X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Paypal


Svar
BlossomBlossomSkrevet 20/04-05 10:30, rettet 20/04-05 10:35 
Jeg er ved at være træt af at oprette nye kontoer hver gang jeg har opbrugt min beløbs-grænse.

Jeg har tilmeldt mig det der Expanden user program, men de 4 tal jeg fik fra min bank virker ikke.

Nogen der kan fortælle lidt om hvordan det gik for sig da de modtog koden fra banken så jeg måske bliver lidt klogere?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SumezSumezSkrevet 20/04-05 10:36 
Bankerne viderebringer som regel ikke beskeden fra en overførsel i USA. Jeg var nødt til at ringe til min bankrådgiver og underrette ham om sagen (de kender åbenbart slet ikke PayPal hos Nordea), og få ham til at ringe til BS. Derinde kender de udmærket PayPal, så de skal nok videregive det rigtige nummer (såfremt det er den rigtige overførsel, de kigger på).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 20/04-05 10:36, rettet 20/04-05 10:37 
Banken er nødt til at ringe til pbs for at få de rigtige cifre. pbs oversætter dem til et eller andet mystisk.
EDIT: for langsom igen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
MarcusMarcusSkrevet 21/09-05 20:21, rettet 21/09-05 20:50 
Godt nyt! I tilfælde af i ikke har fundet ud af det så får danske bank de fire cifre via netbank nu. Når de trækker beløbet er der så en meddelelse ved siden af som indeholder de 4 cifre!

Så fik jeg endelig min godkendt også.

<Tilføjelse efter Naiera's besked:
Nej, det troede jeg heller ikke, derfor skrev jeg godt nyt. Men ok, det kunne vel misforståes.

Det er Visa/Dankort i dette tilfælde.
NaieraNaieraSkrevet 21/09-05 20:32 
Sådan har det ikke altid været, kun med Mastercard.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WonderboyWonderboySkrevet 22/09-05 00:43 
Jeg brugte også min beløb-grænse op,men jeg har fået mig en american expres kort,så nu kan jeg købe udbegrænset uden at der er nogen grænse. og der er ikke noget gebyr fra american expres når jeg bruger det på paypal,jeg betaler kun cirka 500kr om året få at ha det og man har en månedes krdit inde de trækker det man har købt få.
I love monster land
NaieraNaieraSkrevet 22/09-05 10:04 
Mastercard koster mig intet og de giver også en måneds kredit.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BlossomBlossomSkrevet 22/09-05 10:41 
Jeg har også danske netbank, og der kunne jeg ikke se nogen tal.. Hm.. kan være man skulle prøve igen.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
MarcusMarcusSkrevet 22/09-05 11:24 
Lidt nærmere information:

Sådan ser linien ud på min netbank:
xx.xx.2005 VDK EUR 1,50 -11,34 XXX(i alt) Udført

Mellem 2005 og VDK er der så en tegning af en meddelelse, hvis man klikker på den står der:

VISA-transaktion
EUR 1,50
3267PAYPAL--*EXPUSE
xxxxxxxxxxx (Tal som jeg ikke ved om det har nogen betydning)
STORBRITANNIEN
Handelsdato: xx/xx/2005

3267 var mit nummer.

Mvh.
Marcus F.M
NaieraNaieraSkrevet 22/09-05 18:36 
Det er noget nyt. Tallet plejer kun at følge med ved brug af for eksempel Mastercard.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 22/09-05 18:53 
Jeg skulle den anden dag også finde det nummer, og jeg var da så heldig at man kan hente posteringer der er op til 1 år gamle på mit netbank. Jeg kunne sagtens finde nummeret med, selvom jeg har brugt Visa Dankort da jeg oprettede kontoen for knap et år siden ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig