X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Universal LCD TV Tunerbox?


Svar
bootsbootsSkrevet 26/04-04 19:29 
Sådan én har de til salg i Kvickly Extra for 699,-. Der står følgende: "Giver dig mulighed for at koble din Playstation/DVD/Videokamera/digital kamera/Video/X-Box til din PC skærm. Boxen indeholder også en TV tuner, som gør at du også kan se fjernsyn på din PC skærm".

Er der nogen herinde, der ved om jeg kan bruge den til min bærbare Toshiba Satellite S2800-200 - eller kan den kun bruges til en alm. PC skærm? Hvis den kan bruges til Playstation og X-Box, så kan den vel også bruges til GameCube, ikke?

Jeg har ikke særlig meget forstand på sådan noget, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. (Den er i den seneste brochure fra Kvickly/Kvickly Extra på side 14).
NaieraNaieraSkrevet 26/04-04 19:49 
Med mindre du har en VGA-indgang på din computer, kan du selvfølgelig ikke bruge den.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 26/04-04 22:03 
Det tror jeg ikke jeg har... (Det er der vel almindeligvis ikke på en bærbar, vel?) Er der normalt VGA-indgang på en alm. PC skærm eller er det i selve PC'en? Undskyld jeg spørger dumt; men jeg er ret blank på dét her område! Kan jeg bruge tunerboxen med en alm. PC skærm - eller skal jeg have en speciel slags skærm?

Der findes ikke en anden løsning, så jeg på én eller anden måde kan bruge Cuben med den bærbare?
NaieraNaieraSkrevet 26/04-04 22:15, rettet 26/04-04 22:16 
Nej, en bærbar har sædvanligvis ingen indgang, så du kan ikke bruge hverken omtalte produkt, eller andet til at bruge Cuben på den bærbare.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 26/04-04 22:23 
Den kunne evt. kombineres med en switchbox, men den slags koster også.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
bootsbootsSkrevet 26/04-04 22:28 
boots>
Er der normalt VGA-indgang på en alm. PC skærm eller er det i selve PC'en? Undskyld jeg spørger dumt; men jeg er ret blank på dét her område! Kan jeg bruge tunerboxen med en alm. PC skærm - eller skal jeg have en speciel slags skærm?


Nogen der kan svare på mine andre (dumme) spørgsmål? Jeg søger en billig løsning - helst noget fladskærms-noget der ikke fylder for meget.... (Så vi kan have den med op i sommerhuset...)
RJKRJKSkrevet 26/04-04 22:36, rettet 26/04-04 22:37 
Vi kan jo ikke vide det, uden at have set nærmere på produktet.

VGA-indgangen er på skærmen. Så, ja, du kan med al sandsynlighed bruge boxen på en normal pc-skærm - det er vel pointen med produktet...? ;)

Og selvfølgelig også en fladskærm... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
bootsbootsSkrevet 26/04-04 23:58 
- Det forstås; men kunne jo være der var nogen der kendte produktet i forvejen, og vidste om der mon var en bedre løsning...

- Dvs. jeg kan nøjes med at have f.eks. fladskærm + tunerbox + konsol med i sommerhuset.... Nogen der ved hvor jeg kan købe en billig fladskærm??? Nu er Cuben jo ikke nævnt i annoncen; men den kan vel sidestilles med x-box og Playstation i denne sammenhæng, ikke?

Jeg synes ikke 699,- lyder dyrt for alle de funktioner, synes I?
RJKRJKSkrevet 27/04-04 00:08 
boots>
- Dvs. jeg kan nøjes med at have f.eks. fladskærm + tunerbox + konsol med i sommerhuset...

Formentligt. Men igen... Jeg ville gerne se specs på produktet, før jeg udtalte mig.

Jeg synes ikke 699,- lyder dyrt for alle de funktioner, synes I?

Det er sikkert composite...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 27/04-04 07:56 
Jeg synes ikke 699,- lyder dyrt for alle de funktioner, synes I?

Hvis jeg har forstået dimsen ret er det jo kun to forskellige funktioner, nemlig at lave et tv-signal om til et vga signal og at tune et RF-tv signal (fjernsyn).

Afhængig af hvilke video-kabler du i forvejen har til dine konsoller og hvilke indgangsstik der er i boksen vil du sandsynligvis opleve at du også skal ud og købe nye video-kabler.

Måske skulle du lige sikre dig at du kan få pengene tilbage indenfor en hvis periode, så du kan nå at prøve den før du endeligt beslutter dig?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
bootsbootsSkrevet 27/04-04 17:46 
Jeg tro sgu' jeg køber et lille ekstra fjernsyn i stedet (med scart stik)..... Det ser ud til at det er billigere og også meget nemmere; men tak for hjælpen alligevel... ;o)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig