X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alien Hominid, fedt eller?


Svar
dchangdchangSkrevet 15/02-05 10:56 
Er der nogen der har prøvet det spil eller? Det har fået meget ros hist og pist, og det koster ca. 20£ på VG+.

Men det skulle vist være lavet efter et flash-spil, så jeg vil godt vide om det er noget ved, eller om det er lidt hyped.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 15/02-05 11:34 
Det ligner også et flash-spil. Med kraftig inspiration fra Metal Slug.. Jeg mindes, det har fået temmelig skidt omtale?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JimPPJimPPSkrevet 15/02-05 11:37, rettet 15/02-05 11:37 
Det er 100% bygget på et Flashspil.

Jeg syntes personligt at det er et RIGTIGT godt spil, dejligt simpelt og underholdene. Der er ikke så mange baner men tilgengæld er det svært.

Det skal lige nævnes at det netop pgs. sin flash baggrund har et meget unikt udseende, og så skulle alle animationer og baggrunde være håndtegnede.

Det har udover det fået "pæne" anmeldelser, Gamespot kunne vist godt lide det :)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/02-05 13:06 
Her kan det originale flashspil prøves:

Alien Hominid
SumezSumezSkrevet 15/02-05 13:35 
Hm, at kalde det "inspireret" af Metal Slug var vist en underdrivelse. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 18/02-05 00:53, rettet 18/02-05 13:20 
JimPP>
Det er 100% bygget på et Flashspil.

Jeg ved ikke hvor bogstaveligt, du mener det, men der skulle være nye våben, baner og lign. i konsolversionen. Minispillene (som iøvrigt ser virkelig originale og sjove ud) og køretøjerne er heller ikke med i Flash-spillet, eller?

De fleste af de mere kendte sites har givet det ca. 7-8/10. Heldigvis har Behemoth fundet en udgiver i Europa til PS2- og Xbox-udgaverne, og det kommer derfor til maj på PAL.

EDIT: Kommer i tanke om, at der vist også skulle være nye måder at bevæge figuren på...
Per SPer SSkrevet 18/02-05 11:29 
Mere info om PAL Alien Hominid.

Mere..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig