X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shenmue/Shenmue II


Svar Sortering
Michael_Michael_Skrevet 23/04-05 13:04, rettet 23/04-05 13:05 
Hvis man holder sig til DC versionerne, overfører man så de savestats til Shenmue II man ender med ved udgangen af Shenmue?

Hvis ikke kan jeg vel ligeså godt fortsætte med XBOX versionen af Shenmue II, som er betydeligt lettere at finde.
NaieraNaieraSkrevet 23/04-05 13:27 
I Xbox udgaven har du bare "alt", så det er vel ligemeget.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/04-05 13:28 
Åh, nu er det ved at være et par år siden at jeg sidst var i gang med begge titlerne. Jeg kan huske at jeg gik i gang med Shenmue II (til DC) i sommerferien for et par år siden og der mener jeg da at jeg havde at jeg havde mine samlerobjekter med videre fra 1'eren. Er dog ikke helt sikker! Ironisk nok tror jeg faktisk at det er billigere at købe Shenmue II til Xbox og grafikken er lige end tand bedre end på DC.

Har solgt Shenmue II til DC for et stykke tid siden og har så fået det til Xbox da det udkom. Rigtig fed titel anyway! ;)
Wired NickyWired NickySkrevet 23/04-05 13:34 
Jo, du kan overføre dit data.

Det er dog ikke overvældende det du får ud af det.

Så vidt husker lige fra hoften af så:
1. Du fortsætter spillet fra den "korrekt" dato i forhold til hvornår du sluttede det første spil.
2. Hvis du har købt noget af det legetøj fra automaterne i det først spil, kan du vist sælge/bytte det i Shenmue II
3. Du får det det "korrekte" mængde penge med i forhold til det først spil. Hvis jeg husker rigtigt (LILLE SPOILER), så sker der noget ret hurtigt i det andet spil, der gør at det faktisk er lige meget hvor mange penge du tager med.
Lunch is for wimps.
Michael_Michael_Skrevet 23/04-05 13:40 
Jeg siger mange tak for hurtige svar.
dRxLdRxLSkrevet 23/04-05 15:01 
Det med pengene er ikke helt ligegyldigt, da man kan købe en masse merchandise så snart man kommer i land. Det er kun kontanter man får stjålet, så det merchandise man køber kan man så sælge igen efter man har fået sin taske igen. Resultatet er at man ikke behøver at arbejde så meget.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Michael_Michael_Skrevet 23/04-05 15:03 
Hvilket selvfølgelig er en vigtig pointe.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-05 21:05 
Naiera>
I Xbox udgaven har du bare "alt", så det er vel ligemeget.

Så vidt jeg husker, så starter man kun med en komplet VF og VF2 serie.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 24/04-05 21:11 
Det skal nok passe, at jeg husker forkert.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig