X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega Megadrive 6-1 Plug'n'play


Svar
KilroyKilroySkrevet 23/12-04 16:53 
Okay, jeg har længe puslet med tanken om at finde mig en bunke af de gamle maskiner, deriblandt en Sega Magadrive.Så så jeg at Gadgets solgte noget kaldet Sega Megadrive 6-1 Plug'n'play. Der er seks spil samlet i kontrolleren, men inden jeg drukner i nostalgi, så har jeg nogle spørgsmål.

Er den i det hele taget pengene værd, eller er der nogen der ved hvor man kan købe alle mulige maskiner, i god stand naturligvis? (Jeg tænker lidt på Megadrive, andre Segamaskiner, samt Dreamcasten. Også Nintendo maskiner har interesse...)
Kan man gemme i spilene?
Kan det anbefales? (Mht. kvalitet osv...)

Sega Megadrive 6-1 Plug'n'play
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 23/12-04 17:04 
Sådan en er der da ikke noget ved. Og da slet ikke til 400kr! En MegaDrive kan fås til under det halve, der hvor man køber brugte ting (QXL, DBA, eBay)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
psychomantispsychomantisSkrevet 23/12-04 17:07, rettet 23/12-04 17:08 
Jeg synes den virker lidt dyr selvom den er fed nok. DBA.dk har ofte annoncer hvor der sælges det du søger. Ofte vil en SMD med ca. 10 spil gå for 200-300.

EDIT: Sumez var for hurtig...
BifkimBifkimSkrevet 23/12-04 19:15 
Det er da meget sjovt fundet på men som sagt så er det for dyrt også er det da også sjover at prøve den rigtigte vare.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig