X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lamborghini - Eksklusiv?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/04-03 10:56 
Der blev snakket om Lamborghini - i en anden tråd.
Nogen påstod at spillet nu er en EA PS2 eksklusiv titel.

Det undrede mig lidt - der har lige været en demo i OXM.

Jeg har forsket lidt i det.
De nyeste nyheder jeg har kunnet finde, er fra 31. januar.
Det går på nogle oplysninger fra d. 30. januar.
Det går på at Lamborghini er blevet købt af M$ - og at spillet bliver udgivet til Xbox, kun - med Live funktionalitet. Der er endda video af det.

Hvis man søger i google på "Lamborghini exclusive" finder man nævnte historie - på den ene eller den anden måde.
Jeg kan ikke finde noget om at det skulle være til PS2.

Pop Culture 30. jan + video
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/04-03 12:28 
Ja, det er mig der har påstået det. Men Rage har haft seriøse problemer! Goodbye til Team SAS, Rocky 2 og ja Lambo! Rage har drejet nøglen om og udviklerne som bor i Liverpool har ikke fået løn i flere måneder. Nu går firmaet til højstbydende!

Jeg kan ikke huske hvor jeg har hørt det er PS2 eksklusiv, men jeg ved at Okotta også har sagt det:

"EA har tilsyneladende købt Rage's Lamborgini, men istedetfor at holdet fra
Rage færdiggør spillet, så dropper EA helt spillet til Xbox, og bruger nu
istedetfor licensen til et PS2 spil ! *LOL*

Demoen af Lamborgini, som man kunne spille, hvis man købte det officielle
Xbox blad, var FREMRAGENDE, men resten af spillet får vi nok aldrig at se,
da EA vil droppe det hele, og lave et generisk PS2 spil.

Ingen Lamborgini på Xbox Live.....koden virkede og fungererede fint hos
Rage......men istedetfor et lamt EA produkt på PS2, i splitscreen med
slowdown.

Absurd, men åbenbart sandt.

Nå....men Project Gotham Racing 2 og Midtown Madness 3, dulmer vel smerten."


Jeg leder efter et link...... Men kan bare ikke husker hvor jeg hørte det! Demoen var virkelig fed dog.... Midtown madness 3 kan ikke komme snart nok:-)

Okotta har ret IMO
Well crucify the insincere tonight...
APHAPHSkrevet 07/04-03 12:51 
hvordan kan du sige: "Okotta har ret IMO" når ingen af jer underbygger jeres påstande med et link... jeg syntes bare det er utroligt at denne nyhed er gået alle de store gamesites næser forbi...

seneste lamborghini nyhed jeg kan finde er fra 14/2 -03: With publisher/developer Rage having called in the receivers and the company seemingly set to be sold off, bit-by-bit, to the highest bidders, it remains to be seen what will happen. Recent rumours have suggested that the game will indeed be snapped up by Microsoft, but these rumours have yet to be confirmed..
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AssassinAssassinSkrevet 07/04-03 13:57 
Det siger jo sig selv at hvis EA har købt Lamborghini-spillet af Rage, så kommer det ikke til Xbox-live, da EA jo ikke vil benytte denne feature, grundet deres egen lille idé med at de selv vil styre online-delen i deres spil.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
APHAPHSkrevet 07/04-03 14:04, rettet 07/04-03 14:16 
Assassin >
hvis EA har købt Lamborghini-spillet af Rage, så kommer det ikke til Xbox-live

men nu diskuterede vi også om det bliver et ps2 eksklucivt spil eller ej... ikke om det kommer til at understøtte live ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig