X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 4.2: Billeder


Svar
RJKRJKSkrevet 04/11-04 16:44 
Første omgang billeder er oppe. Flere er på vej...

The Dane
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 04/11-04 17:41 
Og også fra msxtrd, hurtige kommentarer af undertegnede. De er vist alle taget indenfor en kort tidsramme lørdag middag-agtig, så de er lidt ensidige i forhold til hele arrangementet.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 04/11-04 19:44 
Så er der også billeder herfra ;)

Push me
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 04/11-04 19:49 
Sov Kristensen hele weekenden? Ikke sært at han igen skuffede i PES-Cup ;p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KeenKeenSkrevet 04/11-04 19:55, rettet 04/11-04 20:11 
Nogle meget flotte billeder, og der er faktisk rimelig mange med mig på i forhold til sidst
RJKRJKSkrevet 04/11-04 19:57, rettet 04/11-04 19:57 
Kristensen var faktisk rimelig hardcore, hvis jeg ikke husker helt galt. Bjarke og jeg sad og spillede Star Ocean 3 lørdag nat/morgen og der var Kristensen den eneste, der _næsten_ var vågen. I hvert fald var han vågen omkring ti sekunder med ti minutters mellemrum ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 04/11-04 19:57 
Knight Keen>
Nogle meget flotte billeder, og der er ingen af mig der sover(endnu)

Så skulle du måske lige tjekke mit sæt endnu engang ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 04/11-04 20:17, rettet 04/11-04 20:20 
Jeg havde ikke lige set dine billeder da jeg skrev det...

Jeg hader konsolkongen :P

Edit: Hvordan er det muligt at sove på den måde Kristensen?!
dRxLdRxLSkrevet 04/11-04 20:28 
Det her billede er det sødeste: http://www.playright.dk/galleri/pr42b_032.jpg (bemærk RJK oppe i venstre hjørne =)) Fik i spillet noget mashed?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 04/11-04 20:35 
Der blev spillet en del Mashed.
Stor begejstring for spillets Multiplayer-"effekt" hos
folk, der i blandt mig selv :)

Spillet var for at sige det rent udsagt: Hylemorsomt
Jeg husker ikke hvor længe vi spillede det, men det
var i hvert fald mere end et par timer ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 04/11-04 20:37, rettet 04/11-04 20:39 
dRxL>
(bemærk RJK oppe i venstre hjørne =))

Det må være Katamari Damashii. Det imponerede mig faktisk rigtig meget. Jeg kan dårligt huske hvornår jeg sidst spillede et nyt spil, som man bare kunne sætte sig ned og spille og det så straks var SJOVT - uden at det minder om andet. Kudos til det. Virkelig en stor positiv overraskelse - den største til træffet.

Der blev spillet ret meget Mashed BTW.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 04/11-04 21:13 
Knight Keen>
Jeg hader konsolkongen :P

Ha, du fik ikke noget billede af mig som hævn fra sidst, men blev i stedet offer for konsolkongens forræderi;)
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 04/11-04 22:35 
Forbavsende få, der har hørt om de ellers så rare opfindelser, liggeunderlag og sovepose ;)
KTCKTCSkrevet 04/11-04 23:58 
dRxL>
Det her billede er det sødeste: http://www.playright.dk/galleri/pr42b_032.jpg (bemærk RJK oppe i venstre hjørne =)) Fik i spillet noget mashed?
Det gjorde vi i vildskab, og mit nybrændte dRxLaX blev faktisk også booted på min DC. Msxtrd og jeg fik et enkelt spil :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 05/11-04 00:11 
Synes jeg sover hele tiden. Må være alt den søvn jeg går glip af til hverdag..
KeenKeenSkrevet 05/11-04 00:54, rettet 05/11-04 00:58 
PS2 playkid>
Knight Keen>
Jeg hader konsolkongen :P

Ha, du fik ikke noget billede af mig som hævn fra sidst, men blev i stedet offer for konsolkongens forræderi;)

DOH! hvordan kunne jeg glemme det?!
så må jeg bare drille dig med at jeg vandt over dig i halo 2 første gang jeg overhovedet prøvede det! :)

jaes>
Forbavsende få, der har hørt om de ellers så rare opfindelser, liggeunderlag og sovepose ;)

Det er der ikke plads til i tasken :)
KeenKeenSkrevet 05/11-04 07:55, rettet 05/11-04 07:56 
nej den var en one on one mod tem om fredagen(eller lørdagen)
The DaneThe DaneSkrevet 05/11-04 08:48 
RJK>
Kristensen var faktisk rimelig hardcore, hvis jeg ikke husker helt galt. Bjarke og jeg sad og spillede Star Ocean 3 lørdag nat/morgen og der var Kristensen den eneste, der _næsten_ var vågen. I hvert fald var han vågen omkring ti sekunder med ti minutters mellemrum ;)

Du mener Lørdag nat / Søndag morgen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 05/11-04 08:56 
Halo 2? ;-) Er I gode til fransk?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KeenKeenSkrevet 05/11-04 09:39, rettet 05/11-04 09:56 
det er ikke nødvendigt når man bare spiller multiplayer...
og desuden tror jeg at det var banlyst at spille singleplayer til træffet :)
KTCKTCSkrevet 05/11-04 09:43 
Det er banlyst både at spille single og multiplayer i Halo 2 før 10/11/04...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 05/11-04 10:30 
RJK>
Det må være Katamari Damashii.

Fantastisk spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 05/11-04 10:41 
KTC>
Det er banlyst både at spille single og multiplayer i Halo 2 før 10/11/04...
Det er derfor at du selv har gamet MP ;P?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 05/11-04 11:07 
Det har jeg vist ikke nævnt nogen steder her?!?
Play:Right har klare regler på området, og dem vælger jeg selv at følge.

Men ja, jeg var faktisk inviteret over til Microsoft for et par uger siden, for at prøve spillet før det udkom. Det var en oplevelse, som Playkid også kan snakke med om. Alle andre bør nok ikke udtale sig ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig