X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Priser for PSP og DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 21/09-04 15:21, rettet 21/09-04 15:23 
Sony of Nintendo har løftet sløret for launch priserne til PSP og Nintendo DS.

I Japan kommer PSP til at koste 33.000 yen (1850 Dkr), mens DS launcher til blot 15.000 yen (850 Dkr).
Den officielle pris for DS i USA kommer til at liggge ved 149 dollar; PSP prisen er ikke fastsat endnu, men kommer sandsynligvis til at ligge mellem 299 og 349 dollar.

Det burde gøre va... Se hele indlægget
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 24/09-04 10:12 
Hvis det virker bagud på GBA SP'en, må man nok også regne med at en GBA SP oplader virker på DS'en.
Der ville nok være større tvivl den anden vej.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 13/10-04 20:25 
3of19>
DS har ikke nogen link port overhovedet, kun wireless.
Den kan heller ikke bruges til at spille system link i GBA spil med.

Vil det egentlig sige, at man heller ikke kan bytte Pokemons med sin taberven, der stadig har den håbløst forældede SP?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 13/10-04 21:46 
The Dane>
Mon ikke der kommer en eller anden dims man kan og skal købe senerehen til NDS for at koble sammen med sin GC, eller det kan være der er noget lignende på den næste Nintendo konsol.

Nintendo (US) har allerede bekræftet at hardwaren gør det muligt at koble DS sammen med både GC og Revolution.
WehnerWehnerSkrevet 13/10-04 21:52 
Det lyder lækkert.

Skeptiker som jeg er, ville jeg dog gerne have et link til noget officielt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 14/10-04 02:28 
JAA>
The Dane>
Mon ikke der kommer en eller anden dims man kan og skal købe senerehen til NDS for at koble sammen med sin GC, eller det kan være der er noget lignende på den næste Nintendo konsol.

Nintendo (US) har allerede bekræftet at hardwaren gør det muligt at koble DS sammen med både GC og Revolution.


At det kommer til at virke med Revolution var klart, men hvordan med GCN? Via Wavebird adapteren måske? Endnu et link kabel (ned til DS' modul port?) Eller en ny wireless adapter?...
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig