logoet på forumoversigten er for bredt.

Enig. Rettet.

5. Placér opret-knappen før se indlæg.

Enig. Rettet.

6. Apropros de små spørsmålstegn. De burde per default åbne siden i et nyt vindue.

Kommer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 02/03-03 21:11, rettet 02/03-03 21:25 
Forslag til forbedringer

Hæhæ, endelig en god undskyldning til at åbne for slusen og lade alle mine forslag sive ud ;)
Det er godt nok kun småting her i første omgang. :)

1. På forsiden vil jeg gerne kunne se opdeling mellem hver "række". Ligesom på det gamle DKF. Det giver bedre overblik over hvad der hører til hvilket forum. Nok vha. skiftende farver for hver række som på det gamle forum og i de enkelte tråde.
2. Et valg (bare en lille checkbox på privat-siden eller noget) kan gøre at man får en mail hver gang nogen sender en privatbesked på forummet. Tjekker man tit forummet, burde det vel ikke være nødvendigt, men er man f.eks. kun på for at lave en handel i markedsforum, el.lign. kan det jo være nødvendigt, derfor valget.
Egentlig har det grund i at jeg sad og ventede på at få en mail om at min profil var aktiveret >.<. Godt nok gider jeg ikke selv ha' en mail hver gang nogen sender mig en privat besked, men lige i den situation ville det nok være rart, så jeg vidste hvornår jeg kunne begynde at poste :/
3. Når nu vi har ICQ og MSN Messenger, hvorfor så ikke også tage Yahoo og AIM med i profilen?
4. PS2-logoet på forumoversigten er for bredt. Det virker dominerende i forhold til det andet. Gør det lidt mindre? ;)
5. Placér opret-knappen før se indlæg. Jeg kommer hele tiden til at trykke på se indlæg, når jeg bare vil oprette, fordi jeg er vandt til at det er omvend. Så er det også lettere når man bare tab'er igennem som jeg. Her ville det også være rart hvis der var en måde at få tab-knappen til at ignorere de små spørgsmåltegn, man kan klikke på. Det er der sikkert også, men jeg kender den ikke.
6. Apropros de små spørsmålstegn. De burde per default åbne siden i et nyt vindue. Evt. et lille javascript-vindue.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
309 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig