X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Told fra Japan?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-05 09:44 
Jeg har købt en PCE Duo-R og spillet Gate Of Thunder af Hit-Japan på Ebay. Nu er pakken så kommet til landet, men desværre ikke videre end det lokale posthus. Jeg snakkede med min kæreste igår og hun fortalte at der er kommet et brev fra posthuset, hvor jeg skal gøre rede for varens indhold, værdi og oprindelsesland. Da jeg er udstationeret i det mørke Jylland, har jeg desværre ingen mulighed for selv at henvende mig før om cirka en uge. Hvis ikke denne skrivelse bliver besvaret inden 14 dage, vil varen blive sendt retur. Nu er spørgsmålet så bare om jeg skal oplyse varen eksakte værdi? Jeg går næsten ud fra at dette brev omhandler told og hvor meget jeg skal punge ud med....
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 10/02-05 11:44 
Skriv bare at det er en tolv år gammelt tv spil til en værdi af 400 kroner eller deromkring ;-)
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-05 14:10 
Det var også nogenlunde det jeg havde i tankerne :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 10/02-05 14:16, rettet 10/02-05 14:39 
Gate of Thunder er ikke 400kr værd. Det ville være selvmorderisk. :P
EDIT: Hov. Der stod OG en Duo. Ok, fair nok. :)
De vil have en kvittering, så skriv kvitteringen ud fra eBay's side, eller skriv den ganske simpelt af med en kuglepen. Put den i svarkuverten, og send den i en postkasse. Færdigt arbejde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/02-05 18:15 
En mail plejer at kunne gøre det.
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 10/02-05 19:25 
En mail hvor man skriver hvad det er og en ca. værdi + håndskrevet underskrift er rigeligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig