X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Puyo Puyo Fever til Mac OSX


Svar
MIKA-LMIKA-LSkrevet 02/05-04 01:17 
Puyo Puyo Fever til Mac OSX - inklusiv denne lille velkendte controller:

Puyo Puyo Fever til Mac OSX

Og så siges det der ikke kommer nogle gode spil til Mac.... ;-)

Kan købes her hos Lik-Sang
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dRxLdRxLSkrevet 02/05-04 08:16 
Det var godt nok en overraskelse. Det er noget jeg kunne finde på at overveje pga. controlleren. Der findes jo også Mame til OS X ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MIKA-LMIKA-LSkrevet 02/05-04 12:18 
Skal vi bestille sammen? ;o)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dRxLdRxLSkrevet 02/05-04 12:22 
Jeg vil helst kun have kontrolleren. Puyo Puyo Feever er jeg ikke så glad ved. Puzzle Bubble og Super Puzzle Fighter IIX kan jeg se lidt flere kvaliteter i.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
majjohamajjohaSkrevet 03/05-04 14:30 
Mums mums mums, kunne også godt være intresseret.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/05-04 14:48 
dRxL>
Jeg vil helst kun have kontrolleren.

Det kan jeg da kun følge dig I - men det ser ikke ud til at det bliver muligt at købe den seperat.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/06-04 15:45 
Sega Direct går amok i Puyo Puyo Fever!

Link
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-04 15:58 
Kan man bruge den controller til en xbox hvis man har en USB adaptor?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 03/06-04 16:49 
Jeg ved ikke hvad præcis Puyo Puyo Fever er, men Puyo Puyo, i sin originalform, er i hvert fald en gennemgenial puzzler, der uden problemer slår dårlige kloner som Columns og Dr. Mario, og IMO også er bedre end Tetris. Puzzle Bobble er alt for tilfældigt, men Super Puzzle Fighter II Turbo er vel nok den mest vellykkede Puyo Puyo-klon der findes. Selv holder jeg allermest af Puyo Puyo II, der er min absolutte favorit-puzzler, de tilføjelser, der er kommet i 3'eren og derefter, er jeg ikke så glad for.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/06-04 17:02 
Konsolkongen>
Kan man bruge den controller til en xbox hvis man har en USB adaptor?

Du laver da bare din

egen!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KTCKTCSkrevet 03/06-04 18:13 
Sumez>
Puzzle Bobble er alt for tilfældigt, men Super Puzzle Fighter II Turbo er vel nok den mest vellykkede Puyo Puyo-klon der findes.
SPF2T har mange forskelle i gameplayet fra Puyo. Derfor synes jeg bestemt ikke man kan kalde den en klon.

Og til det med USB-konverteren, så tror jeg ikke du skal gøre dig forhåbninger, Konsolkonge...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-04 18:42 
Mange tak for din tiltro Kenneth :/

Men jeg skal ikke nyde noget. Hvis jeg derimod kunne forstå bare en lille smule af den guide så var jeg allerede igang...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 03/06-04 18:57 
Jeg tror du misforstår mig. Problemet ligger simpelthen i, at hardwaren ikke sender samme signal som en Xbox-controller, og det derfor ikke ville nytte noget at sætte den til via en converter...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 03/06-04 19:08 
Hvilke forskelle er der udover at man detonere en blok med en "detonatorblok" i stedet for at sætte fire blokke sammen? ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 03/06-04 19:35 
Okay...

Puyo vs. Puzzle Fighter
4 eller flere ens farver i sammen detonerer - Detonator-blokke og diamanter kan detonere.
Ingen blokdannelse - Blokdannelser giver bonus-angreb.
Stenangreb - Diverse farvemønstreangrebs-blokke med nedtælling.

Når jeg tænker over det, har Puyo ikke mere tilfælles med Puzzle Fighter end det har med Tetris. Vil du da kalde Puyo for en Tetris-klon?

Det er det samme som at kalde Sonic en Mario-klon...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 03/06-04 19:40 
Nu er det ikke direkte FORKERT at kalde Sonic en Mario-klon eller Puyo Puyo en Tetris-klon, men det var selvfølgelig ikke så løst, jeg brugte udtrykket. Nej, de spil har meget mere tilfældes. PP og PF har meget ens gameplay. Om det er en detonatorblok eller en fjerde blok gør selvfølgelig en forskel i spillet, nok til at det er forskellige spil, men så er den heller ikke større. Diamanten er så vidt jeg kan se meget ligesom solen i Puyo Puyo Sun, og jeg bryder mig ikke om nogen af dem. :)
Men vil du forklare hvad du mener med blokdannelse? Så godt kender jeg heller ikke Puzzle Fighter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 03/06-04 19:48 
I Puzzle Fighter "klæber" kvadratiske blokke sammen og danner en større blok, som forbliver solid indtil den bliver detoneret. Dette kan skabe store huller i "landskabet", men giver samtidig også en meget større gevinst, når du detonerer. Dette giver spillet et endnu mere taktisk gameplay, der belønner gambleren, der samtidig ved hvornår han skal holde igen.

Personligt kommer Puyo til at kede mig ret hurtigt i forhold til Puzzle Fighter, da gameplayet i Puyo ikke har den samme spænding og dybde.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 07/07-04 09:44 
Efter sigende vil Saturn USB paddet nu blive solgt seperat, uden spillet. Desværre er der stadig ingen available hos LikSang....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-05 22:22 
Ikke ligefrem en nyhed men tænkte at der nok var en del herinde der ville være interesseret i dette. Controlleren kan fås hos lik-sang til både PC/Mac og Playstation 1/2.

PC/Mac: http://www.lik-sang.com/info.php?category=178&products_id=6377&
PS1/2: http://www.lik-sang.com/info.php?category=22&products_id=6509&

Findes også i andre farver.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig