X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania tegneserie


Svar
Michael_Michael_Skrevet 15/04-05 12:18 
For de der er interesseret, er første nummer af Castlevania: The Belmont Legacy netop gået i handelen.
Serien følger Christopher Belmonts jagt på "Greven".

Talentfulde Marc Andreyko skriver serien.

Castlevania: The Belmont Legacy er det tredje i serien af tegneserie spin-offs fra Konamis konsolspil. De første to var Metal Gear Solid og Silent Hill.
JuggernautJuggernautSkrevet 15/04-05 12:30 
Link please :-) ...Hvis du da kender et sted de skulle sælge det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Michael_Michael_Skrevet 15/04-05 12:35 
Jeg har i går set den hos både Fantask og Faraos Cigarer.
Tror ikke den bliver forhandlet andre steder.

Nummer 2 er lige på trapperne også forresten.

Castlevania
solid snakesolid snakeSkrevet 15/04-05 12:56 
Hvad var prisen? jeg er lidt interesseret.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
ChronoChronoSkrevet 15/04-05 13:01 
40kr

Faraos
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 15/04-05 13:38 
Underligt at bruge Cristopher Belmont. Det er næsten værre end Soleiyu eller hvad han nu hedder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 29/06-05 16:09 
Nu har jeg endelig fået taget mig sammen og bestilt de 4 første numre. Kan de anbefales?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-05 15:50 
Jeg skulle lige se om der var udkommet flere numre, men nu findes de ikke mere hos Farao... Nogle der kan komme med lidt info om der ikke bliver trykt flere eller?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/10-05 20:02, rettet 08/10-05 20:03 
Der er (så vidt jeg kan se) 5 numre i alt. De udkommer også i et samlet hæfte (trade paperback) http://www.whsmith.co.uk/whs/go.asp?isbn=1933239190&DB=220&Menu=Books .

Udgiveren IDW
MarcusMarcusSkrevet 08/10-05 20:56 
Cristopher var også nævnt i den japanske udgave af Aria of sorrow, så det kunne måske have øget hans popularitet. Den sjæl hvor ens pisk sender et eller andet objekt afsted. Soul of Christopher hedder den vist.
jaesjaesSkrevet 04/11-05 12:45 
Jeg tror ikke, det har været nævnt, men der er en Castlevania-film på vej. Og jeg beklager, at jeg låner tråden, men vi har vel mere end rigeligt med Castlevania-emner efterhånden.

Kan du gætte hvem instruktøren er?...
SumezSumezSkrevet 04/11-05 12:53 
Som jeg også har skrevet et andet sted, så kan den film kun være ødelæggende for serien.. uanset hvem der laver den. Men at den er amerikansk gør helt sikkert kun ting værre!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 13:11 
Juggernaut>
Jeg skulle lige se om der var udkommet flere numre, men nu findes de ikke mere hos Farao... Nogle der kan komme med lidt info om der ikke bliver trykt flere eller?

Faraos Cigarer havde samlet alle 5 enkeltnumre for kr. 125.- sidste uge.
SumezSumezSkrevet 07/11-05 06:27 
Skal det forstås som at de stadig har det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 07/11-05 09:00 
Uvist.
De samler en gang imellem lidt ældre titler i pakker og sætter dem på hylden, hvor de så udelukkende sælges samlet.
Prøv evt. at ringe til dem.
Michael_Michael_Skrevet 12/11-05 15:44 
Var i Faraos Cigarar i går. De sælger 1-5 samlet for kr. 148.-
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig