X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo VIP 24:7


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 17/04-03 10:25, rettet 17/04-03 10:26 
Typisk!

Jeg vil så gerne elske det firma. Men det vil de åbenbart ikke have, at jeg gør.

Med min cube fulgte der et Nintendo VIP card påtrykt en pin kode. "Gå ind på www.nintendovip.com og indtast din pin kode for at blive VIP 24:7 medlem og få en masse fordele", "få adgang til eksklus... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
SolaegSolaegSkrevet 20/04-03 21:38 
Mange af gamerankings karakterer går ud fra anmeldelser med kun 5-6 mulige karakterer. Dog har de nævnte spil stadig fået meget gode karakterer. Om man er enig eller ej må være en anden sag...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/04-03 23:41, rettet 20/04-03 23:44 
Nej, Rites!

Det at du ikke kan finde ud af at komme med argumenter for din sag, eller det hele taget at føre en diskussion, viser lige præcis hvilket niveau DU befinder dig på!!!!

Eller skal jeg bare citere dine egne ord!!?!!:

Rites >
Der er lige så meget Nintendo's skyld. Uden fede spil til at sælge konsollen, er der intet Bergsala kan gøre.

Dets dårlige salg er 99% Nintendo's skyld.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 21/04-03 00:02 
Hvis du nægter at forstå, vil jeg ikke ødelægge din illusion.

Plus at jeg spilder min tid på dette, og dig.
» a winner is you «
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/04-03 00:16, rettet 21/04-03 00:18 
OMG

Nåja, jamen så hop du da bare tilbage i seng! Du har vel
også brug for at sove!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 21/04-03 00:49 
Nåå, da. Så trættende er du nu heller ikke at høre på.

Men sov da godt.
» a winner is you «
JoachimMAJoachimMASkrevet 21/04-03 01:04 
Lol da:D

Meninger er subjektivt, men der har altså været kvalitetsspil til gc'en. Om de lige var efter ens egen smag, er jo vel hip som hap, men ligesom jeg ikke kunne lide f.eks. Halo, så erkender jeg da at det er et rigtig godt spil, selvom det måske ikke lige er min smag.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/04-03 01:08 
Lad os antage at Nintendo kun har lavet dårlige spil og Bergsala har gjort et vildt godt stykke arbejde.


Så vil jeg gerne se de spil der er udkommet til PS2 som er så meget federe end Nintendos titler at de kan sælge de der 10 gange så mange maskiner eller lignende.

Jeg vil gerne se den reklame kampagne fra Bergsala / Nintendo, der har gjort flere mainstream købere opmærksom på GC end f.eks da Xbox var massivt repræsenteret til Danish Hip Hop Awards. Og da Xbox var officiel sponsor til DM i Freestyle ski og Snowboard i Val Thorens her i Påsken.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RitesRitesSkrevet 21/04-03 01:16 
Bare generel bemærkning: Microsoft har lidt flere penge at smide efter PR end Bergsala...

Og har sagt at der er spil af kvalitet til GC -bare ikke nok.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/04-03 01:32 
Rites -> det er jo ikke en fair sammenligning

Enten så må man sammenligne Bergsala med Boston - de små "lokale" firmaer, som ganske rigtigt nok ikke har kassen.
Eller også må man sammenligne Nintendo med Microsoft, som vist begge har rigeligt med penge.

Det er muligt at Bergsala ikke bliver støttet godt nok af Nintendo Europe/US/Japan til at køre de store kampagner, men det synes jeg sådan set er uvedkommende for os som forbrugere.
Når man kigger tilbage på det år der er gået har Nintendo/Bergsala været for dårlige til at markedsføre deres produkt - især hvis man sammenligner med de 2 andre.
Og det har intet med kvaliteten af spil at gøre - jeg har set reklamen for Britneys Dance Beat adskillige gange.
Til sammenligning har jeg set lige nøjagtig ingen [danske] reklamer for Mario Sunshine, verdens mest kendte spil figur, i et spil der langt fra er dårligt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RitesRitesSkrevet 21/04-03 10:43 
ja. Der skulle de måske have lavet reklame. Måske får de ingen penge til det?

Men med deres hotline, PR folk(som man ikke normalt "ser") og fx. Club Nintendo, syntes jeg at de gør et job.

De har meget strikse "ordre", så hvis de får penge til reklame skal de fandme lave det.
Hvis de vil røve en bank og selv financiere er det nok ok med Nintendo, me0n det er ikke helt sådan det fungerer.

Dårligere distributører derimod gør kun de ting de bliver pisket til(Boston, NFI) og nogen gider slet ikke gøre noget(YES).
» a winner is you «
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig