X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Modning af Saturn


Svar
RJKRJKSkrevet 23/04-04 19:26 
En hel del har spurgt mig efter modning af Saturn (50/60Hz og/eller region) gennem det sidste år og i stedet for bare altid at sige "Nej, jeg gider ikke mere," så har jeg nu tænkt mig at tage "alle" på én gang, så det ikke er så besværligt.

Derfor:

Hvis nogen (jeg ikke allerede har snakket med) vil have deres Saturn moddet, så er chancen der altså nu. Kontakt mig privat per besked eller mail og vi taler om det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
majjohamajjohaSkrevet 23/04-04 22:33 
Hvorfor ikke bare skrive en artikel istedet?
NaieraNaieraSkrevet 23/04-04 22:36 
Folk har altid kunnet finde guides på nettet. At der bliver lavet en på dansk, får ikke folk til at gøre det selv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/04-04 02:20, rettet 24/04-04 02:25 
Desuden, jeg er ingen ekspert, men så vidt jeg kan forså, er Saturnen en af de mere besværlige maskiner at modde. Jeg er derfor meget taknemlig for RJKs initiativ, så jeg ikke ender med en Saturn, der i bedste tilfælde kan bruges som brevvægt
NaieraNaieraSkrevet 24/04-04 13:28 
Saturnen er en af de nemmere maskiner at modde.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 24/04-04 13:55, rettet 24/04-04 13:57 
At der findes maskiner der er sværere at modde (er der andre end MultiMega?), gør den jo ikke nødvendigvis "nem" at modde. Det er ikke at det er svært, mere at det er tidskrævende. NES er nem at modde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 24/04-04 14:01 
"Nemmere", i forhold til f.eks. en PS2...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 24/04-04 14:07 
Det kommer vel lige an på, hvad man er god til. Man skal da ikke sidde og fedte med at bore en masse huller og klemme små switches ind, hvor der ikke er plads. På de moderne konsoller skal man bare lodde. Det er småt, ja, men det er vel mest et spørgsmål om at have det rigtige udstyr.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/04-04 00:12 
Nu har der godt nok ikke været den helt store respons her i tråden, men har du en nogenlunde plan for, hvornår du regner med at modde maskinerne?
WehnerWehnerSkrevet 25/04-04 00:41, rettet 25/04-04 00:42 
Nu skriver Rune jo at vi skal sende en besked...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/04-04 11:54 
... Hvilket jeg let og elegant overså ;)
MarcusMarcusSkrevet 25/04-04 12:07 
Jeg prøver at anskaffe mig en saturn for tiden, uden spil og med 2 kontrollere. Hvis det lykkes mig er jeg også interesseret i en modning da den skal bruges til SOTN.
SumezSumezSkrevet 25/04-04 16:25 
For at holde samtalen inde på et sidespor: At erhverve en Saturn og få den moddet, er meget for sådan en elendig port af et ellers godt spil. Jeg håber virkelig du har tænkt dig at købe andre spil, for ellers vil jeg faktisk hellere anbefale bare at købe spillet og beholde det som samlerobjekt. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig