X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Systemlink-kabel eller memory unit?


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/02-05 10:56 
Jeg er så heldig at jeg har fået en ny Xbox. Spørgsmålet er nu om jeg kan overføre saves fra den gamle via et systemlink-kabel eller jeg er nødt til at købe en memory unit?
enfenenfenSkrevet 21/02-05 11:21 
Jeg har aldrig hørt om muligheden for at overføre save games via et link kabel.

Jeg benyttede selv en memory unit, da jeg købte ny Xbox.
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/02-05 11:35 
Ok. Tak.
enfenenfenSkrevet 21/02-05 12:11 
Det er dog ikke alle save games, der kan kopieres over på en memory unit - eks. Burnout 3 og Ninja Gaiden.
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 21/02-05 13:17 
Alternativt kan man vel tilkoble Boxen til en pc med et netkabel og overføre ad den vej?
PlaykidPlaykidSkrevet 21/02-05 13:20 
Ikke uden chip:)
Spiller nu: Halo 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/02-05 13:44 
Og hjemme hos mig er det noget vi spiser :P
jaesjaesSkrevet 21/02-05 13:57 
Jeg synes det er synd for KC, hvis han skal købe en mem-unit (han er vist også lidt nærrig), så jeg prøver igen: Jeg mener at have læst, at man kan tilslutte en USB-pen. Men kræver det også chip, og kan de overhovedet bruges som mem-unit?

Sådan en må da være til at låne, ellers arbejder du (KC) på en spilredaktion; er der virkelig ikke nogen af de andre gadgetforstoppede spilnørder derinde, som kan låne dig en mem-unit? ;)
SumezSumezSkrevet 21/02-05 14:09 
Hvordan får du en USB-pen ind i din Xbox?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 21/02-05 19:02, rettet 21/02-05 21:55 
Aner det ikke, måske med en adapter.

EDIT: Men jeg tror nu, jeg husker galt, og at det er på PS2, man kan lave tricket.
KTCKTCSkrevet 21/02-05 22:16 
Controller-porten i en Xbox er stort set USB, så med et converter-stik eller kabel kan PC-enheder kobles til og omvendt.
Jeg tror dog ikke du som standard bare kan bruge en flashstick i stedet for memorycard. Det skal også nævnes, at spil som Burnout 2+3 og en del andre ikke tillader, at savegames bliver loadet fra andre Xboxe end de er blevet lavet på (de bliver kodet til den enkelte Xbox)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig