X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til køb af spil på ebay.uk.com


Svar
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 15/03-05 22:37 
Er der en venlig sjæl der vil købe/byde på dette spil - Fantastic Four til PSone - på ebay.uk.com for mig?
Jeg betaler naturligvis omkostningerne.
Hvis omkostningerne ikke bliver for store, så kan det være der falder lidt af...

Fantastic Four til Playstation
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
JuggernautJuggernautSkrevet 16/03-05 09:02, rettet 16/03-05 09:03 
Hvor meget vil du byde? Kan se at der allerede er én herinde fra der har budt :) Men det er måske for at købe til dig.....?

PS: Siden hedder Ebay.co.uk og ikke com.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 16/03-05 09:37, rettet 16/03-05 09:41 
Juggernaut>
Men det er måske for at købe til dig.....?

Ja, selvfølgelig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/03-05 09:46 
Nå ja, man ved jo aldrig om du ville have spillet til samlingen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/03-05 11:17, rettet 16/03-05 11:23 
Mit kendskab til ebay begrænser sig til at jeg har kigget et par gange, men (som så meget andet nyt) ikke rigtig turde at gøre noget ved det...
Jeg har primert holdt mig til danske sider som QXL og papkassen.dk, så de udenlanske sider er ukendt område for mig...
Forresten... Hvor meget plejer fragt, told mm. at koste?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
SumezSumezSkrevet 16/03-05 12:00 
For en almindelig forsendelse i cd-format, kan du nok regne med mellem $4 og $6 fra USA, og en (lille) tand mindre fra Europa.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/03-05 14:53 
Hmmmm.... nu har jeg 2 gange forsøgt at oprette en bruger på ebay.co.uk, men vil ikke godkende mit kort nummre...
HVordan har i andre gjort det?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
JuggernautJuggernautSkrevet 16/03-05 15:14 
Jeg kan huske at jeg også havde problemer med at blive registreret i sin tid. Jeg mailede deres support og fik svar. Dog gik der en del dage inden de skrev tilbage. Og i mellemtiden havde jeg via google selv fundet løsningen. Uanset hvad burde du, hvis ikke andre kan hjælpe, skrive til deres support.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 16/03-05 15:21 
Ehm, du skal ikke opgive kortnummer for at blive medlem på eBay..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 16/03-05 15:23, rettet 16/03-05 15:24 
Marvel, er det Paypal du mener?
GoodtimesGoodtimesSkrevet 16/03-05 16:09 
Da jeg i sin tid blev oprettet som bruger på ebay, skulle man opgive sit kortnummer osv, hvis man havde en "gratis" email-adresse (yahoo, m.m).

Det er bare en måde at sikre at man ikke opgiver falske oplysninger.
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/03-05 16:10, rettet 16/03-05 16:10 
Øhhh... nej (selvom jeg for nogle år siden fik rodet mig ind i det og lavet en bruger - gad vide om den stadig findes?)
Når man registrerer sig på ebay (co.uk eller .com) så skriver man navn, adresse, e-mail osv...
Derefter kommer man til en side hvor man kan indtaste kort nummer og udløbsdato, MEN ser står at det er fordi min mail er anderledes end en frima-mail og des lige (har en sol-mail)
Jeg har ikke andre mail-konti end sol, så jeg taster mit kort nummer ind... Men den vil ikke godkende det...
Mon det er noget spærrings-halløj på mit kort der gør at jeg ikke kan anvende det i udlandet, fordi det virker fint nok her i DK...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
JmogJmogSkrevet 16/03-05 16:29 
Hvad slags kort har du?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/03-05 17:30 
Visa/Dankort
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
JmogJmogSkrevet 16/03-05 17:40, rettet 16/03-05 17:41 
Der burde ikke være nogen problemer med et Visa - det bruger jeg selv.

Prøv at oprette en Paypal-konto (du skal alligevel bruge en for at betale auktionen). Hvis du kan registrere kortet der, tror jeg man kan sige i kontoindstillingerne "brug også på Ebay".

Hvad skriver Ebay helt præcist, når den afviser det?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/03-05 17:56, rettet 16/03-05 17:58 
The following must be corrected before continuing:

Credit card number - Please make sure your card number is correct. It may not be valid.
----------------------------------------------
Hmm...
Naiera vandt auktionen, men har ikke givet lyd fra sig...
----------------------------------------------
Jeg prøver at lave en paypal-konto lidt senere på aftenen...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
JmogJmogSkrevet 16/03-05 18:17 
Okey, du indtastede ikke mellemrum mellem tallene, vel? Hvad med udløbsdatoen - brugte du det antal cifrer de bad om? 05 vil foreksempel registreres som fejl, hvis det er 2005 de vil have. Det samme gælder, hvis du byttede om på måned og dag.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig