X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt læsestof / Gode grinere


Svar
HankyHankySkrevet 21/03-05 22:03, rettet 21/03-05 22:09 
Ja, jeg synes nærmest man bliver bombaderet med meningsløse holdninger, eller indlæg med mangel på bedreviden, når man kigger sig rundt omkring de forskellige spilsites.

Og hvad vil selvfølgelig være mere oplagt, end at dele disse "oplevelser" med hinanden, sådan en kedelig mandag aften :)

Jeg vil da gerne ligge ud med de utallige grin en hvis bruger 'NIRVARNA' fremkalder i mig.

Eksempel: http://www.gamereactor.dk/texter/?id=59179 - Læs comments.

Citat - Der snakkes om RE4:
"... PS2 folket skal da ha' en gode for at det blev udviklet til det forkerte medie (hvis man kan kalde GC'en et medie) fra starten af...Det er ganske naturligt at det kommer i SE version...Og det gør det...Og så oveni købet med BEDRE grafik end på GC'en som det ser ud nu...Det kommer til at få GC'ens version til at ligne "Alice i eventyrland" når det kommer til PS2'en..."

Ehh =) ?

Andre der har oplevet nogle individer, der får folk til at løfte på smilebåndet?

* Dette er absolut ikke for at hænge nogen ud; og dog!
Når nogen udtaler sig så dumt, kan det vist kun være tilladt :) *
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 21/03-05 22:25, rettet 21/03-05 22:25 
NIRVANA78>
...Men spillet er jo på et meget tidlig stadie til gude-formatet...

LOL DA! kan man blive mere PS2 fanboy?! :P
dchangdchangSkrevet 21/03-05 22:25, rettet 21/03-05 22:35 
Pas på Hanky. Sidste gang jeg linkede med noget sjovt fra et andet dansk forum, kom redaktøren fra det pågældende site forbi og gav mig skældud. Og efterfølgende fik jeg karantæne... snøft...

Det er faktisk først nu, lang tid efter, at jeg er kommet ovenpå igen efter den tragiske episode. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HankyHankySkrevet 21/03-05 22:33, rettet 21/03-05 22:37 
Ken> Jeg tror det næppe :P

dchang>
Jeg har flere gange skrevet til GR, hvor jeg netop beder dem
om, at være mere vågne overfor hvad der bliver skrevet på deres site.

Det har de åbenbart ikke taget synderligt til efterretning :)

Men en udelukkelse fra at kunne læse GR's comments vil seriøst ødelægge min hverdag :/ *snøft*
Det ville jo være líg, ikke flere gode grin :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 21/03-05 23:06 
Hanky>
Men en udelukkelse fra at kunne læse GR's comments vil seriøst ødelægge min hverdag :/ *snøft*
Det ville jo være líg, ikke flere gode grin :(

Bare han og andre lignende personer holder sig LANGT væk fra P:R er det iorden ;)

De ville alligevel også blive skudt i sænk herinde :P
SumezSumezSkrevet 23/03-05 16:55 
Alice i Eventyrland? Hvis han hentyder til American McGee's, må det da være noget af en kompliment, mht. grafik . :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig