X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retro Gamer magazine?


Svar
nerosnerosSkrevet 16/01-05 14:56 
Jeg har et Retro Gamer magazine som jeg købte på banegården i Odense her i sommers. Jeg kan ikke finde nogle kiosker som ellers har bladet. Er der nogen som ved hvor man kan finde det?
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/01-05 15:12 
Her kan du tegne abo:

Fremragende magasin
nerosnerosSkrevet 16/01-05 15:20 
Ahh! Sådan. Tak
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 16/01-05 15:39, rettet 16/01-05 15:39 
Der er ellers en del penge at spare ved at tegne et års abonnement. Mener jeg så bladet på hovedbanen til omkring 140,- og man skal kun slippe ca. 800,- for et år. Men så ved jeg ikke om der kommer nogle uforudsete udgifter oveni hatten. Det er ligefør jeg overvejer at hoppe på vognen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/01-05 16:19 
12 numre står i 70 £
SumezSumezSkrevet 16/01-05 16:38, rettet 16/01-05 16:39 
Jeg ser det tit i DSB kiosker. Syntes det så interessant ud, men nærmere inspektion viste det modsattel. Ud fra artiklernes natur virkede det ikke rigtig som om det henvender sig til hardcore "retro-entusiaster", endsige dem som bare vil huske tilbage til for ti år siden (hvilket altså ikke er særlig længe siden). I stedet virker det i tonen nærmest som om det forsøger at belære folk, der intet aner om emnet, uden at antyde at skribenterne selv har sindssygt meget tjek på sagerne. En kæmpe kontrast til Edge's fænomenale retro-artikler.
Iøvrigt synes jeg der er en latterligt stor fokus på emulering, og det behandler emnet nærmest på samme måde som de danske computerblade, der henvender sig til folk, der ikke er vant til computere: "Wow! Se hvad man kan!"

Måske tager jeg fejl, har som sagt kun kigget kort i det, men det er det indtryk jeg får.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 16/01-05 17:42 
Eller GamesTM der har en god retro sektion i hver mag.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
nerosnerosSkrevet 16/01-05 18:22 
Her er jeg nok ikke helt enig med Sumez. Jeg har fået rigtig meget ud af det blad jeg har. Jeg synes der er noget til en hver smag og bladet fortæller det godt og grundigt, men man kan selvfølgelig ikke have alt med på engang det er da klart.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig