X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bullet Soul Tama Tamashii


Svar
Per SPer SSkrevet 02/02-11 20:48, rettet 02/02-11 20:48 
Jeg har forudbestilt denne shmups titel, så jeg håber bare at det, som minimum, er hæderligt og spilbart. Det ser forfriskende old school ud i rækken af bullet-hell shmupsene.

Bullet Soul Tama Tamashii trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 02/02-11 21:23 
Nice :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 27/04-11 13:16, rettet 27/04-11 13:17 
Prøvede demoen fra det japanske XBLA og det er godt nok ikke noget at råbe hurra for.

Grundidéen i systemet er fint, og skudmønstrene der fylder skærmen er veldesignet, men det hele falder til jorden når samtlige skud kan fjernes ved at skyde den fjende der har affyret dem.
Det fungerer rigtig godt i et spil som EspGaluda, der kræver at man går i Kakusei mode for at kunne gøre det, men at det skal være den primære metode til at undgå fjenderne skud, er jo stik imod alt hvad genren står for.

De kunne godt være at det opper sig på de senere baner, men ud fra den omtale jeg har hørt, er der ikke noget der tyder på det.

Ærgerligt. :( Det er ellers en regionsfri udgivelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/05-11 19:21 
Har også lige prøvet demoen nu, syntes det virker som et ok shmup. Skal nok have det en dag, hvis prisen daler lidt :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 30/05-11 20:10, rettet 30/05-11 20:10 
Sumez>
Grundidéen i systemet er fint, og skudmønstrene der fylder skærmen er veldesignet, men det hele falder til jorden når samtlige skud kan fjernes ved at skyde den fjende der har affyret dem.

Men er det ikke sådan man spiller Mushihime-sama Futari på HARD ? Mener da det var sådan vi spillede det på sidste træf i Næstved. Jeg synes egentlig det giver stor mening.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 30/05-11 20:18 
Og ret mange andre Cavespil :) Synes det er ret typisk at en eksplosion annullerer fjendens eller andre fjenders skud.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/05-11 20:19 
Også det med at man kan smadre fjenderne og skudene forsvinder er fint nok med mig, så længe der er noget modstand i spillet. For det er ikke altid man når det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 30/05-11 21:20 
Alf81>
Og ret mange andre Cavespil :) Synes det er ret typisk at en eksplosion annullerer fjendens eller andre fjenders skud.

Ja faktisk spiller jeg kun Mushihime-sama Futari på Hard nu. Ikke at jeg er god til det, men jeg synes det spilles bedst sådan.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 30/05-11 21:27 
neros>
Men er det ikke sådan man spiller Mushihime-sama Futari på HARD ? Mener da det var sådan vi spillede det på sidste træf i Næstved. Jeg synes egentlig det giver stor mening.

Alf81>
Og ret mange andre Cavespil :) Synes det er ret typisk at en eksplosion annullerer fjendens eller andre fjenders skud.

Har I PRØVET Bullet Soul?
Jeg reagerede på samme måde, da folk brokkede sig over bullet cancelling i Bullet Soul, men efter at have prøvet spillet kan jeg godt se hvorfor folk ikke bryder sig om det.

Neros, med "hard" mener du så Maniac? Det er klart den bedste mode IMO, rigtig fedt scoresystem (der gør spillet rigtig sjovt at spille), og ikke særlig meget sværere end Original, hvis det overhovedet er sværere (tror jeg er kommet længst i Maniac :)))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/05-11 21:55, rettet 30/05-11 22:18 
Ja, helt enig med at Maniac er bedst :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 30/05-11 21:57 
Så meget bedst at jeg vil sige det er et af de Cave-spil jeg har haft det allersjovest med - er glad for at sidste SSKT fik overtalt mig til at tage hul på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 30/05-11 23:47, rettet 30/05-11 23:50 
Nu kommer jeg i tvivl? Jeg kan faktisk ikke huske om det er Maniac eller Hard vi spillede, og jeg selv spillede sidste gang jeg havde det fremme.

Men Hard eller Maniac! Der er vel bullet cancelling i begge sværhedsgrader.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-11 00:07 
Der er ikke noget der hedder Hard. Tror du blander det sammen med Maniac, som var det vil spillede til træffet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 31/05-11 08:06 
"Futari? More like FUNtari!"

(lad være med at slå ordet "funtari" op, hvis I sidder på arbejdet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/05-11 08:17 
Konsolkongen>
Der er ikke noget der hedder Hard. Tror du blander det sammen med Maniac, som var det vil spillede til træffet :)

Tænkte det nok ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 19/07-11 21:51 
Er Bullet Soul godt?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-11 22:07, rettet 19/07-11 22:07 
Sumez>
"Futari? More like FUNtari!"

(lad være med at slå ordet "funtari" op, hvis I sidder på arbejdet)

Mener du Futanari?... Øh... hvad det så end er >_>
SumezSumezSkrevet 19/07-11 22:19 
neros>
Er Bullet Soul godt?

Jeg har næsten kun hørt skidt om det, og var ikke selv imponeret over demoen - jeg ville sætte mine penge i Eschatos.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/07-11 22:24 
Ok Ja det tror jeg også jeg gør var bare lige lidt nysgerrig. Der er sket en del nye ting siden jeg sidst googlede shmups scenen til XBOX360.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig