X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er Baten Kaitos godt?


Svar
la0sla0sSkrevet 10/04-05 18:13 
Ja jeg ville egentlig høre, om Baiten Kaitos er noget værd? Jeg er ikke den store cardfan, så jeg har været meget tvivlende overfor dette spil, så lidt info og eventuelle spiloplevelser, ville være gode at få.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 10/04-05 18:29 
Kortsystemet fungerer i hvert fald godt.
Jeg fik kun spillet en smule af det til Fantask-eventen, men den del jeg spillede virkede ekstremt lovende. Jeg har meget mere lyst til at spille det her end Tales of Symphonia, udfra de brudstykker jeg har set af dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 10/04-05 18:37 
Tales kan jeg så anbefale. Det er alt hvad jeg elsker ved RPG på konsol. Det har den naive charme, et lækkert grafisk udtryk, en god kampdel og en hyggelig atmosfære.

Det er selvfølgelig forskelligt hvad man elsker, jeg er selv glad for pompøse Final Fantasy titler, men de kan til tider føles for svulmende, og her er Tales et rart afbræk. Det er mere Grandia II end FF (men det ved du jo nok).

Men tak for dit bud.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 10/04-05 19:31 
Synes ikke, der er noget galt i Tales, det virker bare MEGET traditionelt, og jeg ville nok have svært med at komme igang med det. Der virker Baten Kaitos langt mere dragende, jeg har virkelig lyst til at spille mere af det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 10/04-05 19:36, rettet 10/04-05 19:36 
Jeg har gennemført Baten Kaitos og synes det er et lækkert spil. Jeg har skrevet et lille review med en del forklaring af spillets mekanik på Alwaysgame.

Mit Baten Kaitos "review"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig