X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Slut med gmail?


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 28/12-04 11:54 
Hvad skal man med en gigabyte plads når man kan få en tera byte plads?

http://www.hriders.com/
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/12-04 13:38 
Øh, check lige dit link igen. Jeg kom ind på en side med store onde motorcykler :-)
The DaneThe DaneSkrevet 28/12-04 14:08 
Ja, hvad skal man med en gigabyte e-mail adresse når man kan blive medlem af en motorcykelklub - eh?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KilroyKilroySkrevet 28/12-04 15:50 
Det er det rigtige link, fellas;)
Den motorcykelklub giver faktisk 1 terabyte væk. Hvad man skal med så meget lagerplads ved jeg dog ikke...

Fricking Nora!
Kilroy Was Here
nullernullerSkrevet 28/12-04 17:52 
Tror nok ikke at det ville være så smart at ens private e-mails skal ligge på en mc´klub´s server
Nu med Xbox 360
RuneSPRuneSPSkrevet 28/12-04 18:02 
Ja, man skal bare blive medlem derinde (oppe i højre hjørne).

Men synes da det lyder fint. Det mest interessante synes jeg nu ikke er de 1 TB lagerplads, mere det at man kan vedhæfte filer til på 500 mb. Så kan man jo lagre sine mp3'er osv der :)
ChronoChronoSkrevet 28/12-04 18:13 
Der går sikkert ikke lang tid før man får dummebøder for et eller andet latterligt brud på deres regler :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 28/12-04 18:14 
hehe sikkert, men det lyder da stadig sygt med 1 TB plads! Det er jo næsten mere plads end jeg selv har på mine harddiske :)
MarcusMarcusSkrevet 28/12-04 18:55, rettet 28/12-04 18:56 
Rimelig vildt ja.

Hvis det havde fungeret som webspace også så man kunne uploade ting som andre kunne se, høre etc. så havde jeg klart oprettet en bruger med det samme.
FourDFourDSkrevet 28/12-04 19:47, rettet 28/12-04 19:48 
Tager sikkert alligevel en milliard år at uploade noget, så hvad skal man dog bruge så meget plads til?.. Er nu ret tilfreds med min Gmail ;)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
MarcusMarcusSkrevet 28/12-04 20:35 
Hvad skal man bruge 1 gb plads til da? Selv bruger jeg kun omkring 2mb plads...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 28/12-04 21:04 
Der er nok nogen der har hotmail ;)
Home is where the hardware is..
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/12-04 21:49 
Nååå, ja, for det er jo almindeligt kendt at motorcykel-entusiaster bare har sindssygt meget brug for ekstra meget mail-plads. Tænk bare på alle de MP3-filer af opgasninger i 640 kbit sample-kvalitet. Det fylder jo enormt.
SumezSumezSkrevet 28/12-04 23:52 
Hvorfor er folk overhovedet så ville med at deres mail skal ligge på en eller anden internetserver?? (Hotmail, Gmail, Motorcykelfis)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 29/12-04 13:39 
fordi så kan man checke mail hvorsom helst, uden at skulle sætte et mail program op (som ikke altid er en mulighed)

og så er det rart med en mail konto man kan bruge til junk og spas, som man ikke vil have på sin arb. eller ISP mail.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 29/12-04 15:19 
Ja, selvfølgelig. Men til det formål forstår jeg ikke helt behovet for en terabyte plads. Eller gigabyte, for den sags skyld.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 29/12-04 15:38 
Well, jeg synes nu det er rart nok med et sted jeg kan uploade mit musik så jeg kan høre det forskellige steder... til det er 1 gb egentlig fint nok, men på gmail kan man max uploade filer på 12 mb, så jeg bliver nødt til at uploade dem én af gangen :/

Til dette formål er denne motorcykelklub jo perfekt! :D
DarkenDarkenSkrevet 29/12-04 19:46 
bruger også gmail til at have filer liggende, mest til work.
men efter som hotmail, som jeg også bruger (har svært ved at lade den gamle adresse dø) er gået ned til 2mb og de fleste andre steder også har en absurt lav grænse, så er 1gb helt fint, men du har helt ret 1tb, 1gb eller bare 100-200mb, er for mig ligegyldig, jeg bruger det ikke som en HDD men jeg gider *biip* ikke have at min mail konto lukker for send/modtag fordi man har fået en indbydelse til en fødselsdag og afsender ikke just fatter at man bør convertere et billede der fylder 2mb før man sender det ud i en mail til 30+ folk.
(det var dog ikke min hotmail men min BT mail konto, men den er heller ikke så stor, så den nåede at sende advarsel om postkasse størrelse... max pressende)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JAAJAASkrevet 29/12-04 22:09 
Jeres hotmail adresser bliver snart opgraderet til 250MB. Min er allerede blevet det, da det er en amerikansk oprettet adresse fra 1996, og de startede med at opgradere de amerikanske adresser.

Ja, gratis.
RuneSPRuneSPSkrevet 29/12-04 22:16 
Min Yahoo!! mail er også blevet opgraderet til 250 mb... men problemet ligger bare stadig i at man kun kan sende filer på op til 6 mb!
MarcusMarcusSkrevet 29/12-04 23:11 
Søgaard>> Nej, jeg er heldigvis sluppet helt af med hotmail og har heller ikke messenger længere. :) Det er en f-m.fm konto, superfedt, hurtigt og stabilt sted. Der er vidst 10mb plads for gratis kontoer men jeg bruger for det meste kun ca. 2 mb.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/01-05 02:08 
Sumez>
Ja, selvfølgelig. Men til det formål forstår jeg ikke helt behovet for en terabyte plads. Eller gigabyte, for den sags skyld.

Gmails koncept er svjv, at man ikke behøver tænke på at slette sine mails, men bare bruge en effektiv søgefunktion. Tænk Google. Men det er selvfølgelig et spørgsmål at blive inviteret til at oprette en konto ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig