X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hucards cases?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/05-04 14:40 
Ved I hvor man kan købe nye Cases til HUcards?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 20/05-04 15:02 
Det kan man ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 20/05-04 15:14 
Og det er du sikker på?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 20/05-04 18:48, rettet 20/05-04 18:49 
Den eneste måde er at få dem fra andre HuCard spil. Det er jeg -næsten- 100% sikker på. Jeg har set emnet oppe at vende før.
Men den gennemsigtige plastic-forside kan vist om ikke andet erstattes med det fra en cd-case.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 20/05-04 19:19 
Det kan den også.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 21/05-04 09:55 
Jeg spørger fordi jeg byder på et par titler på Ebay, hvor sælgeren bruger sin condition-skala (0-10) på selve mediet, og ikke casen, da han skriver: I don't rate things that can be easily replaced like jewel cases
(for CDs) or the jewel case covers (for HuCards).
Det kan selvfølgelig være at han mener det klare frontcover og ikke bagdelen af æsken.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 21/05-04 15:53 
Hvis der er noget i vejen med coveret, er det højst sandsynligt frontcoveret. Den bagerste del er forholdsvis robust.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 21/05-04 16:46, rettet 21/05-04 16:47 
Jeg har også købt mange ret billige HuCards, og jeg har heller aldrig haft problemer med den bagerste del. Forsider har jeg dog heller aldrig skiftet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig