X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Duke Nukem Forever?


Svar
BifkimBifkimSkrevet 25/12-04 00:06 
Hej
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det kommer for man hører så mange forskellige ting om sagen men er der nogle der ved om spillet bliver til noget?
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
SumezSumezSkrevet 25/12-04 00:10 
Det er der vist ikke rigtig nogen der ved.. det er gået hen og er blevet lidt en joke, men er "officielt" stadig i produktion.
Jeg så det for nyligt listet her: http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BifkimBifkimSkrevet 25/12-04 00:16 
Ja det er vist 7år siden de sagde at de vil lave det og de er stadig ikke færdig man må håbe det bliver til noget.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
HeroldHeroldSkrevet 25/12-04 00:23 
Jeg tror de er et lille hold, der sidder og arbejder med det - derfor tager det lang tid. Og med et par teknologiskift undervejs, kan jeg forestille mig at de har måtte nulstille det meste af processen flere gange. Det skal nok komme - det er bare et spørgsmål om tid :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BifkimBifkimSkrevet 25/12-04 00:39, rettet 25/12-04 00:40 
Ja der har vist været en del problemer med teknologiskift så har de nok heller ikke så mange penge at gøre godt med, jeg mener at de skulle vente et par gang fordi de ikke havde nok penge til at forsætte så de måtte vente til de havde tjent nok igen så der har vist været mange problemer.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
Per SPer SSkrevet 25/12-04 12:18 
Når spillet engang er færdigt, er der gået så lang tid at titlen skal ændres til.. Duke Fusion.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
The DaneThe DaneSkrevet 25/12-04 12:58 
Hvorfor det - de var da forudseende mht. titlen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/12-04 13:14 
De må have lært noget af Daikatana... den fadæse skal ikke kunne gentage sig.
SumezSumezSkrevet 25/12-04 17:10 
Tja, at de er så længe om spillet kan vel betragtes som et kvalitetstegn. Men mon ikke nærmere man bare ender med at blive skuffet.
Jeg var også temmelig vild med Duke Nukem 3D, og hvis Forever kan gøre noget, der er ligeså imponerende i forhold til dets tid, er jeg ret sikker på, at jeg vil holde af det. Og det kunne det måske have gjort hvis det var kommet dengang de gik over til Unreal Engine og udsendte en trailer... men nu?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 25/12-04 17:36 
Kan ikke se hvorfor det ikke stadig kan blive imponerende. De har udmeldt at grafikken mindst vil blive ligeså som Doom III, så det er da ikke her de store problemer så vil være (kommer self. an på hvornår det kommer - hvis det kommer). Desuden så må de da have fat i nogle gode idéer siden at de bliver ved med at udvikle det - hvis de altså gør det.
BifkimBifkimSkrevet 25/12-04 20:50, rettet 25/12-04 20:51 
Jeg håber at det bliver til noget men jeg tvivler på det.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
SumezSumezSkrevet 25/12-04 23:00 
RuneSP>
så det er da ikke her de store problemer så vil være

Jeg kommer nok til at have store problemer med at køre det :\

Længe leve HL2's engine! :)

Men hvis det kommer til at køre på Unreal Engine 3, så kan det jo blive seriøst flot.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 25/12-04 23:09 
Sumez>
RuneSP>
så det er da ikke her de store problemer så vil være

Jeg kommer nok til at have store problemer med at køre det :\


Ja, performance mæssigt foretrækker jeg også klart HL2 motoren, men de har jo kun udtalt at niveau'et vil ligge omkring Doom III, derved ikke nødvendigvis at det vil kræve en ligeså kraftig PC.

Sumez>Men hvis det kommer til at køre på Unreal Engine 3, så kan det jo blive seriøst flot.


Indeed... den tech-film jeg så var i hvert fald seriøst overvældende...
SumezSumezSkrevet 26/12-04 11:32 
Duke Nukem Forever?
:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 26/12-04 19:15, rettet 26/12-04 19:18 
Må sige, at jeg er lidt ligeglad hvilken motor DNF kommer til, bare det kommer snart. UE3 er imponerende, men man skal selvfølgelig huske, at alle screens p.t. er "blære-screens" - spillene bliver sikkert ikke nær så flotte, og når der kommer spil den skriver vi sandsynligvis 2006, og så er den nok mere menneskelig - ligesom med stort set alt tek-lir :)

/Bitching complete
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig