X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Traktor Tom?


Svar
BlossomBlossomSkrevet 02/10-04 07:54, rettet 02/10-04 11:29 
He He !!

Jeg ved ikke om jeg lige har fundet det rigtige sted og de rigtige mennesker at spørge, men nu prøver jeg alligevel.

Hver søndag morgen kl. 7.25 kommer der på TV 2 en lille tegnefilm der hedder Traktor Tom.
Det er det eneste tidspunkt jeg kan få min 2 årige søn til at sidde stille i de ca. 15 min. tegnefilmen varer.

Jeg ville give min højre arm for at få en dvd med nogle af de afsnit på.

Er der nogen der ved hvor man evt. kan købe tegnefilms dvd'er med de tegneserier der kører i tv, eller er der nogen der evt. kender til en anden tegnefilm med en traktor?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
AmbyAmbySkrevet 02/10-04 09:48 
Til fare for mistende omdømme, kom jeg engang ved et UHELD til at zappe over på 'Den Lille røde traktor'
Det kommer et par gange om ugen, se her : http://www.dr.dk/oline/tv_radio.shtm

Ellers er der jo Byggemand Bob :)

Little Red Tractor
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 02/10-04 09:58 
Lille Røde Traktor er jeg faldet over adskillige gange (vi sidder tit og ser dårlig tv, under aftensmaden :)), det er godt nok elendig børne-tv, hvis du spørger mig. Rubbadubbers, der kommer lige forinden, er LANGT sejere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 02/10-04 10:10 
Dark-Light>
Ellers er der jo Byggemand Bob :)

Bob mener jeg da også burde kunne klare den. Og han er udgivet i stor stil på både VHS og DVD...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BlossomBlossomSkrevet 02/10-04 10:18, rettet 02/10-04 10:19 
Tak for svarende...

Den kendte jeg slet ikke, men har dog efter flere timers søgen selv fundet traktor Tom her:

Traktor Tom
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 02/10-04 10:20 
Core>

Bob mener jeg da også burde kunne klare den. Og han er udgivet i stor stil på både VHS og DVD...

Desværre..

Bob er ikke interesant...
KUN traktorer
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
DizzyDizzySkrevet 02/10-04 14:59 
Må jeg have lov at anbefale Toget Thomas, en af mine venners dreng på lidt over 2 er fuldstændig vild med det. Små korte episoder, som formår at holde knægten fanget :D
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
psychomantispsychomantisSkrevet 02/10-04 15:09 
Ikke at det betyder det mindste for en 2-årig, men jeg mener at det er selveste Ringo Starr der lægger stemme til Toget Thomas.
NaieraNaieraSkrevet 02/10-04 15:21 
Det er det også.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DizzyDizzySkrevet 02/10-04 16:39 
I Danmark er det Povl Dissing :D
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
kooikkooikSkrevet 02/10-04 16:49 
Hej!

Da jeg arbejder i Fætter BR så ved jeg at vi har den på DVD. Så kig ind forbi Fætter BR. Den koster 100 kr der.
BlossomBlossomSkrevet 02/10-04 17:14, rettet 02/10-04 17:15 
ok!
Takker Kooik

Manden var lige inde i byen efter en af dem i eftermiddags.

Kan man ikke få en plakat eller et eller andet til børneværelset ???
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
kooikkooikSkrevet 02/10-04 17:34 
Vi har ikke plakater med Traktor Tom og ved ikke om man kan få det, men vi har i hvert fald også nogle Figure fra selv Traktor Tom serien!
CrishakeCrishakeSkrevet 02/10-04 18:46, rettet 02/10-04 18:46 
Ellers kan man jo også printe nogle "fede" billeder ud med ham/den der Traktor guy :o) Hvis altså man har en fin printer ;-)

- Cris
flottenheimerflottenheimerSkrevet 03/10-04 12:32, rettet 03/10-04 12:33 
Vi har også lige købt 2 stk. Traktor Tom DVD'er i FONA 2000 til vores lille pige, Ida. (99,- pr. stk.).

Traktor Tom kan også tit fanges på Svensk TV 2.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig