X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Peter siger undskyld


Svar
OkottaOkottaSkrevet 02/10-04 23:05 
Peter undskylder ang. Fable.

Peter's undskyldning
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/10-04 00:09 
Undskylder for hvad?? Ja, han snakkede om features som ikke kom med i Fable. Problemet er ikke, at han "lover" disse features, men som den entusiast han er, taler han mere end godt er, men det størte problem er, at gamerne er dumme nok til at tro på al den hype der bygges op omkring et spil fra hans hånd og de forstår ikke, at alt hvad der planlægges og forsøges med igennem udviklingen af et spil, ikke ende med at være i det endelige produkt. DET er problemet og kombineret med hans entusiasme, kan det skabe misforståelser.

Han har kreeret et af de bedste rollespil til Xbox, med et unikt karakterudviklingssystem som foregår i en fortryllende verden - det skal du ikke undskylde for Peter.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 03/10-04 00:38 
Han har lovet al dette + et 11/10 spil.

Derfor undskylder han.

Det handler ikke en meter om, at gamere har været dumme nok til at tro på ham; Det handler om at han (altid) lover mere end han kan holde, og nu blev det en tand for meget.

Alt dette betyder *ikke*, at Fable er blevet et dårligt spil; Det fortæller anmeldelserne jo netop at det ikke er tilfældet. Det betyder "bare" at Peter M konstant snakker, snakker og snakker, og det kan han gøre i flere timer, og på mange, mange sider, i mange, mange blade.

Meget af det han siger, ender med at være decideret løgn; Beklager - men sådan er det.

"I have come to realise that I should not talk about features too early so I am considering not talking about games as early as I do"

Det takker jeg for, så undskyldningen er modtaget og accepteret.

Jeg glæder mig stadigvæk *meget* til at se og opleve Fable, fordi jeg er sikker på at det er et godt spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 03/10-04 01:02, rettet 03/10-04 11:55 
Utroligt at manden efter alle de år i branchen endnu ikke har lært at indse når hans visioner ikke kan opnås. :)
Black & White var også pænt overhyped. Men altså, det er jo gode spil, så no hard feelings.

Selvfølgelig skal man ikke begrænse sine visioner, når det gælder spiludvikling, men der er forskel på visioner og resultater, og det har alle andre end Peter Molyneux accepteret. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/10-04 11:38, rettet 03/10-04 12:27 
Okotta>
Meget af det han siger, ender med at være decideret løgn; Beklager - men sådan er det.

Nej kære Okotta - det er lige præcis ikke sådan det er.

Problemet er, at gamere som dig ikke kan skelne mellem ting der bliver afprøvet i et udviklingsforløb og hvad man med rimelighed kan forvente i det færdige produkt.

Men han skal lade være med, at tale så meget om sine visioner, for der er nogen gamere der tror, at alt hvad han nævner pludselig er noget han har lovet og så er det nemt at stemple ham som løgner.

Beklager Okotta - vågn op, for det er sådan det er.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 03/10-04 12:44 
Meget af det bliver også skåret væk i processen pga. tidspres.

Kill your darlings. Ærgeligt, men nødvendigt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MrCaseMrCaseSkrevet 03/10-04 21:54 
det synes jeg var et tjekket post af peter the creator.

Kudo's til ham
Have you considered sucking less?
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/10-04 23:22 
måske lidt cheap at han skyder skylden på xbox hardware! Nok fordi at jeg har footage af ham hvor han står og reklamere omkring at xboxen var den eneste maskine der ville kunne gøre dette ordentlig og pc optimering ville være en ged i en hornlygte!

Populous, Magic Carpet, Syndicate, Dungeon Keeper, Themepark, Black & White?? Manden har jo lavet ekstremt meget godt:/

Black and white? Jeg ved ikke om jeg synes det er over hyped! Jeg er enig i Edges 9 og IGNs 9,7! Jeg synes det er justified, og har egentlig nydt et RTS så meget siden Red alert og WC2! Også en af de mest forfriskende PCspil jeg har spillet i nyere tid:)

Jeg tror ligesom Palle, at disse features ikke blev lovet. Det var ting der blev regnet for at komme med..

På den anden side kan vi også bruge vores liv for at bitche over hvad Halo og andre gode spil manglede... Work in progress.

Dog hvad jeg finder underligt... IGNs 12 lange sider preview der kun ud kun en månede før det blev reviewed havde enorm meget info og ting der ikke var med i reviewet!? Næsten for meget...

Det var en "tha bomb" Da man hørte hvor meget der egentlig var taget ud.

Jeg glæder mig til at købe og spille det på næste fredag. Jeg har bare tænkt mig at spille det med et åbent sind, og håbe på et sjovt action RPG... Ikke tænke på hvad det kunne have været(For man jo ikke noget ud af..)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
Michael_Michael_Skrevet 04/10-04 08:35 
Meget fornemt. Peter Molyneux er en af de gode.
Tror også han nu har lært den grundlæggende regel indenfor PR; lov ikke for meget, for tidligt.
Man kan under alle omstændigheder ikke klandre ham for ikke at være entusiastisk.

--Michael
The DaneThe DaneSkrevet 04/10-04 08:38, rettet 04/10-04 08:43 
Jeg har det selv på denne måde - producenterne/programmørerne siger så meget om, at nu vil det og dét kunne ske i deres spil men man skal for det meste være glad hvis det rent faktisk gør det de siger. Så hvis jeg en enkelt gang ser på hvad der skrives fra dem på nettet, så overvejes det grundigt inden da (men det vil selvf. have en effekt på om spillet købes).

At han så giver en undskyldning for at sætte målene for højt er da godt.
Det er jo desuden kun en løgn hvis han bevidst sagde noget som ikke passede på daværende tidspunkt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig