X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Duke Nukem


Svar
BifkimBifkimSkrevet 21/12-04 23:00 
Hej

Jeg ville spørge om der nogle der kender et sted som man kan købe nogle af de gamle Duke Nukem spil så som Duke Nukem 3D eller Duke Nukem Atomic?

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Mvh
Bifkim
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
SumezSumezSkrevet 22/12-04 00:18 
eBay? QXL?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BifkimBifkimSkrevet 22/12-04 14:27 
Ok tak for det men jeg har kigget på Qxl der har de ikke nogle, jeg ville helst havde at det skulle være den danske version.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
SumezSumezSkrevet 22/12-04 14:49 
Spillet findes ikke på dansk. Den engelske version er fuldstændig magen til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BifkimBifkimSkrevet 22/12-04 14:55 
Ok det vidste jeg ikke, tak for hjælpen.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
John DoeJohn DoeSkrevet 23/12-04 15:54 
Hvis du køber Duke Nukem 3d skal du lige huske det ikke kan køre i xp.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
BifkimBifkimSkrevet 23/12-04 16:19 
Jeg har også en til PC hvor det kun er Windows 98 som indstalleret så der burde den kunne køre, det er lidt surt at det ikke kan køre på det nyere Windows men så er det godt at jeg har en anden.
Men ellers tak for det.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
DizzyDizzySkrevet 23/12-04 19:32 
Arne Nuggagren>
Hvis du køber Duke Nukem 3d skal du lige huske det ikke kan køre i xp.

Den kan vist godt køre blot med lydproblemer. Hvis man bruger DOSBox skulle man kunne få det til at køre fint (ligesom en masser andre dejlige ældre spil :D)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
John DoeJohn DoeSkrevet 23/12-04 21:00 
Jeg mener det stod på en liste over de spil dosbox ikke kunne køre, men er ikke sikker.

Men skriv endelig hvis du kan få det til at køre
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
BifkimBifkimSkrevet 23/12-04 21:41 
Det går nok et stykke tid før jeg køber det nu har jeg også spurgt betafon om de kan skaffe det så jeg venter lige og ser om de kan, de ville give besked engang ind i det nye år.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
DizzyDizzySkrevet 23/12-04 22:30 
jeg har ikke selv forsøgt, men har blot læst at det skulle virke. Jeg har ikke spillet det siden 98 dagene ;)
Du kan få atomic edition

her
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
BifkimBifkimSkrevet 23/12-04 23:42, rettet 23/12-04 23:42 
Jeg kan ikke få dit link til at virke men jeg vil gerne vide hvor man ellers kan få det andre steder hvis i kender nogle.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
BifkimBifkimSkrevet 24/12-04 02:32 
Jeg har det også til PS1 så må jeg nøjese med det endtil jeg får købt det andet men det er nu sjover på PC.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
DizzyDizzySkrevet 25/12-04 12:51 
weird, det virker fint hos mig, men det må ligge i min cache :). Prøv forsiden http://www.3for2.dk og søg på Duke nukem
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
BifkimBifkimSkrevet 25/12-04 13:32 
Nu virker det også fint hos mig, tak for det.
Hvad står Replay for er den en anden udgave?
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
DizzyDizzySkrevet 25/12-04 16:08 
Replay er vist fordi det er en billig udgivelse, til forskel fra den første udgivelse som var til fuld pris :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
BifkimBifkimSkrevet 25/12-04 16:24 
Ved du om man skal havde et betalingskort for at kunne handle der?
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
DizzyDizzySkrevet 25/12-04 17:41 
Citat fra hjemmesiden ;)

"Betaling:
Du kan betale med dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Eurocard. Det er gratis at betale med dankort og VISA/dankort, mens der er gebyr på betaling med internationale kort. Disse gebyrer dækker vore udgifter i forbindelse med betalingen."

Så betalingskort only, man kan ikke afhente
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
BifkimBifkimSkrevet 25/12-04 20:48 
Øv jeg har desværre ikke noget betalings kort og jeg kender heller ikke nogle der har, så jeg må bare se om de har det et andet sted.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
BifkimBifkimSkrevet 27/12-04 14:32 
Jeg har sendt en mail til dem og de sagde at man også kan betale via bankoverførsel mærkeligt at det ikke står på siden men det er meget fedt man også kan det.
Tak for hjælpen.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig