X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nerd-shirts


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/03-05 16:03 
Hej derude.

Jeg leder med lys og lygte efter lidt nørdede t-shirts. Jeg er især interesseret i én med trykket:

It's ridiculous to claim that video games influence children. For example, if PacMan affected kids born in the eighties/nineties we should by now have a bunch of teenagers running around in darkened rooms, eating pills while listening to monotonous electronic music.

Eller noget i den stil. Nogen bud?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 14/03-05 17:13 
LOL, hvordan skal alt det kunne stå på en t-shirt så man kan læse det?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HeroldHeroldSkrevet 14/03-05 17:30 
Alt er muligt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 14/03-05 17:39 
ThinkGeek og T-shirthell, har masser af den slags (men vistnok ikke lige den, så skulle det være ThinkGeek), men dem kender du sikkert.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 14/03-05 18:49 
Smartguy har rimeligt fede men nørdede Atari t-shirts.

Smartguy
dchangdchangSkrevet 14/03-05 20:36, rettet 14/03-05 20:36 
80stees.com har mange fede, men det løber op. Jeg købte 2 Zelda-shirts og de løb op i ca. 250 kr pr. stk med moms og told. Men fede er de da! :-)

Push it...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NumbedNumbedSkrevet 14/03-05 20:37 
jeg rendte også rundt i uger og ledte efter lige den rette etellerandettshirt, men det er sq så besværligt at købe/finde det lort, så jeg fandt et rimligt billede af tshirten og lavede den selv.
ligenu er jeg igang med at printe slash stryge mine egne Radiohead tshirts... det er ret sjov...
det er sikkert et brud på ophavsloven eller noget, men... fuck systemet...
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
quadquadSkrevet 14/03-05 22:17 
Dchang er risikoen for at blive snuppet i tolden stor derinde? - Eller brænder jeg lige en tusse af på en stak T-shirts, virkelig imponerende side.
dchangdchangSkrevet 14/03-05 22:54 
Godt spørgsmål. :-) Du får til gengæld nogle fede shirts som ingen andre har. Hver gang jeg tager min grønne Legend Of Zelda shirt på, i butikken, får jeg altid en kommentar.

Sidst fra en kvinde i starten af 40'erne, som stadig havde sin Nes og spillede på den. :-)

Men ja, virkelig fed side.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 14/03-05 23:29 
Det er godt nok et fristende link om Link, dchang! Overvejer krafitgt den der 'Don't let me go Zelda on you'-sag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 15/03-05 15:34 
80's tees kan nok lige klare det jeg leder efter. Pacman-tshirt, here I come. Det bliver en god udklædning.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dchangdchangSkrevet 15/03-05 21:53 
Wehner>
Det er godt nok et fristende link om Link, dchang! Overvejer krafitgt den der 'Don't let me go Zelda on you'-sag.

Jeg har den grønne Link Kneeling shirt og den blå Zelda Blue shirt. Kvaliteten er meget god, også trykkene. De to shirts jeg har er begge Fruit of the Loom, så det er god kvalitet i forhold til hvad man ellers har af billig-mærker. Jeg skal også snart handle igen. De har rigtig mange fede shirts. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig