X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fedeste spil jeg ikke har hørt om


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/05-03 11:31 
Midnight Club II - fra Rock Star Games.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er kæmpe fan af Project Gotham Racing, og at jeg glæder mig sindssygt til at spille 2'eren på Live.

Men der er jo et stykke tid til det kommer, og Moto GP er ikke helt det jeg vil ha'.

Jeg har luret lidt på Midtown Madness 3, men er ikke helt sikker på at det er en "rigtig" racing titel.

Ud af ingenting ser jeg så at Rock Star er ved at lave det spil jeg venter på [tilsyneladende]
Midnight Club II hedder det.

Hvad siger I?

Det skulle gerne komme d. 4. juni - der er en måned til ....
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
olmeolmeSkrevet 02/05-03 11:35, rettet 02/05-03 11:36 
Det er blevet meget rost til PS2 i forskellige anmeldelser, og de film der ligger på IGN ser det ud til at fartfornemmelsen er i top. Tænker faktisk på at købe det, men der er desværre intet netunderstøttelse i PAL udgaven til PS2.
Spørgsmålet er om det bare er en konvertering til XBOX, uden at udnytte boksens bedre grafik.
jaesjaesSkrevet 02/05-03 16:53 
SeventhSun >
Hvad siger I?

Det har fået rigtigt gode anmeldelser.
De fleste anmeldere er enige om, at det er et godt spil, der bliver tæt på suverænt online.
Jeg skal helt sikkert have det, selv om jeg normalt, ikke så meget er til "natbaner" i bilspil, da jeg snart ikke kan vente mere på et bilspil, der understøtter Live :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/05-03 18:36 
Tror sgu hellere jeg venter på Clonewars og RtCW..... Måske Midtown Madness 3....
Well crucify the insincere tonight...
MrCaseMrCaseSkrevet 03/05-03 11:47 
Syvende sol, min racer-ven.

Jeg har også sat midt håb op til midnight club 2. Jeg er næsten frisk på hvad det skal være online-racer.... med biler!

MC2:
released: 27 June 2003 på gameplay.... tja.
Have you considered sucking less?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/05-03 10:27 
Både tothegame og gameplay.co.uk siger 6. juni som EU releasedate.

Jeg glæder mig som en lille dreng - det har bare at være godt.

Gameplay
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ckruseckruseSkrevet 22/05-03 12:50 
Det var originalt set planlagt at udkomme den 16. april og den 6. maj, men det er åbenbart blevet rykket :S

Jeg har set par ads på MTV, og det ser rigtig lækkert ud. Sådan en slags NFS2, bare underground ;)
MajorPMajorPSkrevet 22/05-03 15:39 
Kruse :@ Du glemte helt at nævne Live ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
StriferStriferSkrevet 22/05-03 16:08 
Undskyld jeg ødelægger den gode stime af ros!
Jeg har lige et par minuser:
-Grafikken
-Gameplayet
-Holbarheds tiden

Jeg snakker om Midnight club 2.
XBL Gamertag: ZeNtiX
olmeolmeSkrevet 22/05-03 16:17 
Har du prøvet den, eller det udfra anmeldelserne?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/05-03 16:27, rettet 22/05-03 16:28 
MartinM >

Well - Xbox versionen er jo slet ikke ude endnu, så medmindre du har en anmelderkopi så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad du basere din dom på?
Hvilken smag har du? - har du spillet Project Gotham eks.?


PS2 versionen har fået rigtig gode anmeldelser.
http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1558
Én score på 7.3
Én på 8
Resten er 9 / 9.0 / 90% eller over.

Xbox versionen understøtter så 5.1 lyd og 16:9.
Grafikken og lyden skulle gerne være forbedret, og så er der selvfølgelig Live.

Jeg har svært ved at se hvordan det skal gå galt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
StriferStriferSkrevet 22/05-03 16:28 
olme >
Har du prøvet den, eller det udfra anmeldelserne?

Begge dele!
XBL Gamertag: ZeNtiX
StriferStriferSkrevet 22/05-03 16:30, rettet 22/05-03 16:30 
SeventhSun >

Jeg har svært ved at se hvordan det skal gå galt.

Kig på nogle billeder eller prøv det jeg siger bare ringe grafik! Altså til PS2!
XBL Gamertag: ZeNtiX
ckruseckruseSkrevet 22/05-03 17:50 
@Tobby: Er der live i Xbox versionen? :!
MajorPMajorPSkrevet 22/05-03 17:52 
Ja da... Can't wait to get into my little critical hands :P
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
jaesjaesSkrevet 23/05-03 11:14, rettet 23/05-03 12:41 
Noget IMO lidt negativt, er hastigheden.
Hvis man skal dømme ud fra den officielle trailer, når hastigheden nærmest Wipeout-agtige tilstande.
Nogle elsker det, men IMO hører det ikke hjemme i bilspil (selvom det er en arcaderacer).

Nå, nok brok her fra ;)

EDIT: MartinM, hvad siger du? Hvordan er hastigheden sammenlignet med f.eks. Burnout 2 og NFS: HPS 2?
olmeolmeSkrevet 23/05-03 11:19 
Lidt offtopic:
Var lige nede og se på bagsiden af PS2 PAL udgaven. Den understøtter også netværk adaptor. Så måske skulle man tænke på at importere.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/05-03 12:26 
i reklamen på TV står der at MC2 understøtter Xbox Live. så hvad er problemet ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/05-03 12:36 
Såvidt jeg kan forstå, så skal man selv finde den hurtigste vej igennem byen i nogen af de der Live modes.

Der er også noget med, at man kan oploade sine egne tracks til live og spille på?

Jeg går ud fra at det betyder at ud fra et åbent by miljø, kan man selv lave en rute igennem, og den kan man så spille på mod andre over Live.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
olmeolmeSkrevet 23/05-03 12:43 
Det er på deres hjemmeside

Hjemmeside(vælge online play)
MrCaseMrCaseSkrevet 23/05-03 13:29 
Puh ha, drengene

MrCase har købt et rat, så i er grumme på måsen når release-dagen kommer! :)
Have you considered sucking less?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/06-03 15:07 
GameSpy giver spillet 91%

http://www.gamespy.com/reviews/june03/midnightclubiixbox/index2.shtml

"The game never dipped below 60 frames-per-second"

"It's difficult to express just how much fun Midnight Club II on the Xbox really is. I can't remember enjoying an arcade-style racing game this much in a very long time"
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig