X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uoficielle maracs


Svar
HulleHulleSkrevet 26/04-03 20:16, rettet 26/04-03 20:20 
Har hørt der skulle være et eller andet galt med dem.. Nogen der gider at udspecificere kort, så ville jeg blive meget glad.
Edit: Der skulle selvfølgelig stå "maracas" i overskriften :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 20:34 
Har da 2 sæt Uorig. og må sige at jeg ikke har problemer med dem overhovedet udover en lidt for villig Start-knappe, men det er så lidt at jeg ikke engang har gidet at skille dem ad for at rette lidt på den fjeder der nok er skyld i problemet.
AmbyAmbySkrevet 26/04-03 20:43 
Mine volder heller ingen problemer :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HulleHulleSkrevet 26/04-03 20:46 
Ok.. så tar jeg fejl.. Mente bare jeg havde hørt lidt dårligt. Kunne dog ikke huske lige præcis hvad det var.
Takker for de hurtige svar :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 20:58 
Problemer skulle være at de ikke virkede med v2000 men de Uorig. jeg solgt har jeg hørt virkede med v2000 , det er hvad jeg har fået tilbage meldinger om.

Den eneste der ikke var tilfreds med dem var DRXL, ellers var alle MEGET tilfredse med kvaliteten af dem.
RJKRJKSkrevet 26/04-03 21:11 
Det skal så tilføjes, at dRxLs røg videre til mig og jeg brød mig heller ikke om dem. Det skal også siges, at dRxL og jeg er vant til de originale, som vi har brugt meget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 21:21 
Ja men kan du fortælle hvad du ikke brød dig om?
For feelet er måske ikke helt som de orig.
Men er det virkeligt 800-1000,- sættet mere værd at bruge de orig. i stedet for de uorig. hvis man ikke har brugt de orig. før.

Jeg syntes personlig ikke forskellen er de penge værd.
Og har da også 1 sæt orig. maraccas
RJKRJKSkrevet 26/04-03 21:28 
Jeg husker ikke de konkrete detaljer (gennemtestede dem ikke), men jeg forstod godt, at dRxL ikke synes de var perfekte.

Hvad der er prisen værd må være op til den enkelte. Det har var ikke ment som nogen større udredning - blot skulle du ikke tro, at dRxL stod alene med sin mening :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 21:37 
Nej, det vidste jeg godt.:)

Men håbede bare du kunne fortælle hvad der var i vejen med dem, om det var feelet, eller det var i brug du ikke brød dig om dem.

Ved godt at der er flere der ikke bryder sig om dem , man kan aldrig få af vide lige præcis hvad du syntes der ikke rigtigt virker med dem.
NaieraNaieraSkrevet 26/04-03 22:22 
Så er det jo godt, at ens første Samba oplevelse vil være med originale maracas ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 22:30, rettet 26/04-03 22:43 
Hvorfor fordi de er ca. 1000,- dyrer???


Edit: (Ironisk ment)
NaieraNaieraSkrevet 26/04-03 22:31, rettet 26/04-03 22:32 
Nu er der jo et par stykker der mener, at de officielle er bedre...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 22:42, rettet 26/04-03 22:43 
Jep, men kan ikke komme med hvorfor.

Og ved godt at du 100% er til orig. ting :)

Men kan bare ikke se hvorfor alle råder folk til at købe de orig. hvis man kan spare 1000,- ved at købe et sæt uorig. og folk ikke kan begrunde det med andet at orig. er bedst!

Ikke noget personligt:)

Edit: Nu kan du vil se at det indlæg var lidt ironisk ikk? :)
RJKRJKSkrevet 26/04-03 22:44 
Med en sådan controller lærer man vel hvordan det skal spilles. Det kommer en naturligt at bevæge maracsne - man tænker ikke over det. Når man så får et nyt sæt maracas og man misser en masse ting, som man ved man BURDE have ramt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 26/04-03 22:44, rettet 26/04-03 22:45 
Koluda >
Og ved godt at du 100% er til orig. ting :)

;)

Jeg skulle jo alligevel have spillet, og det ene fulgte jo med det andet ;)

Men nej, jeg ville aldrig købe nogle "Cha Cha Amigo" controllere...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 22:50 
RJK >
Med en sådan controller lærer man vel hvordan det skal spilles. Det kommer en naturligt at bevæge maracsne - man tænker ikke over det. Når man så får et nyt sæt maracas og man misser en masse ting, som man ved man BURDE have ramt...

Snakker vi generelt eller fra de orig. til uorig?
RJKRJKSkrevet 26/04-03 22:52, rettet 26/04-03 22:53 
Fra de originale til de uoriginale. Det kan godt være, at man kan vænne sig til det.

Jeg har BTW haft dem åbnet og indmaden er stort set identisk... De uoriginale virker bare lidt mere "sparede".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 22:55 
Jep, tror jeg for vil mene at det er det samme den anden vej;)

For det problem har jeg nemlig med de orig. syntes jeg:)

Man skal nok lige vænne sig til dem.

Men okay, gulvfølerne skal ligge lidt mere præcis på de uorig. i forhold til de orig. ellers syntes jeg ikke der er den store forskel på dem.
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 22:58 
RJK >
Fra de originale til de uoriginale. Det kan godt være, at man kan vænne sig til det.

Jeg har BTW haft dem åbnet og indmaden er stort set identisk... De uoriginale virker bare lidt mere "sparede".

Ved godt havd du mener med det, bare det at følerne ikke er bygget sammen med basen er lidt noget møg.
Men okay der skulle også spares et eller andet sted, tror også at kontakten er lidt mere følsom på de uorig. , er de identiske med de orig.?

For har som sagt det problem med den ene af de uorig., måske du kunne fortælle mig om det bare er en fjeder som nok ikke er helt som den skal være, nu du har kigget på dem.
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 23:00 
Hulle >
Ok.. så tar jeg fejl.. Mente bare jeg havde hørt lidt dårligt. Kunne dog ikke huske lige præcis hvad det var.
Takker for de hurtige svar :)

Der er jo også en hel del forskellige uorig. kan fortælle at dem jeg har er fra EMS. (LIKSANG)
RJKRJKSkrevet 26/04-03 23:02 
Koluda >
Men okay der skulle også spares et eller andet sted, tror også at kontakten er lidt mere følsom på de uorig. , er de identiske med de orig.?

Sorry, det kan jeg ikke huske...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 26/04-03 23:12 
Koluda: Ved ikke om du kan huske det, men jeg havde ingen problemer med knappen på nogle af sættene, måske have du en uheldig udgave?
KoludaKoludaSkrevet 26/04-03 23:19, rettet 26/04-03 23:21 
Jep, har beholdte det ene sæt da danny fortalte at den vare meget følsom.

Derfor valgte jeg ikke at sælge netop det sæt men beholdte det selv.

Men ja det er den eneste ud af de 20 marracas jeg fik hjem , der har problemet så det er bare uheldigt.
Men det kan ikke være så svært at lave, det er bare ikke så slemt at endnu, at jeg har gidet skille dem ad for at lavde det. (Nok bare mig der er lidt doven ;)
SumezSumezSkrevet 27/04-03 18:39 
Bare for at tilføje mine egne erfaringer til statistikken. Jeg har spillet både med originale og uoriginale. De uoriginale har været både i Koludas og Wagners hænder før jeg fik sat mine klamme fingre på dem, og jeg skal ikke kunne sige hvor de har været før, og de virker perfekt. Fuldstændig samme perfekte oplevelse som da jeg spillede med de originale.
Jeg skal dog ikke kunne sige om de går lettere i stykker, men i grunden har et tredjeparts firma da ligeså gode muligheder for at lave dem god kvalitet som Sega har; Sega kan bare tillade sig at sælge dem dyrere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 27/04-03 19:27 
Et sæt uoriginale maracas og japansk Samba De Amigo bestilt :)
Er der ingen muligheder (ja, jeg bliver ved med at stille spørgsmål, bær over med mig) for at spille japanske spil uden dc-x eller modchip?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 27/04-03 19:28 
Jo, med en Action Replay eller Gameshark.

Men der er chance for, at det bliver totalt f'ed up, eller at det bare kører i 50Hz, og det dur jo ikke.

Køb en DC-X!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 27/04-03 19:29 
Det gør jeg. Takker for hurtigt svar :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 27/04-03 19:29 
Hvis man skal have nogle uofficielle, er der så nogen der IKKE har blinkende lys i? (gider ikke hoste op for endnu et originalt sæt)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 27/04-03 20:58, rettet 27/04-03 20:58 
Hulle >
Et sæt uoriginale maracas og japansk Samba De Amigo bestilt :)
Er der ingen muligheder (ja, jeg bliver ved med at stille spørgsmål, bær over med mig) for at spille japanske spil uden dc-x eller modchip?

Håber du har bestilt v2000. Det er jo langt bedre end den almindelige version...
AmbyAmbySkrevet 27/04-03 20:59 
hvor kan den skaffes henne ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 27/04-03 21:01 
eBay, GameChoice, osv...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 27/04-03 21:07, rettet 27/04-03 22:08 
Jeg havde ikke lige råd.. Fik spillet for 140 dkk incl. forsendelse med track&trace fra Ebay.
Har læst en masse godt om v2000, men penge pungen rækker desværre ikke da den er en del dyrere. Det må vente lidt :/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig