X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO: Hacket:/


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/04-03 01:43 
Er det der crap man skal betale SEGA for, eller nærmere MS årsbeløb?

Det er fuldkommen grotesk at folk går og hacker det!

I kan følge de syge Xboxfans diskution om det her: http://forums.teamxbox.com/showthread.php?s=&threadid=192274

buhhhh.......
Well crucify the insincere tonight...
JoachimMAJoachimMASkrevet 27/04-03 02:49 
Der har GC versionen en fordel ved at det er sværrere at hacke den. Jeg havde dog ikke regnet med at xbox versionen ville blive hacket så hurtigt.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 27/04-03 10:48 
Så meget for "Xbox Live-spil kan ikke hackes på nogen som helst måde"... I ved selv hvem I er... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MrCaseMrCaseSkrevet 27/04-03 11:43 
Men for søren hvor er det godt nok sørgeligt....

Lad os håbe spillet består alligevel...

(Check gerne mit emne under dreamcast, guruer)
Have you considered sucking less?
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/04-03 11:56 
JA RJK det var mine egne ord:(

Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg havde hørt alt muligt med at PSO ville overføre crypteret data online, så intet andet signal kunne gå ind og ødelægge det:/

Jeg har hørt og læst så meget op på fanboy boards om at det ikke ville være muligt fordi netkoden ikke ville tillade det....

Et eller andet sted kan jeg godt nu se pointen med at moddede Xboxer ikke skulle være på Live:(
Well crucify the insincere tonight...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/04-03 14:46 
LOL - favorit indlæg:

"Yeh, I think its possible to network them and all kinds of stuff."

Siger han om Xbox [som argument for at de bare er PC'er i konsol kasse]
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RonaldoRonaldoSkrevet 27/04-03 14:56, rettet 27/04-03 14:57 
Det er også Sega som er dumme, de har designet spillet sådan at character filerne ligger på harddisk/mem.card, det vil sige man har filerne tilgængelige lokalt - Blizzard har med Diablo 2 gemt deres character filer på deres server, og det er 99% umuligt at få fat i dem, edit dem og så upload dem igen.

GameCube versionen bliver også hacket med tiden, character filerne ligger på mem.card'et og man kan få USB mem.card til GC hvor man kan koble det op til en PC og kopier save-filerne fra og til.
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-03 15:24 
Egentlig meget sjovt... man skulle tro at de havde lært noget af Dreamcast versionerne. Åbenbart ikke.
JAAJAASkrevet 27/04-03 15:34, rettet 27/04-03 15:36 
FreddiE >
GameCube versionen bliver også hacket med tiden, character filerne ligger på mem.card'et og man kan få USB mem.card til GC hvor man kan koble det op til en PC og kopier save-filerne fra og til.

Måske, men på Dreamcast versionen var det ikke muligt at spille online med karakterer, der var hentet tilbage fra pc'en, selv om de ikke blev rørt ved eller spillet med i mellemtiden. Jeg prøvede selv den metode som beskyttelse, da hackeriet begyndte at tage til.

En eller anden foretagsom idiot skal nok finde en metode, men vi kan jo håbe på, at det ikke bliver så udbredt.
OmenOmenSkrevet 30/04-03 12:39 
FreddiE >
Det er også Sega som er dumme, de har designet spillet sådan at character filerne ligger på harddisk/mem.card, det vil sige man har filerne tilgængelige lokalt - Blizzard har med Diablo 2 gemt deres character filer på deres server, og det er 99% umuligt at få fat i dem, edit dem og så upload dem igen.

Hvilket var grunden til at Blizzard for nyligt blev nødt til at slette X antal tusinde brugere, fordi de mistænkte dem for snyd?...
Vote Ficus!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 12:52, rettet 30/04-03 13:29 
Utroligt at de overhovedt gider spille spillet efter de har snydt så groft, håber bare at sega opdager det og banner dem fra internettet.
Og fuck hvor er det træls at der sidder nogen nørder som af en eller anden grund sutter for vildt til det her spil, så skal de selvfølgelig øddelægge spillet for os andre:(

Når jeg kommer online vil jeg tænke mig om et par gange før jeg tar imod rare items...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Star SoldierStar SoldierSkrevet 22/05-03 02:37 
Det er jo latterligt at folk vil give $41 for at snyde sig igennem PSO (og sig selv).

Ebay jerk!
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
ckruseckruseSkrevet 22/05-03 12:54 
Xbox Live er faktisk gemt bag noget pentagon-agtigt sikkerhedsudstyr, så det kan kun være SEGA der har lavet en brøler. Det er dog stadig utrolig pinligt at det allerede er sket. :/
3of193of19Skrevet 22/05-03 13:11 
Problemet er at spillet gemmer filerne lokalt. Hvis ens character lå på en Xbox Live server og man skulle gå online for at hente og gemme den, ville det ikke være muligt at snyde overhovedet. Det er synd at Sega ikke indså det denne gang, bare fordi der er nogle folk der absolut VIL spille PSO offline only...
SoqratesSoqratesSkrevet 22/05-03 13:28 
Udover det ser det heller ikke ud til vi kommer til at se flere PSO titler efter Card battle.

"Sonic Team, in an interview with Famitsu magazine, has stated that the recently announced Phantasy Star Online game, C.A.R.D. Revolution, will be the last PSO game to appear on any current and future console. Whether or not this means the future of the standard Phantasy Star games are done for as well remains undetermined."
Hmm, jeg tror hellere jeg ville have at de stoppede nu i stedet for at producere et kort spil * shivers *.
OmenOmenSkrevet 22/05-03 15:14, rettet 22/05-03 15:17 
3of19 >
Problemet er at spillet gemmer filerne lokalt. Hvis ens character lå på en Xbox Live server og man skulle gå online for at hente og gemme den, ville det ikke være muligt at snyde overhovedet. Det er synd at Sega ikke indså det denne gang, bare fordi der er nogle folk der absolut VIL spille PSO offline only...

Det er desværre ikke helt rigtigt, som mit tidligere Diablo 2 eksempel viser.

Star Soldier >
Det er jo latterligt at folk vil give $41 for at snyde sig igennem PSO (og sig selv).

Enig, og den idiot du har linket til bør have en ordentlig omgang tæsk. Lad os alle bombardere deres email med spam, virus osv.
Vote Ficus!
ckruseckruseSkrevet 22/05-03 17:59 
At de stopper serien synes jeg er p-hamrende ærgerligt. Det er en kool spilserie som altid har imponeret, og det kunne SEGA sagtens have klaret de næste mange år frem. Det er da også håbløst med det der kort-fjol :S
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig