X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hippie og nuttede dyr?


Svar
ChronoChronoSkrevet 18/12-04 18:57 
Jeg sad lige og læste Super PLAY #002. På side 100, i deres artikel om fan-remakes, skriver de:

Når der ikke er økonomiske interesser involveret, får individualiteten plads til at fantasere sig frem til nye idéer, til at lave de spil, som man selv vil spille. Det er sjældent, at det sker i spilfirmaerne i dag, hvis man ser bort fra en hippie med forkærlighed for nuttede dyr.

Det er jo i sig selv interessant, og lad bare tråden gå off-topic med den snak - for det er jo rigtigt, at alt for mange spil bærer bræg af, at utroligt mange forskellige folk har haft fingrene i dem. Variation bliver ofte sat over helhed og sammenhæng.

Men det jeg vil spørge om er bare - hvem er den hippie?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 18/12-04 18:59, rettet 18/12-04 19:00 
Jeff Minter, llama-kongen.

Man han er jo på den anden side ikke indvolveret i udgivne professionelle spil, så det er lidt mærkeligt at skrive. De tænkte nok på Unity, der jo blev droppet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 18/12-04 19:18 
Er lamaer nuttede? :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 18/12-04 19:22 
Jeg var heller ikke i tvivl om at det var Minter, der blev hentydet til. Men tror heller ikke jeg bemærkede det med at dyrene skulle være nuttede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FourDFourDSkrevet 18/12-04 19:41, rettet 18/12-04 19:46 
Chrono>
Er lamaer nuttede? :/


Cute? H*ll no! But they are pretty stoned..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ChronoChronoSkrevet 18/12-04 19:49 
Hehe, okay - lidt nuttede er de da :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 18/12-04 20:11 
Chrono>
Er lamaer nuttede? :/

Nej, men llamaer er ;) De har jo solbriller og sådan noget ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OmenOmenSkrevet 18/12-04 20:30 
Hvis vi dog bare snart kunne slippe uden om den kliché at kalde manden hippie...
Vote Ficus!
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/12-04 21:41 
Playright burde næsten lave sådan en bio over "store" designernes, som jeff minter.

Jeg kender stadig ikke rigtig noget til ham.
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 18/12-04 22:33 


Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig