X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mangler et godt action RPG!


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 10/02-05 17:21 
Tjaa, synes det er lang tid siden at jeg har spillet et ordentlig action RPG, så ville lige spørge om nogen herinde kender et som jeg ikke gøre. Kunne være nice med noget i stil med:

Dungeon Siege
Gothic II
Sacred
Fable
Morrowind

etc...

Om ikke andet, så om der i den nærmeste fremtid kommer nogle?
jaesjaesSkrevet 10/02-05 23:08 
Arx Fatalis måske? Jeg har ikke spillet det, men det har fået hæderlige anmeldelser.

Ellers skulle Jade Empire gerne udkomme til foråret. Forhåbentlig nogenlunde samtidig med US-release, som er sat til 14/4.
SumezSumezSkrevet 11/02-05 00:05 
Er der ikke nærmere tale om "statbuilders" a la Diablo her, fremfor reelle "action" RPG'er?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 11/02-05 00:34, rettet 11/02-05 01:00 
Det slog også mig. Men det er vel kun Dungeon Siege og Sacred, der er det du kalder stat-builders (og som jeg normalt kalder Action-RPG´er - De andre kalder jeg bare RPG´er ;) ).

Men summa summarum er vel bare, at Rune søger spil, der ikke har turbaserede kampsystemer...

EDIT: Og dog - Siden spil som Baldur´s Gate: DA og Champions of Norrath: RoE ikke er nævnt...
Uddyb, Rune :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/02-05 01:32 
The Witcher ser ret fedt ud:) Det bruger Biowares Aurora engine og Bioware er også lidt med på projektet! Baseret på den polske forfatter, Andrzej Sapkowski værk, ligner det et ret fedt Action RPG. thewitcher.com <- For mere info:)

Ellers i 2005 kommer der;

-Dungeon Siege 2(her i Q1)
-Dragon Age - Biowares næste Newervinter Nights/Bladurs Gate spin off, baseret(stadig) på Aurora:)
-Dungeon Lords

Også i 2006; Neverwinter Nights 2 og Elder Scrolls 4:)
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig