X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamecube falder bagud i Madden


Svar
ComradeComradeSkrevet 07/08-04 13:10, rettet 07/08-04 13:10 
Nu har jeg efterhånden læst en del head-to-head inde på IGN, og Gamecube falder desværre altid lidt bagud pga dens lille disc sammenlignet med DVD skiver.

Seneste eksempel er Madden 2005, og der er en del mangler i Gamecube versionen. Ikke som sådant gameplay mæssigt, jo selvfølgelig pga. den manglende online del, men mere de ekstra features som Madden 101 som for mig er noget af det første jeg går i gang med, for at se hvordan man udnytter de nye moves bedst muligt. Heldigvis har de ikke skåret ned for lydkvaliteten, hvad der vist før har været tilfældet.

Håber virkelig Nintendo får lavet et ordenligt medie til næste generation med masser af plads.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
MarcusMarcusSkrevet 07/08-04 13:14, rettet 07/08-04 13:14 
Forhåbentligt går de tilbage til cartridges.
NaieraNaieraSkrevet 07/08-04 13:23 
Så du vil altså gerne have, at Nintendo går nedenom og hjem?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 07/08-04 17:15 
Mysterious>
Forhåbentligt går de tilbage til cartridges.

Eh? Det ville da være det dummeste move de overhovedet kunne lave. Der er jo NADA plads på!
NaieraNaieraSkrevet 07/08-04 17:45, rettet 07/08-04 17:45 
Du kan jo lave kassetter så store du vil have dem, men det er jo prisen der ødelægger ideen. En af grundene til at Neo Geo-spil er så dyre (husk at MVS også er dyrt i starten), er at det koster mange penge at lave/købe de chips der skal bruges. De største Neo Geo-spil fylder stadigvæk under 100 MegaByte.

Man kunne så også tænke, at en form for flash-ram ville være løsningen. Men det er det jo heller ikke. En GigaByte koster en formue.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 08/08-04 15:37 
Yep, det ville ikke kunne betale sig at gøre det på andet en DVD'er lige p.t. - Så skulle de da opfinde noget nyt?
ComradeComradeSkrevet 08/08-04 19:53 
Ja, Blu-Ray, som der også er en tråd om i PS2 forummet.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DommergaardDommergaardSkrevet 08/08-04 20:04 
Præcis...
SumezSumezSkrevet 10/08-04 18:07 
Man kunne også opfinde et nyt cartridgeformat, der er billigere at producere :)

(man kan da altid håbe..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig