X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billigt RGB-kabel til GC?


Svar
SumezSumezSkrevet 20/12-04 12:40, rettet 20/12-04 12:41 
Jeg sidder lige og mangler akut et RGB-kabel til mine Nintendo-maskiner.
Nogen der ved, hvor man kan få et billigst?
Omkring 50kr ville være optimalt, såfremt billedkvaliteten stadig er acceptabel, og det behøver selvfølgelig ikke at være originalt. Så skal man alligevel til at modificere det for at kunne bruge det på SNES.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 20/12-04 12:50 
Det skal man nu under alle omstændigheder. På de originale er det bare umuligt uden at smadre kablet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tastasSkrevet 20/12-04 12:51 
Jeg har haft et Brooklyn RGB kabel. Umiddelbart kunne jeg ikke se den store forskel i billedet i forhold til Nintendo's eget kabel. Det har udtræk på siden til lyd, men her skal du lige være opmærksom på, at brooklyn har lavet en fejl, så der er byttet om på de 2 kanaler (røde/hvide stik).
Lige til info, hvis du ender med at købe sådan én.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 20/12-04 12:55 
RJK>
Det skal man nu under alle omstændigheder. På de originale er det bare umuligt uden at smadre kablet...

Nåja, men det har vel også en betydning. :)
Jeg vil også helst undgå at smadre et originalt kabel, så uoriginalt foretrækkes stadig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 20/12-04 12:56 
Så absolut enig. Ville bare lige bemærke det, så andre ikke blev forvirret.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 22/12-04 20:37 
Bump :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig