X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny AES?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-04 20:29 
Så er det frem med pengene...

Ny Aes
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 26/08-04 21:38 
Prisen er ikke overraskende, men det ville da være den mest fjollede spild af penge i lang tid, at smide så meget efter en ny AES.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-04 21:46 
Jeg kan kun være enig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
psychomantispsychomantisSkrevet 26/08-04 21:49 
Det er da ellers ikke mere end hvad et par spil koster til den...
SumezSumezSkrevet 26/08-04 22:01 
"AES" og "spild af penge" har det med at gå hånd i hånd. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/08-04 22:13 
Spild af penge? Det kan være du synes det. Jeg har bare svært ved at se din logik, når et AES spil jo altid kan sælges til næsten det samme som det blev købt for, med mindre man købte det helt nyt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 26/08-04 22:41 
Det er så også det eneste positive ved sagen, rent økonomisk. ;)
Men nu er det jo ikke os alle, der køber med henblik på at sælge.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-04 22:41 
Jeg købte Sengoku 3 nyt til $160 og det bliver solgt på Ebay til næsten det samme. Én auktion er oppe på $150. Selvfølgelig er det også en nyere titel. Men mulighederne er der da.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 26/08-04 23:17 
Sumez>
Men nu er det jo ikke os alle, der køber med henblik på at sælge.

Det snakkede jeg heller ikke om. Det er bare ikke spild af penge, når du reelt set kan få det samme igen for spillene som du købte dem for, skulle du blive nødt til at sælge dem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 27/08-04 09:36 
Det samme gælder vel pågældende "nye AES"?
Det bliver ikke mindre spild af penge af at det man køber er "det værd", når "værdien" bliver sat af en bunke excentriske nørder, med alt for mange penge til AES-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 27/08-04 13:23, rettet 27/08-04 13:26 
Når du bruger din "nye AES", så falder den hurtigt i værdi. Min pointe er at man kan få noget tilsvarende der virker ligeså godt, og ser næsten ligeså godt ud, til en fjerdedel af den pris. Eller mindre.

Men du har ikke så meget at vælge imellem, hvis du vil have en engelsk Metal Slug 3 til AES. Samtidig falder værdien heller ikke så drastisk, ved let brug. Hvis den overhovedet falder. Desuden er prisen jo også helt en anden. Hvem der har fastsat prisen, kan jo være ligemeget, når tingen reelt kan sælges til den pris.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 27/08-04 13:27 
Jeg vil skyde på at en person, der køber den "nye AES", stiller den i sin jeg-har-for-meget-plads-på-mit-værelse-udstillings-montre, og spiller videre på sin "gamle AES".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 27/08-04 14:42 
Det kan meget vel være, men der må så være en fejl hos mig, der gør at jeg ikke ser meningen i at have ubrugte konsoller stående, når man altså ikke ejer alle videospil i hele verden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig