X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Utroværdig vurdering


Svar
dRxLdRxLSkrevet 26/08-04 11:19 
Hvis jeg havde lavet sådan en vurdering af SMB3 ville folk have kastet sig over mig som ulve, er der ikke nogen der vil være så venlige at fortælle Sumez hvor han tager fejl.

Det kan jo ikke være rigtigt!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 26/08-04 11:24 
Jo, det må i meget gerne.
Jeg har forsøgt mig med spillet flere gange, og sidste kom jeg (formodentlig) temmelig langt før jeg gik kold. Jeg er simpelthen ikke underholdt nok af spillet.
Bliver det bedre af at man har gennemført det? Jeg har i hvert fald meget svært ved at blive fænget. Ville gerne give det 6/10 (hvilket kvalificerer det som "godt"), men synes der er for mange andre spil i genren, der overgår det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OkottaOkottaSkrevet 26/08-04 11:56 
Man skal ikke spille og vurdere spil som man ikke interesserer sig for, endsige forstår.

Det går aldrig godt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/08-04 12:03 
Hvis jeg har spillet et spil, som jeg egentlig ikke fandt særlig interesant. Så ville jeg da kunne vurdere det fuldstændig ligså godt som hvis det havde et totalt ynglings spil. Bare man sætter sig nok ind i dem.

Ellers ville vi jo aldrig få andet end 8/10 anmeldelser...
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 26/08-04 12:03 
På den anden side er Sumez' vurdering en indikator for at spillet måske ikke er for alle.


Sumez: Kom du til længere end banen hvor man er på jet-ski'en?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OkottaOkottaSkrevet 26/08-04 12:52 
Konsolkongen>
Hvis jeg har spillet et spil, som jeg egentlig ikke fandt særlig interesant. Så ville jeg da kunne vurdere det fuldstændig ligså godt som hvis det havde et totalt ynglings spil. Bare man sætter sig nok ind i dem.

Det er jo netop det der er problemet, hvis man ikke finder et givent spil særligt interessant; At man ikke gider sætte sig ordentligt ind i det og alle spillets facetter og muligheder.

Derfor anmelder jeg f.eks aldrig sportsspil; Selvom jeg synes det er ok sjovt, at høvle en omgang fodbold spil med vennerne, så er det slet ikke interessant nok for mig, til at jeg vil sætte mig ind i alt hvad spillet indeholder af muligheder, og dermed skrive en ordentlig anmeldelse.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 26/08-04 15:22 
Jeg er bestemt enig med Okotta her, og jeg ville heller aldrig anmelde et fodboldspil, og er meget varsom med racerspil. Men her er tale om en genre jeg har spillet uhyggeligt meget af fra samme generation.
Jeg kan dog nok godt overbevises om at det er en karakter højere (jeg lå og svingede mellem 5 og 6), men bedre en "godt" synes jeg som sagt i hvert fald ikke, det er.

dRxL: Ja, mener jeg kan huske noget i den stil. Hvor langt henne er den bane?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 26/08-04 17:33, rettet 26/08-04 17:38 
Måske er Sumez anmeldelse en indikation på at det ikke er for alle. Men problemet kommer så når ikke P:R folk laver anmeldelser der enten er lavet af fans eller folk der ikke kan lide et spil. F.eks. var min Castlevania II anmeldelse for høj mens min Super metroid anmeldelse var for lav. Begge blev slettet. Hvis blot de blev accepteret så tror jeg de ville udligne hinanden og derved ville gennemsnittet alligevel ligge på samme niveau.
SumezSumezSkrevet 26/08-04 19:07 
Hvad var dine karakterer til de respektive spil?
Det er tilladt at give spil den karakter man synes, hvis bare man kan argumentere for den.
Det er klart at man ikke kan give Spice World 10/10 med kommentaren "sødt spil".
Iøvrigt er 5/10 en temmelig gennemsnitlig score, der ikke kritiserer spillet for andet end at det ikke er sindssygt fedt. Men det synes dRxL jo åbenbart det er. Personligt ville jeg meget hellere spille Contra Hard Corps hvis det skulle være på MD. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig