X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vi lever


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 18/12-04 12:18, rettet 18/12-04 12:19 
Vores server havde et seriøst harddisk-crash søndag morgen, hvilket standsede sitet. Alt skulle i teorien have kørt problemløst videre på vores spejlings-backup, men det viste sig at denne ikke fungerede efter hensigten. Derfor har det været et langt større end forventet arbejde at genopsætte serveren.

Og vi er stadigvæk ikke færdige. Det nuværende Play:Right er kun midlertidigt, baseret på en måned gammel backup, indtil vi forhåbentligt har genskabt alle data. Af samme grund er alle andre sektioner end Forum midlertidigt lukket. Alt kan stadig ses og læses, men der kan ikke oprettes nye annoncer, samlerobjekter og så videre. Det beklager vi, men det er en praktisk foranstaltning for ikke at få problemer, når alle data er tilbage. Af samme grund er alle gamle tråde også midlertidigt lukkede.

Vi takker for tålmodigheden og beklager den lange ventetid, der ikke skal gentage sig.
CrishakeCrishakeSkrevet 18/12-04 13:29 
Dejligt I er oppe igen ;-)
seebergseebergSkrevet 18/12-04 13:33 
Endelig kan vi ånde lettede op :)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 18/12-04 13:40 
I må gerne holde vejret lidt endnu, indtil vi finder ud af om vi kan redde dataen fra d. 12. december. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 18/12-04 13:41 
Argh! så er det tilbage i respiratoren
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
OkottaOkottaSkrevet 18/12-04 14:09 
Sumez>
I må gerne holde vejret lidt endnu, indtil vi finder ud af om vi kan redde dataen fra d. 12. december. :)

Jeg krydser både fingre og tæer :-)

Er det sandsynligt, at denne data kan reddes?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 18/12-04 14:11 
Vi har fået stillet 50% chance i udsigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 18/12-04 16:19 
Playright har været savnet! Velkommen tilbage.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkenDarkenSkrevet 18/12-04 16:41 
weee!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
MarcusMarcusSkrevet 18/12-04 16:43, rettet 18/12-04 16:45 
Fedt! :) Godt at høre at i har fremgang! Knap så meget relevans i en del af trådene nu må man sige :) Så det er bare at komme i gang med at lave noget nyt? Hvis det da kan overføres til en evt. nyere backup i finder frem?
RJKRJKSkrevet 18/12-04 16:56 
Vi overfører selvfølgelig alle nye indlæg til den nye backup.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 18/12-04 20:44, rettet 18/12-04 20:45 
Weeee - savnet det her.

Men jeg må sige det er noget af et tilbageslag hvad angår inlæg i postkassen. Gik helt tilbage til 5. November.

..og så er der lidt der skal opdateres igen i samlingen. (ret: det skulle vist ikke være nødvendigt alligevel ser jeg lige).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 18/12-04 20:45 
Gem hellere opdateringerne i samlingen til vi ved om vi kan få vores samlerobjekter fra efter November igen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MrCaseMrCaseSkrevet 19/12-04 08:27 
Hvor er det smukt at være tilbage.

Tak for arbejdet, drenge!
Have you considered sucking less?
GreaseballGreaseballSkrevet 19/12-04 20:43, rettet 19/12-04 20:43 
Godt at i er oppe og køre igen og...
DET MÅ I ALDRIG GØRE IGEN!

Håber I får dataen tilbage, ellers er der nok nogen Trivia spillere der bliver kede af det.
JmogJmogSkrevet 19/12-04 22:39 
Ja, det er bittert, at serveren gik ned, netop som jeg var rykket ind på plads nummer ét...
RJKRJKSkrevet 19/12-04 22:40 
Du må drømme... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 19/12-04 22:40 
Hmm jeg mener nu at jeg rykkede ind på 1. pladsen lige før serveren gik ned... ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HardballerHardballerSkrevet 19/12-04 23:14 
Yes maaan, alle mine tabte kampe er slettet :D

Ej, det er da noget skidt.. Ellers noget nyt i sagen?


.:Hardballer:.
RechainRechainSkrevet 20/12-04 08:54 
Hey....det er beklageligt...

Håber I får det op og køre optimalt som før, hurtigst muligt.
Og så har jeg et spørgsmål:

Må man tilføje nye spil til sin samling, selvom alle data ikke er der?
Der mangler nogen spil i min samling, og forskellige ting...

Men må man tilføje nye spil nu, eller skal vi vente til I har fået det hele til at køre sikkert og optimalt som før?

/Rechain
RJKRJKSkrevet 20/12-04 11:49 
Muligheden for at tilføje spil til samlingen er slået fra, indtil vi ved præcis hvad der sker. Ellers ville det føre til synkroniseringsproblemer, når alle data (forhåbentligt) er tilbage.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 20/12-04 20:42 
Herligt, at i er på banen igen - og tak for julesneen ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
nullernullerSkrevet 20/12-04 21:14 
Til Rune og PR´s staff
hvad gik der entlig galt med jeres backup ?
var det noget "Raid" der gik galt eller hvad. ???
(mener at der stod noget med raid, på jeres temp side)
(men raid er jo fool proof eller hvad?)
men det er sq super at i er oppe igen,
tusind tusind tak. for den gode indstas til alle i PR´s staff. der har hjulpet med gendannelsen af PR.
super god jul til jer, og til alle brugere af PR.
med de bedste julehilsner /Nuller
Nu med Xbox 360
DarkenDarkenSkrevet 22/12-04 17:52 




Link...
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig