X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zao på Stengade 30!!!


Svar
CronossCronossSkrevet 14/09-04 01:47 
Så er det bedste i mit liv nogensinde en realitet!!!

Mit absolutte favoritband, Zao, spiller i Danmark - nærmere bestemt på Stengade 30. Psyke Project fra Danmark varmer op, så det bliver uden tvivl en heftig aften.

Og med det nye album, The Funeral of God, som er virkeligt godt, er der lagt i ovnen til en fantastisk oplevelse.
Jeg er sindssygt meget oppe at køre over denne fantastiske koncert, så hvis der er andre der er til hardcore eller blot vil opleve et ufatteligt fedt band, så ses vi nok ;)
CronossCronossSkrevet 14/09-04 09:05 
Og så fandt jeg lige ud af at Dillinger Escape Plan og Poison The Well spiller i November, så jeg skal godt nok til djævleøen mange gange :)
SumezSumezSkrevet 14/09-04 09:09 
Sidst jeg var til psyke/hardcore-koncert, fik jeg ufatteligt ondt i ørerne.
Tror ikke jeg skal have mere metal lige foreløbig..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/09-04 12:04, rettet 14/09-04 16:37 
Jeg har hørt e-card'et til Funeral of God og det lyder det da fint, omend det formentlig ikke er noget jeg vil ud og købe. Kan især godt lide "Praise the War Machine". Man må sige forsangeren har et karakteristisk og meget ondt hardcore-brøl...

Poison the Well og DEP gad jeg rigtig godt høre live, især sidstnævnte. Deres seneste album er kanont. Hvis nu bare Killswitch snart gad tage et smut forbi Danmark...
(...)
jaesjaesSkrevet 14/09-04 15:46 
<Dr. Morale>

Sumez:
Du husker selvfølgelig, at tage ørepropper på _hver_ gang, så du ikke får tinnitus, som os gamle hoveder der-ikke-vidste-bedre (Walk-Man generationen)? :)

Jeg ved dog ikke med sikkerhed hvordan min tinnitus er opstået, men det er surt, når man både får tinnitus og en høreskade :/

</Dr. Morale>
SumezSumezSkrevet 15/09-04 08:45 
Det er ikke så meget lydstyrken, jeg er vandt til høj musik. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 15/09-04 13:46 
Ja, vi tror jo alle sammen, at vi er usårlige, indtil vi mærker tingene på vores egen krop... Ok, jeg stoppper nu :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig