X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Downtime

Svar
RJKRJKSkrevet 19/03-05 14:59 
For serverkonfiguration er vi nede i løbet af eftermiddagen. Forventet tid: ca. 15.45-17.30.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
160 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
dRxLdRxLSkrevet 12/02-21 18:11 
PR: har ikke været så god i dag pga. udløbet certifikat, hvilket er min fejl.

Jeg bliver ved med at sige til mig selv at jeg får sat automatisering af fornyelsen op inden næste udløb...
Nå men nu har jeg indtil 13 maj, 2021...

Jeg beklager mange gange.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 12/02-21 18:18 
Fy for satan ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
RJKRJKSkrevet 10/09-21 21:33, rettet 10/09-21 21:34 
Der har været et nedbrud i søndags, og vi mangler stadig diverse løse ender, før tingene kører som normalt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/12-21 18:06 
Vi har været ramt af større strømnedbrud ifm. snestormen i Nordjylland.
DunwichDunwichSkrevet 05/01 11:03 
Er der bøvl med jeres certifikat on and off? Safari på min Mac, fortæller mig, at siden ikke er sikker osv.
RJKRJKSkrevet 05/01 11:22 
Det var galt det meste af dagen i går, men skulle være løst fra i aftes.
dRxLdRxLSkrevet 05/01 13:42 
Det var mig der ikke havde styr på det certifikat. Beklager at det endnu ikke bare kører som et cron-job.

Det hjælper ikke at vi er på ski ferie og jeg derfor først blev opmærksom på det sent i går aftes.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01 19:37 
Jeg synes siden er nede stort set hver eneste dag i et par timer, og det har været sådan de sidste uger. De sidste ca 10min har man ikke kunne komme ind. Hverken på min fiberforbindelse eller 4g fra telefonen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 08/01 22:03 
Det er korrekt. Der er et uidentificeret problem på serveren. Der arbejdes på en løsning.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01 22:07 
Okay :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
160 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig